19 yaşındayım ama 14 yaşında bi erkeğe aşık oldum napıcam:(?

Hemde deli gibi aşık oldum bana çok iyi davraniyo, 15 yaşında ama yaşıtları gibi davranmiyo yaşında göre olgun düşünceleri var hem bi de çok tatlı ve yakışıklı biri çocukta benden hoslaniyomus 15 yaşında biriyle sevgili olduğumu ailem falan ya da cevrem öğrenirse dalga gecerler kızarlar ama deli gibi de aşığım napcam:(
Güncellemeler
+1 yıl
14 yaşında şu anda, ağustosta 15 olcak
Güncellemeler
+1 yıl
Ve size biraz sapıkça gelecek ama sürekli onu arzuluyorum
19 yaşındayım ama 14 yaşında bi erkeğe aşık oldum napıcam:(?
Cevapla