3 ayyaş en önemli faktör değildir, belki yaşı kūçūk olgun biridir ya da sen yaşı ona nazaran būyūk ama içindeki neşeli ve çocuksu yapıyı kaybetmemiş birisindir. önemli olan bu 1 aylık anlık aşk geçici bir duygu mu yoksa devamını oldurmak ister misin? ve karşıdaki kişiye bunu nasıl en iyi şekilde ifade edebilirsin. yoksa hayal olmak istedikten sonra gerçekleşme adımları atıldığı taktirde neden olmasın :)
14 Yorumla
Soran3 ayKesinlikle katılıyorum aşk diyerek biraz abarttım aslında biraz hayranlık benimki ciddi ilişki kurulabilecek bir insan gibi geldi bana ama işte biraz mesafeli durduğum için son günler maalesef vedamız biraz eksik ve kırgın gibi oldu çekingen biri olduğum için mesafe koydum ama o ve annesi bunu istemiyor olarak algılamış olabilir bu yüzden üzgünüm biraz
- 3 ay
aşk çekingenliği pek sevmez aksi taktirde izleyici olabilirsin...
bu yūzden içinden geldiğince açıl ama bunu yaparken kendini olumsuz durum içijnde hazır et öncelikle, et ki gūçlū kalabil bu yūzden ilk önce kendine olan hayranlığını ön planda tutarak yap bu aşk konuşmasını, acale et demiyorum ama keşke bunuda deseydim ya da keşke bunu demeseydim olmaması için iyi bir hazırlık yap, en fazla olmaz ama bu senin değerinden bir şey eksiltmez bunu unutma :)
Soran3 ayCansın ❤️
- 3 ay
rica ederim, sende çok değerlisin :)
En İyi Cevaplar
3 ayYaşından küçük eslerle evlenmek sadece erkeklere mi normal birlikte olmanız imkansiz değil toplumu takma toplum adam olsaydı da 60 yasindaki moruk 20 yasindaki kızla evlenirken sesini cikartsaydi aranızda çok yaş yok hoşuna bile gidebilir
40 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 8,8b cevap paylaştı. Aşk yaşa bakmadan geliyor ama hayat bakıyor. Beş yaş fark büyük değil ama 18 yaş hâlâ yolun çok başı. Bu his gerçek olabilir ama hemen geleceğe yazmak zorunda değil. Bazen sevgi kalır, zaman değişir. Hayal mi olur bilinmez ama acele karar kalbi yorar.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)3 ayTck 104 dedikleri şeye bakma, cinsellikle ilgili 18 yaşına kadar o çocukla konuşmaman yeterli, rızası olsa bile, o teklif etse cinsellik yaşamamalısın. Konuşmamalısın ya da cinsel içerikler paylaşmamalısın. Sevgili ya da flört olman suç teşkil etmez.
23 Yorumla
Cevap sahibi3 ayO teklif etse bile yazcaktım
Soran3 ayBiliyorum zaten cinsellik aklımın ucundan bile geçmedi ona karşı duygularım saf ve temiz. Teşekkür ederim destek verdiğin için
Cevap sahibi3 ayCinselliği onunla anca 18 den sonra düşünebilirsin tabii ki, rica ederim ne demek
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbin bayağı tutulmuş belli ki… 💔✨ 23 yaşında olman ve onun 18 olması seni düşündürüyor olabilir ama asıl mesele aranızdaki enerji ve hayat beklentileri. Sen vazgeçemiyorum diyorsan bu his gerçek, hayal değil. Ama aşk tek başına yetmez, onun da aynı yoğunlukta hissetmesi önemli. Onun davranışları sana umut veriyor mu gerçekten? 💭💕 Sen bu ilişkide kendini güvende hissediyor musun?
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 3 aygidip konuş kadının büyük olması güzeldir
11 Yorumla
Soran3 ayO bana yakın dururken mesafeli oldum ve kaybettim maalesef
3 ayÇocuk 2009 doğumlu olduğuna göre ya 16 ya 17 yaşında. 18 olması teknik olarak imkansız. Yakışıklı makışıklı cart curt diyon. Şu anda senin bu paylaşımın suç unsuru. Paylaşımın SS'sini aldım. Modlara da şikayet edecem. Emniyet birimleri de bunu ihbar olarak kabul eder.
Bu saatten sonra soruyu silsen bile hakkında yasal işlem başlaması muhtemeldir. 17 yaşında erkek çocuğuyla ilişki amacı güdüyorsun. Bunun üzerine soru paylaşımım. Bunu 23 yaşında bir erkek, 16-17 yaşında bir kız için yapsaydı yer yerinden oynardı.
Her neyse... Ben bu soru paylaşımını Emniyet Müdürlüğü, İçişleri Bakanlığına, Adalet Bakanlığına çocuk istismarı olarak ihbar kapsamında ileteceğim.
62 Yorumla
Soran3 aySevmek hoşlanmak ne zamandan beri suç ayrıca çok komiksin hiçbir ispatın yok belki trol soru gelip telefonumu her yerimi arasalar çocukla hiçbir irtibatımı bulamazlar bile sen kendine başka meşguliyet bul bence soruyu asla silmem çünkü sevmek hiçbir zaman suç değil
- 3 ay
Bir de diyor ki SORU BELKİ TROLLSA... 😄😄Yaaav belki bizzat kendin de trollsün. Eli skinde tüm gün ekran kaydıran milf fantezili bir ergensin belki de. Bu durumda soruyu silmene gerek yok. Bu soruyu modlar kaldırır zaten. 😏😎
Haaa eğer sen gerçekten 23 yaşında bir kızsan ve 16-17 yaşında erkekle fantezi kuruyorsan devlet bu işin peşine düşer. TCK 104. madde gereği.
Ayrıca benim meşguliyetim fazlasıyla var. 7/24 burada mesai yapıp fenoluk, modluk kovalayan, canı sıkılınca da gizliye geçip böyle aptal aptal paylaşımlar yapan müptezellerden değilim çok şükür.🤣
Bugün haftasonu ve elime telefonu alıp KS'ye girdim ve vitrine çıkmış senin aptalca soru paylaşımına maruz kaldım. Kendine meşguliyet edinmesi gereken ben değilim, sensin.😄
Sevmek suç değil de 23 yaşında olup 16-17 yaşında kişiye göz dikmek suç. TCK 104. madde bunun için düzenlenmiştir zaten.
Sen soruyu silme önemli değil. Bu soru zaten şikayet edilmiştir. Yakında modlar tarafından kaldırılır.🔨
3 aytanışabilirsin 18 olana kadar beklersin iliski yasamak icin aksi halde suç olur
aranızda çok bi yaş farkı da yok önce bi annesiyle tanısıp kendini sevdirebilirsen cocukla bi şansın olur annesi istemezse olmaz çünkü onun dısında ciddi bir şey bekleme cocuk üniversiteye geçince seni istemeyebilir 18 yasındaki erkekler ya sadece cinsellik düsünür ya da aşırı duygusal olurlar
33 Yorumla
Soran3 ayAnnesi beni çok sevdi sürekli ne kadar kibarsun ne kadar güzelsin diyor zaten sadece tanışmak istiyorum bekleyeceğim biraz daha büyümesini
- 3 ay
E TAMAM PROBLEM YOK 18 YASININ ALTINDAKİ BİR BİREYLE ARKADAŞLIK KURABİLİRSİN REŞİT OLUNCA İLİSKİ YASAYABİLİRSİN BU SUÇ DEĞİL ANNESİYLE KONUSUP VS İLETİSİM BİLGİSİNİ ALIRSIN
Soran3 ayTamamdır teşekkürle r
3 ayŞey 2007li olarak ben daha 18 yaşındayım matematiğini seveyim abla. 2009lu çocuk daha 17 bile olmamış hala 16 yaşında ama sen bilirsin
01 Yorumla
Soran3 ayEvet yaşlarımızı biraz yanlış yazdım bilerek site soruyu silip 2 saat sonra iade ediyor öyle olmasın diye
3 ay2009lu ise nasıl 18 yaşında oluyor? 17 yaşında falan çocuk yani 6 yaş büyüksün ama yaşın bi önemi yok millet 10 yaş büyük/küçük biriyle evleniyor önemli olan anlaşabilmek gerisi boş. yani git dene ne zarar gelir ama yaşını biraz küçült çocuk korkmasın :) yani 23 deme 21-22 falan de.
02 Yorumla
Soran3 ayYok yaşımı biliyor zaten 23 değilim onun yaşını da kendi yaşımı da biraz yanlış yazdım
- 3 ay
o zaman git dene yani illa evlenmek zorunda değilsin ama fazla kaptırma kendini üzülme yani git dene 1-2 date falan baktın uyum var devam ke, eğer baktın uyum yok sktri bas xd
- Aşk İlişkileri konusunda 408 cevap paylaştı.
3 ayYani 23 yaşındasın normal ama sen bilirsin yok büyük yok 5 yaş muhabbetleri çok olacak. Bir de sevgili misiniz? Dikkat et 18 lik erkeler büyük kızları si*meyi sever. Bende de öyleydi. 17-18 yaşında 25-26 yaşında kızlarla oldum. Ama tabi bu sevgili değildi. Fb gibiydi. Tek gecelik vs.
03 Yorumla
Soran3 aySevgili falan değiliz daha yeni tanıştığım biri arkadaş bile değiliz
- 3 ay
Bence yol al. Ama yine de sen bilirsin. Bence onun için sadece arkadaş ya da f*ck olabilirsin. Tabi sevgili olmak zor ama imkansız değil. Benden 5 yaş biri vardı eskiden lisedeyim o sıra tabi kafa denk değil , böyle düşündüm ya sevgili oluruz vs. Taş gibi sonra ne oldu dersin? Kızın üniversite bitti alacağını aldı benden ve gitti. Tabi büyüyünce anladım mevzuyu hak verdim.
Soran3 ayTamam kanka sen de sağol
Gizli Üye(25-29)3 aySevgilimle aramda 6 yaş var. Ama o benden büyük gösteriyor😅bazen dalgasına abla dese de beni çok sevdiğini biliyorum. Aşkısının balı o❤️ var mı arttıran 😂
31 Yorumla
Soran3 ayÇok güzelsiniz
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
3 ayGörür görmez aşık olmak diye bir şey yok zaten. Öncelikle oradan belli aşık olmadığın. 18 yaşında biri de daha çocukluğunu bile atamamıştır. Mantıklı biriysen zaten uzak durursun. İlk görüşteki his sadece dış görünüşünden dolayı beğenme, hoşlanmadır ve atlatması kolay olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayBence seviyorsan peşinden git, erkekler kendinden küçük birisiyle sevgili olunca problem degil, Kadınlar kendinden küçük birisinden aşık olunca mı problem? Haa
Git direk söyle, deki böyle , böyle ,
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
3 ayÇok ileri düzeyde sakıncalı bir yaş değil, ben de 18'ken 23 yaşındaki biriyle çıkmıştım ama burada anlamadığım şey, onunla ilişki yaşamadıysan ona aşık olduğunu nereden biliyorsun?
12 Yorumla
Soran3 ayİsminin ne olduğunu bilmiyorum işte bu duygunun ama ileride bir gelecek kurmak onunla beraber çok huzur veriyor
- 3 ay
Henüz tanımadığın biriyle gelecek kurma FİKRİ huzur veriyor demek istedin sanırım. 23 olduğuna emin misin?
Aşk İlişkileri konusunda 952 cevap paylaştı. Erkekler geç adam olurlar yapıları gereği. bir de senden 5 - 6 yaş küçük. seninkisi annelik, ablalık duygusu olmasın. Sanırım çocuğun da haberi yok. Konuş ve bir ön araştırma yap bakalım.
01 Yorumla
Soran3 ayÇocukla bakıştık konuştuk ama hep bir çekince var aramızda tatlı bir bağ sonra annesi geldi benimle tanıştı falan
3 ayYaş farkı bu yaşlarda sorun misal sen 30 olsan o 25 olsa tamam ama 18 de olmaz kimse kimseyi yemesin bebek o daha üzülen sen olursun bu noktada genede karar senin tabi.
03 Yorumla
Soran3 ayBiliyorum ama birkaç yıl sadece tanışma gibi geçer ciddi düşüneceksek de en az 5 yıl sonra falan yani bilmiyorum vazgeçmek çok zor geliyor
- 3 ay
Valla sen bilirsin benim fikrim zor karşındaki küçük fikri çok değişebilir tanımıyorum ama 18 yaşındaki insanların fikri evlilik yaşına kadar çok değişir en basit üniversite değiştiri insanı zor da olsa ilerde daha fazla üzülmektense şimdi üzül derim gerçekçi yorum bu bence
Soran3 ayTeşekkürler
3 ayOlabilir bence aranızda çok fazla yaş yok gerçekten 18,19 yaşında olup çok tatlı erkekler var bazen baktıkça bakası geliyo insanın gidip konuş tekrardan zaten küçük olduğu için çok umursamaz sadece ego yapar biraz
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
3 ayAy öğğ
abi normal misiniz?
18 yasindaki kisi daha cocuk ya sen onun ablasi yasindasin
17 Yorumla
Soran3 ay32 yaşındasın ama tarzın ergen gibi
- 3 ay
Fake hesap @bluangel345
- 3 ay
ergen olan sensin 30+ yaṣında olunca yaṣlı bireyler gibi mi konuṣmam lazım? 😂
- 3 ay
@Gülümse_tatlımm nerden çıkardın fake olduğumu? foto bile yok haha
- 3 ay
Soruyu soran fake demek istedim
- 3 ay
@Gülümse_tatlımm okey sorry
- 3 ay
Yaş 32 ömrün yarısı eder
Gizli Üye(18-24)3 ayÇocuğun istemesi lazım o isterse her şey olur. Bir ilişkiyi küçükte olsa erkek yönetir yönlendirir. Kızın büyük olması ilişkiyi yöneteceği anlamına gelmez. O erkek isterse ciddiyete biner ona sormalısın
110 Yorumla- 3 ay
Seks ister o yaştaki erkek ne ciddiyeti
Soran3 ayAnnesi ile de tanışma fırsatım oldu çocuğun da ilgisi var gibi ama pek atılgan değil hepsi benim suçum çok mesafeli durdum pek yüz vermedim yoksa annesi de çocuk da peşimde dolanıyordu kesin bir şey derdi biraz daha yakın olsaydım of allahım ya
- 3 ay
E biraz yüz verin kızlar sonra üzülüyorsunjz
Cevap sahibi3 ay@Alone_wolf34 merak etme o yaşta erkek ciddi düşünür senin gibi yaşlıların aklı fikri sekste
Cevap sahibi3 ayÇocuğun konuşması lazım seninle kanka
Cevap sahibi3 ayErkek konuşmadan olmaz. Çok çocuğun ilki sen olursun seninde ilkin o olur denksiniz çünkü sende temizsin o da
Soran3 ayKanka bir şey diyeceğim bundan sonra bir yolu yordamı yok mudur numarası sosyal medyası ev adresi falan var ortak tanıdklar var kendimi nasıl göz önünde tutabilirim
Cevap sahibi3 ayŞimdi çocuğu tanımıyorum nasıl tepki verir nasıl ilgisini çekersin bilmiyorum ama en işe yarar yol sosyal medyadan yazmak gibi selam nasılsın diye zaten annesininde kendisinde ilgisi varmış yadırgamazlar somut olarak reddetmemişsin ki şöyle bir selam nasılsın iyi misin de neler yapıyorsun diye sor
Soran3 ayTamam canım çok teşekkür ederim yorum için
Cevap sahibi3 ayRica ederim
Gizli Üye(25-29)3 ay2009 luysa 16-17 yaşında olur kabul edilemez bir şey hani bilmeden hoşlandın ok ama öğrendiğin an unutman gerekir sübyancılık ki 18 yaşında olsa da aynı şey 18-23 uçurum 5 yaşta sıkıntı yok ama 23-28 olsa olur mesela
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 902 cevap paylaştı.
