Soru saçma gelebilir ama anlattıklarımı okuyunca bana hak verebilirsiniz.
Aşık olduğum hayatta annemden sonra en sevdiğim insan beni önce aldattı. Ve ben yıllarca kimseyle konuşmadım daha yaşım küçüktü çok seviyordum hep bekledim hatasından dönecek diye ama sonra ne yazık ki in**har etti. Bu durum bende ağır travma yarattı çok zor atlattım çok ağlıyordum sürekli depresyona girdim. Hayatta bir tek ona tutunmuştum gelecek hayallerim vardı ama olmadı. Sonra iş kurdum işe verdim sürekli kendimi ona tutundum ama battı o da çok borca girdim tek başıma kadın halimle açmıştım işyerimi kaybetmekten korktuğum ondan sonra ikinci şey işimi kaybetmekti ama maalesef onu da kaybettim. Sonra biri çıktı o işyerimde karşıma o travmadan sonra yıllar sonra birine karşı bir şeyler hissediyordum ama maalesef o da evliydi ben evli olduğunu öğrenince uzak durdum ne hokkabazlık yaptıysa kabul etmedim bunları yaparken asla evliliğini de bitirmedi hem bende olmak istedi hem evliliği devam etsin. Beni ikinci planda tutmak istedi. Yaşadığım ilişkilerde hiç değer görmedim ya aldatıldım ya cepte tutuldum. Şu an tek fark artık böyle insanlara beni üzen aldatan cepte gören izin vermiyorum. Dua ediyorum kendim için karşıma iyi birileri çıksın diye. Şu an çok zor durumdayım haftalardır uyuyamıyorum şu an da öyle hem işimi kaybettim hem hala borç ödüyorum hem de sevdiğim insan beni hayatında paçavra yapmak istedi izin vermesem bile çok zoruma gidiyor….
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer