18 yaşında bir erkeğe aşık oldum, sadece hayal olarak mı kalır?

23 yaşındayım 1 aydır aklımdan çıkmıyor bizim birlikte olmamız sadece bir hayal mi çok aşığım kabul edemiyorum ondan vazgeçmeyi

Güncellemeler
3 ay
2009 doğumlu
Güncellemeler
3 ay
Arkadaşlar gördüğüm gibi aşık oldum benden büyük sandım yaşını bilmiyordum yargılayıp durmayın
18 yaşında bir erkeğe aşık oldum, sadece hayal olarak mı kalır?
Cevapla