İşten çıkarıldığım mesaj yoluyla şahsıma iletildi, bu durumda ne yapmalıyım?

Uyandim tam işe gidecekken mesaj yoluyla isten dun intibariyla cikarildigima dair mesaj gordum. Arayip nedenini sordugumda 'uyum sağlayamama verilen gorevleri yapmama gibi sebepler soylendi' lakin orada diger calisanlar benden daha az disiplinle, salaş bir sekilde calisiyorlar. Ben yeniydim, acaba bir olay oldu da kendi kabahatlerini yoneticiler kendilerini koruma amacli bana mi yuklediler bilemedim. Bunu nasil ogrenebilirim? Cunku en son is yerine gittigimde her sey cok normaldi. Ve her gittigimde 300.000 tl oldugunu soyledigi esyalarla ayni yerde bulundugum icin surekli devir teslim defteri imzaliyoruz diger calisanlarla. Bu konudada sorunuz teslim ettigime dair dilekce falan imzalatmalimiyim? Eger gunah kecisi ilan edilmissem bu resmi kurumlarda falan karsima cikar mi? Olayin ne oldugunuda bilmiyorum.
İşten çıkarıldığım mesaj yoluyla şahsıma iletildi, bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla