Günooo 🌼
Maddi imkanı sizden daha iyi biriyle sevgili olur musunuz yoksa bunu sorun haline mi getirirsiniz?
Günooo 🌼
Maddi imkanı sizden daha iyi biriyle sevgili olur musunuz yoksa bunu sorun haline mi getirirsiniz?
Olurum tabii ki böyle bir şey sorun etmem önemli olan maddi durumu değil bunu bana Nasıl yansıttığı yani eğer sürekli parasıyla hava atıyorsa Ben zengini ben zenginim diye ortalarda geziyorsa böyle biriyle değil sevgili olmak arkadaş bile olmam zaten beni seven bir insan da böyle davranmaz gerçekten olgun aklı başında mantıklı bir erkek de böyle davranmaz benim hayatımda da böyle bir erkeğin yeri olmaz ama onun dışında gayet mütevazı tevazu sahibi biri ise hiç sorun etmem zengin olmasını en fazla ne zararı olabilir ki zaten zenginliğinin bana
Ben bu tarz şeyleri sorun etmeyen biriyim ama karşımdakinin bu konuya bakış açısı önemli. Eğer parasını ve maddi gücünü ilişkide benim üzerimde hakimiyet kurmak için kullanacağını düşündürecek davranışları olursa işte o zaman soğurum. Aksi takdirde sorun etmem. Maddiyata önem veren biri değilim..
Ben getirmem ama kadınlar tarafından çok kolay tartışma anında köz ateş gibi ortaya atılacağını düşünüyorum bu yüzden kayınpeder ve kadın tarafının zenginliği kendisine kalsın mütevazı karakterlerde sorun olmayabilir ama kendi zenginliğimiz de yeter bana ve kuracağım aileme
10 kadının 9u kendinden daha zengin biriyle olmak ister. O biri de paraya önem vermiyordur. Ama seçim şansı olsa o da zengini ister. Bazı erkekler bu konuda eziliyormuş gibi hisseder ve zengin kadın istemez. Ama bence saçma ben zengin bir sevgilim olsun isterim yani.
Cevap
57Cevap
Olurum, maddiyatın benim için önemi yok, fazla ora karakterini fakirleştirmediyse, neden olmasın yani
Arada gerçekten açık bir farkı varsa hayır olmaz
Seviliyorsam olurum
Evlenene kadar herkesin kazandığı kendine olmalı bence. Zaten gerekli yerde, gerekli ödemeyi yapan birisiyim. Para konusunu sevgili döneminde konuşmak veya araya sokmak bana mantıklı gelmiyor.
Ben etmem ama zamanında görüştüğüm kişi çok zengindi ve karşındaki kişinin ekonomik düzeyi seninle aynı olacak demişti. Flört döneminde bunu diyorsa vardır altında bir şey dedim ve normal arkadaş olarak devam ettik sonra culsuz biriyle sevgili oldu 🤣 ondan sonra da konuşmayı kestik zaten
34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu Yasemin Özilhan tadında bir garı ise bu hatun...
Her şey mümkün bak 🤪
olurum bu neden bir sorun olsun ki
eğer maddi anlamda bunu bir şekilde ima ederse o ilişki biter.. hepsi bu yoksa maddiyat bana göre hiçbir şey
Oldum. Mevzu hiç maddi imkanımız olmadı. Aydınlık ve karanlık taraflarımızı sevmek oldu. Kafamız uyuşmadı. O biraz fazla hareketsizdi. Anlaşamadık. Kızlarda hiç paralarına bakmadım. Geneli de hali vakti yerindeydi
İliskilerde hic maddiyata bakmiyorum benden fakir ya da milyarderde patronun kizida olabilir beni sevsin yeter ben sadece sevgiye iliskiye kafa yapisina anlasabilmeye bakiyorum...
Olurum ama aşırı lüks mekanlara gidemeyiz ben Alman usulü hesap ödemek den yanayım kimseye yediğimi içtiğimi ödetmek istemem lüks mekana da ben para vermem uygun yerlere gideceksek sevgili olurum
Sürekli maddi durumunun daha yüksek olmasından bahsediyorsa, param param param diye takılıyorsa asla olmam. Onun dışında pek önemseyeceğim bir konu değil. Herkesin parası kendine
Çalısıyorsa yeterli iki kişilik 9-10 bin tl alıyorsa sıkıntı yok Ben daha fazla maaş alıyorsam karşımdaki 6-7 milyar alsada onu bırakacak değilim ya
Benimki gibi olması daha iyi olur. Daha iyi durumda olur ve ekonomik anlamda her şeyi o yüklenmeye çalışırsa rahatsız olurum.
