AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
Aşkın yaşı olmaz söyle hem büyük kadınları daha çok seviyorlar
Bu gerçek değil ben yaşımdan büyükleri abla gibi görüyorum 😅
@yalniz_cocuk1 sen zaten benden büyüksün ilgi alanına girmiyorsun
Bence sende ilgi alanını değiştirmelisin
Bende 22 yaşındayım senden küçüğüm 1 yaş 😊
@yalniz_cocuk1 bazı senin yaşındakiler bile çok büyük duruyor kimse beni anlamıyor ama ben kendimden büyüklerin yanında absürt duruyorum çok küçük duran bir kızım büyükler ilgimi asla çekmiyor
@yalniz_cocuk1 benim yaşım doğru değil sorudaki
Neyse eğer konuşmak istersen buralardayım
ben tam tersini yaşıyorum 35 yaşında olgun kafası olan bir adama aşık oldum
Hem seninki nasıl biri biliyo mu aşk olduni ona
Yuh abartmayın bu aşk değil arzu
bazı şeyleri oluruna bırakmalı aşk heyecan tutku güzel şeyler karşılıklıysa bir problem yok tadını çıkarın zaman geri gelmiyor.
yok kalmazda ne bilim bak bana asik olan sozde (22 yaşinda kiz vardi benden biraz büyüktü )
dedim ulan madem asik olmuş sans verelim ne zarari var simdi diyorum aklim olaydi engeleyeydim
E noldu peki
@loneangel3475 ghotslandim ne oldu bende çıkardim
Canım boş ver o ergendir şimdi aklı bi taraflarında çalışıyodur zaten erkeler çok geç olgunlaşıyo sen onu aklından defet
2009 18 olmaz 15/16 falan o hiç olmaz zaten
Yaşı çok küçük bence en azından 20 falan olsaydı. 18 yaş ergen sayılır daha
Ya ne bileyim böylesi de bir daha denk gelmez zaten birkaç yıl sadece tanışırız
Olur olur güzel bir çift
30 yaşındaki pedolar 18 isterken iyidi ve 18 lik ergenle çocuk yapıyorlar
2009 doğumlu ise hâlâ 17 yaşında bu çocuk. Yani reşit değil
Neden olmasın önemli olan karsılıklı aşk lakin anne babalarınız ne der bilmem
4 yaş normal de olgunluk durumu ne olur bilinmez senin ki sanki istek gibi
Olabilir nolcakki arada çok büyük bi yaş farkı da yok
30 yaşında kadınlar gibi konusuyon aw 23sün sende
Aşkın yaşı olmaz. 5 yaş varmış zaten, arada 10-20 yaş olmadıkça sıkıntı olacağını sanmam..
Duygu gerçek olabilir ama uzun vadede beklentiler önemli.
Bence unutmalısın sana değer vermiyorsa bırakmalısın
Sen erkeksin dimi
Hayır tabiki neden erkek olduğumu düşündün
Adamın birine rahat rahat bakireyim demişsin kızlar asla bu soruya cevap vermez tersler sen çok rahat olduğuna göre erkeksin
Aslında vermemem gerekirdi bu site biraz beni rahat davranan biri yaptı haklısın
Siteyle alakası yok burada tüm kızlar bu soruya sert cevap verir senin gibi öyle sapık bir adama şak diye bakireyim diyenler genelde erkekler oluyor
Tamam kanka erkeğim ve böyle manasız bir soru açtım aşığım diye
Ne kuruyorsun kafanda bilmiyorum
Ben bir şey kurmuyorum sen kendine sor o soruyu
Yok sana soruyorum ben madem bu kadar aşıksın başka adamlara nasıl bakireyim diyorsun o adamda sana o çocukla olma tecrübeli adamla yat diyor çok rahatsın
Ben de daha fazla cevap vermedim işte burada fikir almaya çalışıyorum bakireyim dememin sebebi ikimizin temiz olduğunu bilerek konuşması gerektiği
2009 doğumlu biri nasıl 18 olabilir?
2009 16 yaşında haberin olsun, sübyancı mısın sen
Hayır sadece tanışmak istiyorum
Birlikte mi oldun cinsel birliktelik değil öyle değil mi
Hayır saçmalama daha çok iyi tanışmadık bile sadece tanışmak istiyorum
2009’luysa 17 yaşında oluyor
Soru kalkmasın diye öyle yazdım
Yanlış bir şey yok pedofili değil pedofili ergenliğe girmemiş çocuklara ilgi duyana denilir 17 yaşındaki birisi gençlik döneminde ama erkek geç olgunlaştığı için sorun olabilir
Kesinlikle pedofili falan değil benden 3-5 yaş büyük duruyor hatta bir 5 yıl tanışsak sonra olur zaten ciddi bir düşünce olacaksa da
Öyle tabii. O biliyor mu aşık olduğunu?
