9-10 ay konuştuğum insan tayin gideceğim diye beni bıraktı vazgeçti ne arıyor ne mesaj atıyor çok üzgünüm ne yapmalıyım?

Çok üzülüyorum bu duruma ne yapmalıyım 9-10 ay konuştuk çok bağlanmıştım sevmiştim ciddiyet olur sanıyordum hep bazen ümit verir gibi konuşuyordu gitmeden ciddiyet yaparız diye sonra da ben evlilik adamı değilim yapamam diyordu şimdi de tayin gidecek mayısa kadar ne arıyor ne mesaj atıyor :( ben tayinciyim dedi en son ben de ben de gelirim arkandan tayin isterim dedim hiç sen de gel demedi hakkında hayırlısı olsun dedi
9-10 ay konuştuğum insan tayin gideceğim diye beni bıraktı vazgeçti ne arıyor ne mesaj atıyor çok üzgünüm ne yapmalıyım?
Cevapla