Hoşlandığım kişiyle insan gibi konuşup gönlünü almalı mıyım?

Bana yaşı konusunda yalan söylemişti, 20 yaşındaymış ama 23 demişti. Bunu hep saklamaya çalışmıştı ama biz öğrenince arkadaşımla beraber onunla alay ettik. Aradan biraz zaman geçti, bu kez de onun ve bazı kişilerin fotoğraflarına komik montajlar yapıp (dansöz kılığı gibi) Whatsapp grupları açıp, onları da ekleyerek dalga geçtik arkadaşımla ve kardeşimle beraber. Onlar engelleyince de başka numaralardan ulaşıp Whatsapp grubu oluşturmaya devam ettik. Daha sonra hoşlandığım kişi başkalarına da bunu yaptığımı fark etti. Bir gün beni aramıştı telefonda konuşmak için, kardeşim ve arkadaşım arkadan ona gülüp yine alay ettiler. Sonra da hoşlandığım kişi benimle iletişimi kesti, görüşmeyi de iptal etti. Bir komşusu bu fotomontaj olaylarını öğrenince, hoşlandığım kişi de beni kötülemiş, hatta geçmişimle ilgili bir şeyler anlatmış. Komşusu da bana küfür etti. O zamandan beri hoşlandığım kişiyle aram kötü, kendisi de beni her yerden engelledi zaten. 1 aydır konuşmuyoruz ama maalesef özledim. Belki de kıymetini sonradan anladım, bilmiyorum. Sizce gönlünü almalı mıyım?

Hoşlandığım kişiyle insan gibi konuşup gönlünü almalı mıyım?
Cevapla