İş arkadaşlarım beni çağırmadı. Çok koydu. Ne yapmalıyım?

10 tane mühendis arkadaşım dışarda buluşup pasta falan kesmiş ve tek ben eksiğim. Sevilmemek böyle bir şey işte..

İyi insan olmaya çalışırken sevilmeyen biri olmak bu tam olarak

İş arkadaşlarım beni çağırmadı. Çok koydu. Ne yapmalıyım?
Cevapla