Bu uygulamayı kullanan insanlar ne yaşıyor (Hepsi değil bazıları)?

Ya mesaj atamıyorum falan diyorum bana mesaj atıp "artık yazabilirsin" falan diyolar valla cevap veremiyorum kimseye biraz puanımı arttırıp hepinize dönücem söz
Bu uygulamayı kullanan insanlar ne yaşıyor (Hepsi değil bazıları)?
Cevapla