Hoşlandığım kişinin benimle konuşması için ne yapmalıyım?

Okulun açılmasına az kaldı

ben okul kapandığında ona mesaj yazdım tanışmak için

selam vs ondan sonra biraz konuştuk ama Daha önce okulda hiç konuşmamıştık

sadece sürekli göz göze geliyorduk

ve bana bakıyordu sürekli

Ama bana yazmıyor ilk mesajı da ben attım zaten

takip isteğini de ben göndermiştim kabul edip takip etti, az takipçisi var

Okul açılınca ne olacağını merak ediyorum acaba konuşur mu diye kafamda deli deli sorular

ama konuşacağını da sanmıyorum neyse konuşmazsa yoluma bakarım yapacak bir şey yok

Hoşlandığım kişinin benimle konuşması için ne yapmalıyım?
Cevapla