32 yaşındayım, güzel ve kariyerliyim ama neden hâlâ evlilik nasip olmadı, sorun bende mi bahtımda mı?

Yoruldum umudu artık keseceğim gibi , baya birileriyle tanışıyorum olmuyor her birinde bir şey çıkıyor bahtım mı kapalı anlamadım, şükür Allah’ıma bana her şeyi vermiş ama bir evlilik eksik

çok yoruldum görüştüm var ama o da boş

32 yaşındayım, güzel ve kariyerliyim ama neden hâlâ evlilik nasip olmadı, sorun bende mi bahtımda mı?
Cevapla