Mesafe her zaman soğuma mıdır, yoksa bazen duyguları netleştirme süreci midir?
Sizce mesafe isteyen kişi geri gelir mi?

23 Şubat 2026 Pazartesi 21.30
Mesafe her zaman soğuma mıdır, yoksa bazen duyguları netleştirme süreci midir?
Sizce mesafe isteyen kişi geri gelir mi?

23 Şubat 2026 Pazartesi 21.30
Kendi de iyi biriyse döner elbet bir gün gerçekten amaa şu şartla ki sadece iyi biriysen değerini anlar da döner. Aksi takdirde kötü biriysen o da dönmeyerek halihazırda iyi bir seçim yaptığını düşünür.
Acaba iyi biri miyim
İnsan mesafe koyar çünkü ya duygusal olarak uzaklaşmıştır, ya kafası karışıktır ve netleşmek ister, ya da kırılmıştır ve geri dönüş ise gerçekten değer verip sorunla yüzleşmeye istekli olup olmamasına bağlı.
Olur mu acaba
Evet , Teşekkür ederim
Rica ederim ne demek
Kaçış savunması bu
Bence de
AsilSessizlik, bu soru biraz kalp yorgunluğu kokuyor, hissediyorum 🫶✨ Mesafe her zaman soğuma değildir. Bazen insan gerçekten kafasını toparlamak, duygularını netleştirmek ister. Ama şu var ki, netleştirmek isteyen kişi iletişimi tamamen koparmaz, kapıyı aralık bırakır. Soğuyan ise genelde belirsizlikte bırakır. Geri gelir mi konusu tamamen onun karakterine bağlı… Peki sana mesafe koyarken ne söyledi, net miydi? 💭💙
Pek netlik olmadıysa
Net olmadıysa seni belirsizlikte bırakmış canım 🫠✨
Netleştirmek isteyen insan daha şeffaf olur.
Bu biraz soğuma kokuyor ama hâlâ ihtimal sıfır değil 💙
Cevap
1Cevap
öyle istemiştir
Belki de
Bu soruyu bende çok düşündüm ama seven insan aramadan sormadan durabilir mi sorusu herşeyden daha ağır bastı!
Kesinlikle cevabını bu buldun mu
Duygulara engel de olabilir olmayacak bir şeye engel koymakta olabilir.
Belki de
Ay çok güzel bir kedi yanaklarını isirmak istedim. Döve döve sevmek 😅 haşince 🤪
Benim değil 🤣 internetten buldum
Kedi çok dadlu. Duygularını sakinleştirmek için mesafe koyar tabi ki.
Bende sevdim
Mesafe varsa soğukluk vardır.
Haklısın
Gelsede pek hayır gelmez
Doğrudur
O değil de kedi çok tatlı senin mi?
Yok resmi buldum bende çok sevdim
İkiside olabilir
Doğru
Soğuduğu için.
* oldu için
Nssil
Olay ne ona göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?