3 ayİlk görüşte aşkların sonu hüsran ile biter.
Tanıyıp sonra aşık olmak en güzelidir.
O yaştaki erkek daha düşünceleri tam oturmamıştir. Yani sağlıklı düşünüp de ilişkiyi sürdüremez.00 Yorumla
3 ayNormal.
23 yaşımdayken, aynı anda 30 yaşında fb. ve.28 yaşında ilk aşkım vardı.
Benzer yaş farkları bi süre devam da etti, artık ben çıtırlara dönene kadar.
00 Yorumla
3 ayGayet normal, muhtemelen senin yaşın onun yaşından büyük olduğu için, o hiç adım atmayacak, burada top sende.
02 Yorumla
Soran3 ayEvet baya çekingen bakışları bile utangaç
- 3 ay
Sen adım at o zaman. O adım atmaz, hem yaştan ötürü hem utangaçlıktan ötürü.
- Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.
3 ayOlur tabi niye olmasın. Bakma millete sen hep erkek mi büyük olacak. Kadının büyük olması daha iyi olur
04 Yorumla- 3 ay
@Pembistann bi eskişehirli olarak mı :)
Soran3 ayYani ne var bunda tanışmak istiyorum sadece
- 3 ay
Uuu boş yapma bak şurdan uuu ol git
- Aşk İlişkileri konusunda 521 cevap paylaştı.
3 ayO seni severde karar ikinize kalır ama sen aşkına sahip çık. Benim ki bana sahip çıkmıyor çünkü
01 Yorumla
Soran3 aySadece uzaktan baktı ama bir numara bile istemedi ne kendisi ne annesi
- Aşk İlişkileri konusunda 732 cevap paylaştı.
3 ayŞaka mısın ergen bebenin nesine aşık oldun🤮
11 Yorumla
Soran3 ayOlgun oturaklı ve büyük duruyor
Kanka çocuk 17 yaşında neyin kafası toplama çıkarmanda mı yok 2026-2009=17
15 Yorumla
Soran3 aySoru direkt kalkmasın diye o şekilde yazdım güncelleme attım 2009 doğumlu olduğunu
- 3 ay
boş ver ya şansını dene eğer senle takılmalık gibi davranışlarını sezersen yol verirsin hem yaşı da küçük yönetmen kolay olur onu. Onun dışında o mesela 14-15 yaşındaki kızlarla sevgili olabilir onlar çekici gelir gözüne ama sen onlardan çok çok yaşlı olursun erken çökeceksin ve çıtır kızlar hep ona daha iyi gelecek bunu da göz önünde bulundur
Soran3 ayYok öyle sevgili gibi olmayız zaten sadece tanışmak istiyorum annesi de beni tanıyor ve şöyle bir durum var annesi yaşımı duyunca çok şaşırdı beni 13 yaşında falan zannetmiş sen de görsen çok küçük duruyorsun dersin bir gün avantaj olacağını hiç düşünmemiştim ama aşırı küçük duruyorum
Soran3 ayYa sadece arkadaşça tanışmak istiyorum şimdilik hoşlandığımı söylemek zor geliyor ve daha küçük zaten o
Gizli Üye(30-35)3 ay5 yaş fark az değil.
Olgun bir erkekse bir ihtimal şansın var diyelim ama çok büyük ihtimalle olgun değildir. Bir süre takılsan zaten sıkılırsın ve ondan sana koca çocuklarına baba olmayacağını anlarsın 👍
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)3 ay2009 mu? Biz, 2009 yılında smackdown izlerdik ya! 😂😂 Bunlar, hangi ara 18 yaşına geldiler?
