Yoruldum umudu artık keseceğim gibi , baya birileriyle tanışıyorum olmuyor her birinde bir şey çıkıyor bahtım mı kapalı anlamadım, şükür Allah’ıma bana her şeyi vermiş ama bir evlilik eksik
çok yoruldum görüştüm var ama o da boş
Yoruldum umudu artık keseceğim gibi , baya birileriyle tanışıyorum olmuyor her birinde bir şey çıkıyor bahtım mı kapalı anlamadım, şükür Allah’ıma bana her şeyi vermiş ama bir evlilik eksik
çok yoruldum görüştüm var ama o da boş
Merhaba, bunu yaşayan çok kişi var yani yalnız değilsiniz bu konuda. Güzel veya yakışıklı hatta tabiri caizse melek gibi iyi niyetli biri olmak yetmiyor maalesef. İnsanın kendi gibi birine duygusal, ruhsal açıdan denk gelebilme ihtimali ve beklentilerini örtüştürme meselesi zorluyor yani zor olan kısım bu aslında.
Çünkü kariyerli kadınlar en az kendisi gibi bir konumda olan veya daha üst erkeği arıyor genelde ve belirli bir yaşa kadar seçici olup bulamadıysa belirli bir yaştan sonra bulması da çok zordur. Zira havuz dar çok az belirli bir kesim erkek üst segmentlerdedir onlar ise çoğu ya kapılmıştır ya da birçok kadınla beraber ol geç modundadır bu yüzden kariyer kadınlar için bu konularda dezavantaj sır uzun vadede yalnızlık bekler bir kısmını
Tamda bunu yaşıyorum
3 tane 5 tane olmamışsa sorun sence kimde? 1 kişi hadi denk 2 hadi olur 3 bahtsızım 4 karabahtlıyım 5. de kendine sorman lazım ama kadınların bu mekanizması yok. 100 kişi de olsa gene karşı taraf problemliydi...
Evlilik şart mı? Hiçbir zaman evlilik bir amaç olmamalı hak eden doğru insan çıkarsa evlilik ile taçlandırmak muhteşem olur ama diğer türlü bir amaç olarak hareket etmek yanlış geliyor bana
Benim için evlilik anne olmak şart ben dine bağlı biriyim yani evlenmeden bir erkekle olmasm çocuk yapamam
Kalbini o kadar iyi anlıyorum ki… İnsan güçlü, güzel, kariyerli olunca “neden hâlâ olmadı?” sorusu daha çok can yakıyor 💔 Ama bu durum senin eksikliğin değil, sadece doğru kişiyle frekansın henüz kesişmemiş olması. Her tanışmanın olmaması aslında eleme sistemi gibi düşün 💫 Yorulman çok normal, biraz kalbini dinlendirmeye ihtiyacın olabilir. Sence seçtiğin erkeklerde hep benzer bir özellik mi çıkıyor karşına? 🌿💭
Cevap
27Cevap

Dogrudur
Abicim kariyer erkekte avantaj, kızlarda ise dezavantaj.
Evet maalesef öyleymiş, evimi arabamı aldım artık kriterdede kendim gibi ister oldum
Baht nasip kısmet bu işler hep olmaz değil elbette olacaktır belki de biraz daha zamanı vardır :)
Abi 32 oldum😅😅😅
Kız 33 de bulursun belli mi olur 😂 😂
Çünkü çok kriterlerimiz var kıl tüy diye diye bu hale geliyoruz
Var tabi
Bende aynıyım bu sebeple bahtım demiyorum çünkü hanıefendilerden bazıları kendi geliyor bana ama ben kriter aradığımdan bulamıyorum bu da bende sorun olduğunu gösterir hani nasip kapalı değil diyemem mesela ben hal hareket davranış toplum içindeki saygınlığı ve pratik zekası kolay işbitiriciliği eğitim seviyesi ortak hayat beklentisi ve ortak hobiler gibi şartlar aradığımdan uzun vadeli ilişkim olamıyor bunlar uymadığında kısa vadeli kalıyor bitiyor
Evi ve arabasi olmayan ama merhameti sadakati olan erkeklerden al
Alamıyorum o tarz bir erkeği zamanında almaya çalıştım yalandı merhameti yoktu
Daha önce seçici davrandın ise eğer erkekler sana yaklaşmak istemez beğenmezsin diye
Aynı sorunu arkadaşımda yaşıyor demek ki Kader bu
Sen kalbini zamanında birilerinde kaybetmişsin, artık o iştah kalmamış
Rabbim den hayirlisi diliyorsundur ve o yuzden de bekliyorsundur
geçmişe çok takılırmısın
Nooo takılmam
İstanbuldaysan kahve içebiliriz
Kendine gel önce
Nasıl?
Dua et bi şekilde olur
İnşallah sağol
Çalışıyor musun
Al beni bak evde, sesim de çıkmaz
Sorunlar ne oluyor peki bitiren
Evlenme sende ye iç yat gez eğlenme boş ver
Nasip sabırla bekle olur belki
Olur inşallah şansın vebahtin açık olsun
Demekki baya baya ilişkin olmuş
2 oldu ama tanıştıklarım görücü usulu oldu
Hım
Ne tip erkeklerden hoşlanıyorsun
Tek değilsn merak etme
Sendemi öylesin?
Geç olsun temiz olsun
Herşeyin zamanı var elbette çıkar karşına
Kısmet bağlı
Geldim al beni 😁
Nerde yaşıyorsun
Ben türkiyeli değilim bu sıkıntıda var turkmenim türkmen azınlık ve turkmen istiyırum
Ben geldim hsjjs
😂
Bir çay içelim 😁
İçelim
Nerdeeee
burada
Sonra diyo bahtım kara gdghh sen bilirsin
Nerde yaşıyosun
ben varım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?