Hayır ya söylemedim daha şimdilik sadece arkadaş gibi kalmasını istiyorum mesafeli olarak sonra söylemeyeceğim
Söyleyeceğim
O da sana aşık mı acaba?
Bakışları öyleydi bilmiyorum ki
Seviyorsan açıl o zaman
Ama abla saçmalama istersen diye tepki almak istemiyorum
Yani eskiden ilgisi varsa öyle bişey demez
Çok açık bir şey görmedim ama sürekli beni izliyor annesi falan geldi benimle tanıştı
Yani o zaman ağzını ara eğer muhabbetiniz varsa, belli eder
Sağol
Rica ederim
çocuk ergen kullanır kaçar
Ben kendimi kullandıracak biri değilim o da kullanacak biri değil annesi de beni tanıyor yüzüme bakarken bile çekiniyor hoşlandığı için yani tahmin ettiğiniz gibi değil
Yasiniz iyi yani bi engel yok. Git açıl.
Yo olabilirsiniz
Hayal değil neden olmasın ki.. açılıp konuşmalısın
Onun da gönlü varsa evlenin
18 yaşında biri çocuktur ya
İmkansız sana abla der cabin sıkılır
Bence ileri olmaz
18 yaşında çocuk sayılır ama sen bilirsğn
Korkaklar için aşk hayalden öteye gidemez.
Hayal değil ama sonrası hayal kırıklığı
Geekleşmesi senin elinde belli et söyle ve bekle
Çok fark yok konuşabilirsin
2009 doğumlu biri 18 yaşında olamaz aq
17 oluyor 2009 doğumlu bir erkek
Biraz daha büyüyünce çirkinleşir boş ver :D
Cocuk musun
Ne aşkı bu
Yaz çocuğa itiraf et normal
Başkası ile aldat geçer
Nasıl tanıştığınıza bağlı biraz aslında
1 buçuk hafta süren bir etkinlikte tanıştık ama hep bir mesafe vardı yani ilk gördüğümde falan dikkatimi çekti o süre boyunca her gün gördük birbirimizi sonra annesiyle de tanışma fırsatım oldu
Ne etkinliği bu
Bir vakıf kuruluşa ait bir etkinlik
Nüfusuna al bari bakımını üstlen başka ne yapıcan
5 yıl kadar tanışırız ikimizde hayatımızı kurarız o zamana kadar
Çoluk çocuk mu avutcakdin sen
İlk gördüğümde benden büyük sandım sonra annesi söyledi küçükmüş ama bana birbirinize çok yakışırsınız dedi
18 yaşında bir birey akıllı düşünmez daha onu demk istedim ben sen 25 o 23 olsaydı olurdu
birkaç yıl sadece tanışma gibi geçer ciddi bir şey düşünmem
Onun hisleri önemli ama
Seni yargılayan durum yok Yok sen anlamırsin ki be
cok duygusal bırı mısın?
Orta işte her kız kadar
burcun ne pekı?
Şansını denemeye ne dersin yaz adım at
Reddetmesinden korkuyorum yok abla saçmalama falan derse bir de ortak tanıdıklar var
Açılmadan önce arkadaş gibi davran sohbet falan et
Çok akıllıca teşekkür ederim canım
Rica ederim
2009 18mi oluyoo? matamatigine scalar
Ya soru kalkmasın diye 18 yazdım sonra da güncelleme attım ona göre yorum yapılsın diye
heee anladimmm neyse oyle olsunn..
16-17 yasindaki daha bebe.. birak gitsinn yaa.. kendi asina gore birini bul
Rica ederim ciddi bir yorum yap ya çok seviyorum imkansız bir şey mi vallahi trol soru değil olgun bir çocuk baya da büyük duruyor
diyorum ya olmaz, git kendi yasindan birini bul.. erkekler 2 yasi geridedir buyuzden saglikli iliski asla olamaz evet deli kanli gibi duruyorlar ama degiller,, benim evdede var o yaslarda buyuzden inan bana asla olamz
Tamam sağol herkes aynı olacak diye bir şey yok ama yine de sağol
ok sen bilirsinn her erkekk 2 yas daha kucuktur bunu unutma.. erkekler anca olgunlasir
Olgunluk sorumlulukla bağlantılı bir denge bu çocuk evinin en büyüğü ve sorumluluk bilinciyle yetişmiş bizim kültür genelde erkek çocuğunu ayrı tutar ona sorumluluk vermez bu yüzden de geç büyürler sanılır
bu bilimsel olarakta oyle sadece bizim kulturle alakasi degill.. neyse fazla birsey demicem ne desemde umrunda degil.. sen zaten kararini vermissin bence daha burada dolanma ozaman, insanlarida bosuna yorma
Benim burada sorduğum şey bizim yaşlarımız uyumlu mu değil onunla nasıl bir şekilde tanışabilirim bağ kurabilirim cevap vermek isteyen verir istemeyen vermez yine de sağol yorum yaptın o kadar
Sen domal o gelir merak etme
Siz ne terbiyesiz insanlarsınız
Sus domal. 2009 18 mi oluyor knk🙄
17 yazarsam soru kalkar diye öyle yazdım sonra da güncelleme attım 2009 diye
Ee yine yazmış oldun şimdi nolacak
Soruma cevaplar geldi işte diğer türlü soru kalkıyor sonra sorun yok deyip iade ediyorlar
Çocuğa ergene aşıksın farkindamisin acaba
Ergen gibi değil olgun biri
Fark etmez 17 yaşında ne beklersin
Çok yakışıklı acayip tatlı inşallah bir şekilde olur da evleniriz
Ne fark eder ergen olunmuyor mu yakışıklı tatlı olunca🙄🤦♂️
Ergen olabilir ne olmuş yani karakteri olgun diyorum
Ne nolmus çocuk diyorum anlamiyormusun çocukla mı ilişkiye kuracan
Sanki şimdi alıp götüreceğim ya bu insan büyümeyecek mi 20 yaşına da gelecek bir gün birkaç yıl tanışmak normal bir şey zaten
Bekle o zaman
Cidden ne buldun k cocukta
Çok ağır oturaklı ve yakışıklı
Ne bikeyim 18 olup gerçi bende 25 im ama 22 gibi duruyorum da hdhf
Gerçekten 18 gibi değil yetişme tarzından da olabilir ama bu yaşta ciddi düşünmesi veya bana açılması zaten mucize olurdu ben hep bir adım bekledim ama unutmak zorunda olacağım galiba
Ne bileyim ilginç seni merak ettim
Git konuş o zaman ne duruyorsun
Olabilir aranızda ciddi bir yaş farkı yok
Başkası ile aldat geçer
Way bee bize Niye böyle biri aşık olmadı
Olur inşallah
inslh şimdiye kadar yorumlarını okudum son gelişme ne oldu
onunla ne yapmak isterdin
Hiçbir şey sadece tanışmak
Sizden olmaz
Neden
Yani ilişki ciddiyse kalmaz
Ciddi ve annesinin de haberi var
Zamanla belli olur iyi tanıman lazım bu yaşlar hızlı yaşlar ortamda karışık çoğu yerde
Al kucağına emzir
Siz ne terbiyesiz insanlarsınız ya
Diyene bak
Terbiye fışkırıyor
Uzaaaa
Bunu da sildim
20 lik kızları çocuğu gibi gezdirenler emzir diyor
Sende haklısın
Ona açılabilirsin
Reddeder diye korkuyorum bir de rezil olurum koskocaman kız bana açıldı diye etrafta söylerse ortak tanıdıklarımız var
Öyle bir şey olmaz korkmana gerek yok bu konuda sana taktik verebilirim ama birebir buradan değil
Neden olamasınız
Çok küçük çünkü
18 yaşında küçük mü ya ergenliği geçmiş ve kadın neden büyük olmasın
Kadın büyük olabilir ama onun yaşı küçük daha lise okuyor annesiyle falan da tanışma fırsatım oldu potansiyel gelin olarak gördü gibi ama oğlu işte aşırı küçük daha
Ya sen yazar mısın bana özelden bi
Konuş bence bizim de öyleydi yaş farkı
konuşursam ya reddederse
Detaylı anşatayımmı
Çok fark var
Ama ondan küçük gibi görünüyorum görsen sen de öyle derdin unutamıyorum
Tabi öyle olabilir de kafa olarak nasıl olacak tabi senle tecrübe de eder aslında bi yerde ona göre iyi bi durum erkekler bu yaşlarda hep büyük sever zaaftır bu genelde
Annesi ile de tanışma fırsatım oldu çok şaşırdı yaşımı duyunca bana genel olarak çok yakın davrandılar ama onlardan bir adım olmayınca ben de bir şey diyemedim
Eee tabi bu yaşta çok erken bi olay hala görüşmeye devam mı şu an durum nedir
Maalesef ya numara falan var bende ama ne çocukta ne de annesinde benim numaram yok birkaç yıl sonra tanışmış olsaydık olabilirdi
Tabi öyle en azında 23-24 olsa gene bi şekilde olabilirdi ama unutman lazım bence
Çok üzgünüm daha da gelmez böylesi hepsi benim hatam meraklı görünmeyeyim mesafe koyayım dedim
Yani belki başka biri denk gelir ya da yıllar sonra tekrar olabilir belki sen kimseyle olmazsan
Olmam beklerdim ben keşke bir şekilde irtibatımız sürseydi. Teşekkür ederim yorum için
Rica ederim ne demek , umut her zaman vardır