Bu arada, seni taşıyacak olgunluğa sahip olmayabilir ve başka sebepten kullanabilir. Uzun vadeli olacağını sanmıyorum; boş yere kendini kullandırtma.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 559 cevap paylaştı. Daha olgun erkekler varken o daha ergenlikten yeni çıkmış gibi duruyor bence ya
05 Yorumla
Soran3 ayBen de inanılmaz küçük görünüyorum kendi yaşıtlarım benden çok büyük duruyor anormal kötü görünüyor
Soran3 ayOnlar benden çok büyük görünüyor ben yaşıtlarımı sevmiyorum
Soran3 ayNeyse zaten konumuz herhangi bir erkek değil şu an aklımda biri var zaten sağol yorum için
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Onların wkli bir karış havada sen fıstık gibi oturaklı kızsın sana 30 unda olur
01 Yorumla
Soran3 ay30 çok yaşlı
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
3 ayNormal değilsin. 23 yaşında bir kız 25.35 uas arasına bakmalı. Seni ancak o yaş guruplari anlar.
02 Yorumla
Soran3 ayOnlarla asla anlaşamıyorum hem çok yaşlı duruyorlar hem de azıcık eğlenelim gezelim diyorum başları ağrıyor
- 3 ay
Sen nerde ruhu yaşlı varsa ona denk gelmisin. Onlar yaşlı değil. Sen yaşına göre buyuyememis 15 yaşında kalmışsın. Ama sen bunu anlamayacak kadar ruhun olgunlasmamis
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
3 ayGayet doğal bir durum neden imkansız olduğunu düşünüyorsun ki? Eğer o da sana karşı aynı şekilde hissediyorsa daha ne olsun.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. aman en fazla bikac sey yasar tecrube eder birakirsiniz 😂 daha kac cesit evreden gececeksiniz ikiniz de.. o yuzden olmazsa da cok şaapma salla.. 😄
00 Yorumla
3 ayBöyle bir şey benim de başıma gelmişti ama platonik olarak sadece seninkini de sanki bana Benziyor gibi geldi bana
01 Yorumla- 3 ay
Ama ben yaşının benden küçük olup olmadığını bilmiyordum ya benim de tam 23 yaşımda başıma gelmişti böyle bir şey ama yaşının benden küçük olup olmadığını bilmiyordum belki çocukla aynı yaştaydım yani bilemiyorum ama tahminim iki yaş falan küçüktü üç yaş da olabilir ya benim tahminim iki yaş küçüktü benden
Gizli Üye(18-24)3 ayYalnız o daha reşit bile değil pedofili bi sapıksın anlamına gelir bu paylaşımı da suç
318 Yorumla
Soran3 aySöylediğiniz sözlerin anlamını bilmiyorsunuz pedofili hem 15 yaş altına duyulan hem de cinsel bir ilgidir saçma sapan konuşmadan önce araştırın burada tanışmak istiyorum hoşlandım diye soru soruyorum yaptığınız yoruma bak şu soruda suç olan ne varmış getir yasa kanun göster
Cevap sahibi3 ayYazdıklarımı okudum boş yapıyorsun sabi sübyana ilgi duyandan akıl alacak değilim
Soran3 aySorumda yasak hiçbir şey sabi sübyan dediğin insan benim 10 katım saçmalıyorsun resmen
Cevap sahibi3 aySen hakikaten sapıksın. Sapkınlarla aynı argümanı kullanıyorsun.. yaşından büyük duruyor vs. Tedavi olmalısın
Soran3 ayProblemli misin sapıklık ne gördüğünü söyle lütfen söyle bu kelimeyi birine söylemek kolay olmamalı bu kadar cinsel bir tane söz yokken sen bana nasıl sapık diyorsun hangi kanuna göre sorum suçmuş cevap ver bana cevap ver sapıklık ne demek anlat bekliyorum yoksa cidden
