Ben ceyhun. 29 yaşındayım, 5 yıllık ilişkim var. Seda bu süreçte her zor anımda yanımda hep yanımda oldu, kendisi hep sadık hep hoşgörülü, yaşantısı ve tarzı aileme uygun, yani evlilik düşünebileceğim bir insan, ama çok güzel ve çekici olduğunu söyleyemem.
5. Yılın sonunda başka bir kadın çıktı karşıma, selin. Kendisi fazla rahat, zıpır, deli dolu bir kız. Kendisine çok bakan aşırı makyaj yapan ve fazlaca rahat giyinen bir insan. Aynı zamanda kendisi karekter olarak da çok rahattı. Yani tarz olarak benim de ailemin de pek hoşuna gidemeyeceği bir tarzı vardı, kısıtlanmaya da gelemezdi. Her neyse bu durum ilgimi çekti bir erkek olarak. Kendisi bana fazlaca ilgi gösteriyordu, aklım karıştı ve 5 yıllık ilişkimi bitirdim.
Selinle 3 ay gibi bir süre boyunca sevgili olduk, bu kısa sürede bir çok kez yakınlaştık bişeyler yaşadık. Beni çok heyecanladırdı. Kendisinin çok rahat tavırlarının olması nedeniyle ona karşı güven duyamadım ufak şeylerde bile kavga çıkarıyordum, kırıyordum. Kendisi ise bana ilişkimizin ciddi olduğunu güvenmem gerektiğini söylemekle yetiniyordu ama her gece 3 e kadar barlardan çıkmıyordu. Bu benim anlayabileceğim bir şey değildi. bana ya 3 ay takıldık oldu bitti dese en azından içim rahat ederdi kafamı kurcalamazdı ama ciddi ilişkimiz olduğunu iddia ediyordu bu beni daha da yoruyordu kafamı karıştırıyordu.
Selinle konuşmayı görüşmeyi kestim, seda ise tüm bunlara rağmen bana kucak açtı. Kırgın üzgün ama bunları bile geçireceğimizi düşünerek yanımda olmaya karar verdi. Arkadaşlar biliyorum yanlış hata olan kişi benim gerek sedaya gerekse de seline karşı ayıp ettim. Ama insanım. Kafam karışık.
Sedanın bu sarmalaması anaç tavrı güvenli liman olması koruyup kollaması ama beni heyecanlandırmaması mı yoksa selinin kıpır kıpır çılgın aşırı çekici ama güven vermeyen ve ortamlarda beni rahatsız edecek bir çok tarzının olması mı seçilmeli. Yani sevgi neydi? Neden tüm bunlara rağmen selini hala merak ediyorum? Seda her şeyin en güzelini hak ederken neden böyleyim? Ne yapmalıyım?
5. Yılın sonunda başka bir kadın çıktı karşıma, selin. Kendisi fazla rahat, zıpır, deli dolu bir kız. Kendisine çok bakan aşırı makyaj yapan ve fazlaca rahat giyinen bir insan. Aynı zamanda kendisi karekter olarak da çok rahattı. Yani tarz olarak benim de ailemin de pek hoşuna gidemeyeceği bir tarzı vardı, kısıtlanmaya da gelemezdi. Her neyse bu durum ilgimi çekti bir erkek olarak. Kendisi bana fazlaca ilgi gösteriyordu, aklım karıştı ve 5 yıllık ilişkimi bitirdim.
Selinle 3 ay gibi bir süre boyunca sevgili olduk, bu kısa sürede bir çok kez yakınlaştık bişeyler yaşadık. Beni çok heyecanladırdı. Kendisinin çok rahat tavırlarının olması nedeniyle ona karşı güven duyamadım ufak şeylerde bile kavga çıkarıyordum, kırıyordum. Kendisi ise bana ilişkimizin ciddi olduğunu güvenmem gerektiğini söylemekle yetiniyordu ama her gece 3 e kadar barlardan çıkmıyordu. Bu benim anlayabileceğim bir şey değildi. bana ya 3 ay takıldık oldu bitti dese en azından içim rahat ederdi kafamı kurcalamazdı ama ciddi ilişkimiz olduğunu iddia ediyordu bu beni daha da yoruyordu kafamı karıştırıyordu.
Selinle konuşmayı görüşmeyi kestim, seda ise tüm bunlara rağmen bana kucak açtı. Kırgın üzgün ama bunları bile geçireceğimizi düşünerek yanımda olmaya karar verdi. Arkadaşlar biliyorum yanlış hata olan kişi benim gerek sedaya gerekse de seline karşı ayıp ettim. Ama insanım. Kafam karışık.
Sedanın bu sarmalaması anaç tavrı güvenli liman olması koruyup kollaması ama beni heyecanlandırmaması mı yoksa selinin kıpır kıpır çılgın aşırı çekici ama güven vermeyen ve ortamlarda beni rahatsız edecek bir çok tarzının olması mı seçilmeli. Yani sevgi neydi? Neden tüm bunlara rağmen selini hala merak ediyorum? Seda her şeyin en güzelini hak ederken neden böyleyim? Ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer