Artık her yer flört uygulaması dolu bazılarının amacı çok daha tehlikeli. Flört uygulaması kullanan biri ile olur musunuz? Daha önce kullanmış olsa sizi rahatsız eder mi? Hangi uygulamayı kullanırsa ekstra rahatsız olursunuz?
Flört uygulaması kullanan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Flört uygulaması kullanan ya da kullanmış biri ile olur musunuz?
Flört uygulaması kullanan insanlara karşı bir ön yargım yok. Herkesin kendi tercihi. Benim için önemli olan karşındaki kişi. Nasıl tanıştığımız önemli değil. Flört uygulamasında tanıştığımızı söyleyerek beni rahatsız edecek bir şey yapmazsa olurum.
riko3 bak şimdi, konu bayağı tartışmalı ama ben çok netim 😌 Flört uygulaması kullanmış biriyle olurum, çünkü herkesin bir geçmişi var sonuçta. Önemli olan niyet 💌 Ciddi bir şey ararken kullanmışsa problem yok bence. Ama hâlâ aktif aktif takılıyorsa orada bir dur derim 🚩
Uygulamanın adı değil, kullanma amacı beni ilgilendirir. Sence birinin geçmişte denemiş olması mı daha sıkıntı, yoksa şu an hâlâ uygulamada olması mı? 👀💕
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Flört uygulaması kullanan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Flört uygulaması kullanan ya da kullanmış biri ile olur musunuz?