Soran3 ayO kelimeyi kullanmak bu kadar kolay değil böyle masum bir soruda kullanamazsın anladın mı beni cevap vericeksin
Cevap sahibi3 ayÇocuk 16 sen 23 başka sorun varsa anayasaya bak
Soran3 ayUsülüne göre sadece tanışarak beklemek istiyorum 5 yıl ne var bunda (tanımak hobilerini yaşam tarzını arkadaşlarını çevresini tanımak demek mala anlatır gibi anlatayım da ben sen başka tarafa çekersin sonra)
Soran3 ayO kanun sevgili olmuş ya mesajla ya fiziksel cinsel bir şeyler yaşamış gerçekten SAPIK kişiler için anladın mı
Soran3 ayBen 23 falan da değilim slk saçma konuşuyorsun
Soran3 ayNiye gizlendin rezil mi hissettin
Cevap sahibi3 aycanım mısın lan yaptığın suç diyorum rezillik mi diyorsun. Cimere yazıcam o yüzden gizledim aw
Soran3 aywww.ahddurakhukuk.com/.../ Ne yazıyor burada iyi oku da ne kadar boş yaptığını anla tek başına sevgili olmak bile suç değil ki ben onunla sevgili bile değilim slaka olan sensin
Cevap sahibi3 ayYa bi git aw çoluk çocuğa göz koyuyorsun. Bide kendini savunuyorsun. 23 yaşındayım yazıyorsun soruda burada 23 değilim diyorsun. En iyi ihtimalle ceza almasan da çevren öğrenir bu ilgini
Soran3 ayÇevrem biliyor zaten sen bir psikoloğa git yalnızlıktan bunamışsın
Cevap sahibi3 ayAhahaha hastasın bence
Soran3 ayBenim çevrem senin gibi * yobazlardan oluşmuyor 5 yaşta ne var uzun uzun tanışırsınız kadının büyük olduğu ilişki ömürlüktür olarak bakıyor çevrem sen rahat ol yasak veya yanlış bir şey yok kıskanma
Cevap sahibi3 ayÇoluk çocuğunu korusun senden millet
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
3 ayKimse tanımadan aşk olmaz. Seninki sadece hormonal bir durum.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı. Yoo git açıl niye hayal olsun destekliyorum ben
10 Yorumla
3 ayNormal bence bazıları olgun duruyor ya ama aşkın yaşı yok senin adına sevdim
40 YorumlaBen 22 iken 18 lik birisiyle sevgili olmustum zor degil erkekler artik yasca buyuklere daha ilgililer ama sarmaz seni diyeyim. hic hayal ettigin gibi bir sey degil cok bayiyorlar cocuksuluklariyla
21 Yorumla- 3 ay
T. akip atar mısın lütfen 🙏😊👍
Gizli Üye(25-29)3 ayayyy ne heycanlı yaaa... kızzz sen o çocuğa kim bilir neler yapan... nasıl yakşıklı falanmı
25 Yorumla
Soran3 ayAşırı yakışıklı ve en az 24 duruyor çok ağırbaşlı
Cevap sahibi3 ay@Uskskdks ne diyon beee.
Cevap sahibi3 ayhadi inşallah istediğin gibi olur her şey
Soran3 ayİnşallah canın teşekkür ederim yorum için
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
3 ayçokta abartı bir sıkıntı yok arada. en azından şu anda evlenecek değilsin. takılın işte ne güzel
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 921 cevap paylaştı. yahu herif 18 reşit ne fark eder bundan sonra yaşı?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Onun da ilk deneyimi seninle olacak sanıyorum ama biraz öğretmeniz gerekecek.
