10 tane mühendis arkadaşım dışarda buluşup pasta falan kesmiş ve tek ben eksiğim. Sevilmemek böyle bir şey işte..
İyi insan olmaya çalışırken sevilmeyen biri olmak bu tam olarak
10 tane mühendis arkadaşım dışarda buluşup pasta falan kesmiş ve tek ben eksiğim. Sevilmemek böyle bir şey işte..
İyi insan olmaya çalışırken sevilmeyen biri olmak bu tam olarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
iş yerinde herkesin sevdiği biri olmaktan yeğdir. daha iyi ya, herkes seni çekemiyorsa vardır bir meziyetin, esas herkes seni sevse işkilleneceksin
Dostum hiç üzülmene gerek yok bir gün gelecek ve onlar yanında olmak istediğinde sende onları istemeyeceksin sadece sabır et
Çok çocukça hareket etmişler. Hic kimsede bir açıklama yapmadimi.
sence neden çağırmamış olabilirler
Daha iyi işte ne istiyorsun