Sizce bir insan neden durduk yere uzaklaşır, tavır alır?

Amcamın kızı yani kuzenim. Benden bir kaç yaş büyük ama son 3 senede aşırı degişti.
Normalde çok yakındık kardeş gibi arkadaş gibi. Evlenince değişmesini anlarım sorumlulukları oluyor vs ama baya tavırlı ve uzak bana hiç aramaz sormaz buluşmaz. Ama büyük ablamı falan cogunlukla arar.

Aramızda bir tartışma da olmadı. Durduk yere tavır alıp neden uzaklaşır bir insan

Sizce bir insan neden durduk yere uzaklaşır, tavır alır?
Cevapla