Kendim için doğru insanı buldum, ama ona göre ben doğru insan değildim?

Yedekte tutulduğumu öğrendim, bir nevi kullanılacaktım. Çok zor, hala aşamıyorum bu durumu. Hayatımda ilk defa birine güvenmeye hazırdım. Bunu nasıl aşabilirim? Kendimi değersiz hissediyorum sanki bir daha aşık olamayacakmış gibiyim ve mutlu olamayacakmış gibiyim

Kendim için doğru insanı buldum, ama ona göre ben doğru insan değildim?
Cevapla