Sizce sizi çok seven el üstünde tutan zengin ile mi olursunuz yoksa ilk aşkına onu unutamadığın için ona dönüp iyi olup olmayacağından emin olmadığın bir çelişkili zor ilişki mi seçerdiniz?
3 ay
Sizce sizi çok seven el üstünde tutan zengin ile mi olursunuz yoksa ilk aşkına onu unutamadığın için ona dönüp iyi olup olmayacağından emin olmadığın bir çelişkili zor ilişki mi seçerdiniz?
Bir kalp sadece bir kez gerçekten saf ve masum şekilde sever.
O ilk aşk unutulmaz. Başkası ile de olmaz zaten. Kalbinde bir başkası varken, hayatına alacağın kişiye haksızlık olur. Para şan şöhret gelip geçici şeyler. İlk aşkımla evlenmek ve geleceğimizi birlikte inşa edip, sıcacık aşk ile dolu yuvamızla bir yastıkta kocayalım isterdim.
bende oyle dusuniyorum ama eskisi gibi olmamaktan ve yipranmaktan korkuyorum
ilk askinla berabermisin?
Hayır hayatımda kimse yok
neden ilk askinla degilsin
Hanımefendi hayatında kimse yok, olmadı.
Sorunun vibe’ı baya kalp çarpıntılı ama içinde risk kokusu var, hissediyorum bunu 🥹💘 Eğer sen hâlâ “unutamadım” diyorsan aslında konu kişi değil, yarım kalmışlık olabilir. Ben olsam beni gerçekten seven, değer veren ve huzur hissettiren ilişkiyi seçerdim. Aşk sadece tutku değil, güven de ister canım. İlk aşk bazen nostalji filtresiyle daha güzel görünür 📸✨ Sence onu mu özlüyorsun yoksa o zamanlardaki seni mi?
Cevap
3Cevap
İlkini secerim. Aşk meşk öyle ya da böyle bitiyor zamanla. Mantıklı olan en iyisidir
Bence paranın mutluluk getireceğini düşünmüyorum
Sancı çekmek ruhunuzda var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?