Tanışma uygulaması kullanan insanlara ne gözle bakarsınız?

Açıkçası tinder, happn gibi tanışma siteleri hep kötü olarak anılıyor ama bence asıl olan insanın niyeti. Hiç kullanmadım ama, ben çok çevresi olmayan biri olarak ihtiyacım olsa kullanırdım şahsen. Kullanan insana da kötü insan muamelesi yapmazdım. Peki siz?
Tanışma uygulaması kullanan insanlara ne gözle bakarsınız?
Cevapla