30 yaşına geldim hala bir eş bulamadım bu sorunu nasıl aşabilirim?

Yani gerçekten çok zor bir şey hem fizikten hem kişilik olarak yanına yakışacak birini bulmak. İnstagramdan deniyorum olmuyor, tinderdan deniyorum olmuyor, iş yerindeki kızlara iş atıyorum olmuyor. Bir şeyi yanlış mı yapıyorum yoksa herkes mi bu konuda sorun yaşıyor? Ama etrafıma bakıyorum çok güzel kızlarla sevgili olan evlenen erkekler dolu. Onlar neyi doğru yapıyor? Benim güzel işim var, kötğ alışkanlığım yok, kadınına çom iyi davranan çok seven centilmen bir kişiliğim var, temiz iyi giyinen boyu posu yerinde bir adamım. Ama mesela iş yerinden örnek vereyimbir sürü genç kız var hiçbiri şöyle hani bakarsın gülümsersin flört edersin ya bunların hiçbiri olmuyor bütün kızlar robot gibi somurtkan bir ifade var yüzlerinde hiç pas vermiyorlar.

30 yaşına geldim hala bir eş bulamadım bu sorunu nasıl aşabilirim?
Cevapla