00 Yorumla
3 ayBenım eltım 6 -7 yas kucuk kaynımla evlendı uyncak bısey yok var oyle ıhtımaller
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
3 ayEe olabilir unutma nefes aldığın sürece umut her zaman vardır rahat ol
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
3 ayBu soruda da görüldüğü üzere gönül hep imkansıza gider
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayNe olacak kadının yaşından, eğer bedenen ve yüz olarak genç isen git görüş. Sonuçta sen kaldırmayacaksın penisi erkek kaldıracak erkeğin büyük olması sıkıntı
00 Yorumla
3 ay2009 doğumlu mu ben o zaman 4. sınıfa gidiyordum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
3 aySende cok buyuk sayılmazsın..18-23 olur gibi ya bilemedim.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 821 cevap paylaştı. Çocuğa seni yerim deme gerçekten yersin zanneder amdmxmx
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
3 ayKombide Vestel 10 numara bizim ex ler diyosun yani 😃
00 Yorumla Bu paylaşımını cimere bildireceğim bu bir suç 16 yaşındaki bi çocukla nasıl böyle şeyler düşünebiliyorsun sübyancılık bu
33 Yorumla
Soran3 ayNe düşünmüşüm pardon istediğin yere bildir cinsel bir şey olmadığı sürece bu bir suç değil illa kötü konuşturacaksınız ben sadece sevdiğimi söyledim ki çocuğun haberi bile yok ne zamandan beri yakışıklı bulmak hoşlanmak suç getir bakalım hangi yasaymış hangi kanunmuş
Soran3 ayTamam hadi söyle hangi kanuna göre suçmuş benim de senden midem bulandı
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
3 ayBen de 18 yasimdayken 26 yasindakiyle takiliyordum imkansiz degil
00 Yorumla
3 ayAşkın yaşı olmaz. Önemli olan fikirler, düşünceler uyuşsun.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 996 cevap paylaştı. Bişey olmaz, hayaller gerçekleştirmek için vardır
12 Yorumla
Soran3 ayTeşekkür ederim
Gizli Üye(18-24)3 ayBence birkaç sene bekle sonra adım at çünkü daha 18 bile değil
12 Yorumla
Soran3 ayYıllar sonra adım atmak garip karşılanmaz değil mi
Cevap sahibi3 ayEğer gerçekten ciddi duygular varsa arada ve sen de onu o zamana kadar hâlâ seviyor olursan sadece birkaç sene çok da bir şey değiştirmez.
Gizli Üye(25-29)3 ayben de de oluyor ama kendimi cinsellik olarak hayal ediyorum anlık geçiyor sonra
11 Yorumla
Soran3 ayBenimki gerçek sevgi
Gizli Üye(30-35)3 ayNiye sorun olsun, aşkta yaş kriterini kim belirliyor ve kime ne? Sen ayak uydurabilecek misin onu düşün
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)3 ayBu benim de bir dönem üzerine düşündüğüm bir konuydu, bence 5 yaş çok da önemli değil.
12 Yorumla- 3 ay
Tatlım bence yasin çok bı önemi yok
Cevap sahibi3 ayTabii ki de kafa olarak, tensel olarak kaynaşmak önemli ama 10 veya 20 yaş gibi farklara önemsiz denemez bence.
3 ayZ ya da alfa kuşağı büyük gösteriyor, her zaman küçüğe sevdalanir insan, genetiği böyle iste yargilamamak gerek..!
01 Yorumla
Soran3 ay2009 alfa mı oluyor ki
3 ay1. o çocuk 18 yaşında bile değil bu çok sakıncalı bi erkek bunu söylese hepimiz linçler hakaret ederiz 2009 16 yaşında oluyor
2. 18 olduğunu varsayarsak olabilir
3.18 falan değil
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayKızlık zarını bozabilir dikkat et. Şimdiki Z kuşağı hızlı ve öfkeli...
00 YorumlaBence çokta sıkıntı değil 5 yaş var aranızda benim de yaş kriterim 5 yaş fazla olabilir niye olmasın
04 Yorumla
Soran3 ayYani uzun yıllar tanışması var bunun
Soran3 ayTabi canım en az 5 yıl sonra
- Devamını Gör (99)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer