✮⋆˙Cemal Süreya ile mest olalım bu gece✮⋆˙ ‘Bir gün aklına gelecek olursam, Bana şiir ısmarla. Eylül’ü konuşalım.’ ‘Dökmeye niyetim yok içimi zor sığdırdım zaten’ ‘Özlemek erken saatlere alınsın, sonra uykusuz kalıyor insan.’ ‘Sen; aklım ve kalbim arasında kalan, en güzel çaresizliğimsin.’ ‘Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur..’ ‘Kim istemez mutlu olmayı mutsuzluğa da var mısın?’ ‘Aklıma bile gelmiyorsun artık, O kadar kalbimdesin ki’ ‘Yoksuluz, gecelerimiz çok kısa. Dört nala sevişmek lazım’ ‘Öyle güzel bakma bana; Allah yarattı demem severim!’ ♥️
Yoluma bakarım. Yapılan faaliyetler her zaman gerçeği gösterir. Hesap sormak intikam almak zamanını boşa harcayanların işi. Kendi değerinin ve yaşamanın kıymetini bilenlerin değil. Olmuş olmuştur. Nedenini soran sadece kendini kandırmak için çözüm yol arar. Mesele düşmek değil , düştükten sonra kendi yanlışını görmek , kendine kabul ettirmek ve bir daha o çukura düşmeden yaşamaktır. Değer görmek için değer verebilmek , Sevilmek istiyorsa sevebilmek, İnsan olsun istiyorsak insan olabilmek, Adalet istiyorsa adil olabilmek.
Çiçek sulandığı kadar güzeldir, Kuşlar ötebildiği kadar sevimli, Bebek ağladığı kadar bebektir. Ve herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin, bunu da öğren, Sevdiğin kadar sevilirsin...
Gerçek dediğin şey benim zamanımın hiçe sayıldığını ve değersizliğimi vuruyorsa yüzüme, hesabını sorar postamı koyar öyle giderim. Ben sadece kırmamak için susarım.
Gerçeği öğrenince önce susarım. Çünkü öfkeyle söylenen söz geri alınmıyor. Sonra sorarım. Hesap sormak için değil, gerçekten anlamak için. Eğer cevaplar içimi rahatlatmıyorsa sessizce giderim. Bazen en güçlü tepki bağırmak değil, geri dönmemektir.
Hukukçu değilim, mahkeme kayıtlarının ulu orta yerde paylaşıldığını da görmedim, bu bilgiyi Ege Üniversitesi Edebiyat bölümü hocaları, öğrencileri iyi bilir
Peki görüşünüze saygı duyuyorum şairin hoşuma giden sözlerinden bir kaç alıntı paylaştım seversiniz, sevmezsiniz tabi ki sizlerin tercihi 💁♀️ keyifli geceler 🌙