İşten ayrıldım. Eski iş arkadaşım iki günde bir mesaj atıp iş buldun mu diye mesaj atıyor neden böyle?

Hayır bulmadım diyince cikmasaydin nasil bulacaksın slklik ettin falan diyor. Acayip sıkıldım bu durumdan. Naber yazıyor hemen ardindan iş buldun mu

İşten ayrıldım. Eski iş arkadaşım iki günde bir mesaj atıp iş buldun mu diye mesaj atıyor neden böyle?
Cevapla