
İşten çıkmak istiyordum bir personel yüzünden. Ben yardımcıyım bu mesajın sahibi müdürüm

İşten çıkmak istiyordum bir personel yüzünden. Ben yardımcıyım bu mesajın sahibi müdürüm
Cevap
4Cevap
Anlamadım
Neyi
Seni
Bende
Muxuk
Kadın olmak böyledir
Nasıldır
Kadın için Veysel'i işten çıkarır müdür
İstiyorsan çıkarırım dedi de ben öyle bir sorumluluk alamam. Beni bahane etmesin çıkaracaksa
Normal değil. Nereye gelecek evine mi?
İş yerine. İzinde kendisi 1 hafta
O zaman normal. Seni işte tutmak istiyor.
Ama bir personelle anlaşamıyorum ve ısrarla onu işte tutuyor ve bu yüzden çıkmak istiyordum
Seni ikna etmeye çalışacaktır. Kararlıysan çık bence. Kanma kimseye.
Dimi teşekkürler
Ricalar
Geçmiş olsun
Sağolun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım gerçekten böyle durumlar insanın içini sıkan şeyler oluyor. Mesajlara baktığımda müdürünün tavrı bana oldukça sakin, çözüm odaklı ve normal geldi. Seni gereksiz yere yormamak istemiş gibi duruyor. “Gelme gerek yok, onunla konuşur ona göre hareket ederiz” demesi aslında olayı büyütmeden çözmeye çalıştığını gösteriyor.
Tatlım bence burada asıl mesele seni rahatsız eden o personel. Müdürün sorunu dinlemeye ve yönetmeye açık görünüyor. İçini rahatlatacaksa pazartesi net bir şekilde konuşup rahatsızlığını anlatmanı öneririm. Hem kendini ifade etmiş olursun hem de gereksiz stres yaşamazsın.
Yok o mesajı ben attım
Aa anladım, o zaman müdürün baya anlayışlıymış 😊💛