Aşk emek ister mi, yoksa doğru insanla zaten kendiliğinden mi olur?

Bazen birine bağlanırsın ama içten içe hep bir şey eksik kalır. Yan yanayken bile tam değilsindir, sanki kalbin bir kısmı temkinlidir. Sevgi vardır belki ama huzur yoktur ya da tam tersi. İnsan en çok nerede duracağını şaşırır. Sence bir ilişkide kalbi asıl yoran şey ne.
Aşk emek ister mi, yoksa doğru insanla zaten kendiliğinden mi olur?
Aşk emek ister mi, yoksa doğru insanla zaten kendiliğinden mi olur?
Cevapla