Maddi hali benden daha iyi biriyle birlikte olarak kendimi daha fazla eziklemek istemiyorum.
Boyu boyuna, Posu posuna.
Sevgili olurum, onun kazandığı ya da sahip olduğu para onun sorunudur. Benim kendime yetecek kadar param var.
Ataerkil toplumuz sözde, erkeğin parası olması sorun değil de kadının parası olması erkeğe zor. Erkek baskı altında hisseder devamlı.
Yaşım 24 kimseyle olmadım bu vakitten sonrada olmam görücü usulü evlenir Allah nasip ederse 4 erkek evlat sahibi olurum inşallah
Herkesle hayır ama aklı basında biri ile olabilir. İnsanların çoğu parayla herseyi yapabileceklerini zannediyor
maddi imkanının iyi olduğunu nereden biliyorsunuz?
hiç masum sorular değil bunlar?
nasıl anlıyorsunuz maddi imkanı iyi
bunun kıstasları ne?
Olurdum ama beni ezmeye gösteriş yapmaya çalışırsa ayrılırım.
Güno nedir arkadaş. Şu saçma sapan kelime bile olmayan şeyleri kullanmaya utanmıyor musunuz? Ben utanıyorum :D
Bunu sorun haline getirmem, benimde durumum kötü değil neticede
İsterse dünyanın en zengini olsun. Benim için tek gerçek değer karşılıklı saygı ve sevgi.
Aradaki fark önemli. Uçurum varsa ilerde sorun olma ihtimali çok yuksek
Banane onun maddi imkanından, ben sevip sevmeyeceğim bakarım
Hayır ama zengin birisi fakir birini alır mı onu bilmiyorum
İnan hiç umurum da olmaz. Herkese istediğini gayet güzel veririm. Karnimi doyurmuyor sonuç da
Sorun etmem öyle şeyleri.. Bu insanlar herşeyi kafaya takıyorlar.. Hayat kısa ömür bitiyor
Niye sorun olsun ki? Tabi kazancıyla kendini üstün falan görmüyorsa.
Bu durumu birbirinin suratına vurmdıkları sürece sıkıntı olmaz.
Eskiden gurur yapiyordum. İstemiyordum, simdi fark etmez.
Dağlar kadar fark varsa sorun olur ister istemez karşı taraftan yana
Burada önemli olan iki tarafında soru etmemesi arkadaşlarının dolduruşuna gelmemesi
Böyle çok sevgilim oldu. Odaklanmak gereken konu başka. Onu mutlu edebilme meselesi..
Ben sorun etmem, genelde herkes kendi gelir sınıfından olsun istiyor
Olurum, sorun edecek bir şey yok benim için
maddi imkanı benden daha iyi olabilmesi çok zor. Benim kadar kazanmasını bekleyemem ama benim kadar başarılı olsun isterim. Türkiye'de sektöründe, yaptığı işte parmakla gösterilecek bir kadın ile beraber olmak gurur vericidir.
Bunu sorun etmem, olurdum
Maddi imkanı ile sevgili olmayacagim için çokta umursamam
Maddi imkanını benim için kullanmıyorsa sorun olurdu
Olmasin cunki ben ayri gayri takilmam benim olan onundur da
Oluyolar genelde sorun etmıyolar etmemelilerde neden etsinler
Maddiyatı hiç sorun etmem. maddiyatı sorun eden eşini değil parasını sever
aslında oyle biriyleaevfili olunur
Benim için sorun yok.
Olmaz muhtemelen ya. Yapamam ben.
Evet <3
Olmam hayır zengin kız istemem kaprisli olurlar
Olurum niye sorun haline getireyim
Maddi durumu benden saha iyi olmaz.
Daha iyi olamaz.
Olmam olanları da gördük görüyoruz
Buna takılmam ister sokakta yaşasın ister sarayda
Zengin olsun bizim olsun ahaha
Olurum neden olmayayım
Olurum evlenirim de hatta 😅
Erkeklik gururuma yediremem 🙄
Ben seni istiyorum paran senşn olsun
Eğer bunu dile getirirse olmam
Sen bana bak ben seni seveyim derim ((:
Olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?