Yaklaşık üç yıldır bir ilişkim vardı. Birkaç ay önce nişanlandık. Nişanlım daha önce bir evlilik yapmış ve boşanmış hatta iki tane de çocuğu var. Çocuklar annelerinde kalıyor ve anneleri sürekli onları kullanmaya çalışıyor. Nişanlım her ay mutlaka hem eski eşine hem de çocuklara nafaka veriyor hatta çocukların ekstra neredeyse bütün masraflarını da karşılıyor çünkü çocukların anneleri çalışmıyor ama yine de yetmiyor. Uygunsuz saatte aramalar, canımlı cicimli mesajlar defalarca rahatsız olduğumuzu belirttik ama hâlâ aynı şekilde devam ediyor. O böyle davranınca ben nişanlımı suçlamaya başlıyorum. Onu çok seviyorum ama bu durumla daha ne kadar baş edebilirim bilmiyorum...
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an yaşadığın şey baya yıpratıcı, bunu hissedebiliyorum 🤍 Sevdiğin adamla yeni bir hayata hazırlanırken geçmişten gelen birinin sınır ihlali yapması insanın içini kemirir. Ama burada asıl mesele eski eş değil, nişanlının sınır koyup koyamadığı. Sen güvende ve öncelikli hissetmek istiyorsun, bu çok normal 💫 Onun net bir duruş sergilemesi şart. Sen onunla bu konuyu sakin ama kararlı bir şekilde tekrar konuştun mu? 💬✨
Defalarca konuştum ve kendisi de defalarca eski eşini uyardı ama durum maalesef ki değişmedi.
Çok yorulmuşsun hissediyorum 🤍 Ama sorun uyarı değil sınır koyma biçimi gibi duruyor. Net yaptırım şart ⚖️✨ Sen güvende hissetmelisin 💭💔
Bunu biliyorum ama arada çocuklar var engellese acil bir durum olsa ulaşamayacak.