AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Benim olmadı pişmanım git tanış gez biriyle yoksa zor birini bulursun
Neden pişmansınız?
Büyüdükten sonra birine ilgi duyamıyorsun garip geliyor sevgili yapmak ve beceremiyorsun
Anladım
Ve yaşına uygun erkekler yemediği halt kalmıyor insan kendini kimseye layik görmüyor çünkü hepsi kirli
Anladım benden 4 yaş filan büyük olursa yeter
Valla iyiler kapılır mı kapılmaz mı bilinmez. Ben üniversitede 5 sene sevgili olup okul bitince ayrilanı da cok gördüm. Hic sevgilisi olmayıp okuldan sonra hemen evleneni de. Ha bir de benim gibi olanlar var. Ne öncesinde ne sonrasında hiç olmayan.
Hayırlısı olsun ya yolun sonu önemli biz insanlar detaylı düşünüyoruz ama
Benim icin yolun sonu ahiret artık, Allah orada yüzüme baksın. Ben baska bir şey istemiyorum.
O kadar karamsar olmayın
Bence mükemmel bir şekilde yaşıyorsun ve doğru yoldasın. Herkesin ne söylediğini önemseme. Hedefine odaklanmaya devam et.
Öyleyim teşekkürler
Valla canım 29 yaşıma girdim. kariyer önemli tabiki ama ikisini birde yönetilirsin. ben meseka pişmanım çocukları çok seviyorum keke erken anne olsaydım diyorum. Eğer doğru insan çıkarsa iş diye de erteleme. Yaşında da hiçbişey yok çok güzel yaşlar
Evet ama benim bi ayarım yok. Flörtüm olunca herşeyi boş ver onunla sürekli konuşasım geliyor. Işimi elime alınca birileri alınca konuşsam daha iyi. Sizin hayatınızda biri ve çoçuğunuzun var mı? Doğru insan olduğunu nasıl anlayacağım ki 😅 zaten bu işler hep internetten oluyor. Evet teşekkürler
Yok işte çocuğum. Ya ben 21 yaşındayken daha ne istediğimi bilmiyordum. kendimi tanımam biraz zaman aldı. Mesela gençsin bi kere güzelsindir de eminim herkes ister seni. Bunun farkına var ve bunu değerlendir. Ama kariyerde önemli yani. kariyerin olursa da ona göre bi adam bulman kolaylaşır. ben asla kariyeri Bırak demiyorum. Ama hayatını da yaşa demek istedim ilerde içinde kalmasın. Evlilikte 26 27 kadar ertelenebilir ama fazlası sıkıntı oluyor ya. düzgün insan bulmak daha zorlaşıyor. şimdi birini bulsam yine olacakta beklemedeyiz bakalım 😅
Ama mesela atıyorum bu sene sınava hazırlanıyorsan bir yılını ona tamamen focuslanman daha doğru. Sevgilin olursa da ayarını yap işte
Zaten 32 ye kadar yumartılık üretimi olmuyor mu? Tavsiyeleriniz güzel teşekkür ederim. Ya bilmiyorum kısmet diye de bir şey var hiç karşıma İnternet dışında biri çıkmadı onlara da şans vermedim
Haklısınız
Ben erken atandım 21 de. Ama Atanamayıp (çok erken evlenmeyi savunmuyorum ) ama 22 25 arası evlenenler anne olanlar mı şanslı ben mi diye de düşünüyorum bazen 🥲
Ne okudunuz? 27de evlenmek iyi. Umarım en yakında anne olursunuz daha gençsiniz. Hayırlısı olsun belki evlenseydiniz çoçuğunuz olurdu ama hasta olabilirdi öyle düşünün
Sağlık personeliyim diyeyim. Ya tabi ki her yaşta bulursun. Ama bi kadın için gençlik inan büyük bi fırsat :)
Hm öyle tabi teşekkür ederim
Şöyle söylim birinin hayatında omasının güzel tarafı ehline denk gelmen, yoksa pişman olursun
Bence de
Bir yerden sonra herkesi seçmeye başlıyorsun tavsiye etmem kesinlikle yavaştan birisini tanımaya başla derim
Gel tanışalım. Ben de 24'üm seninle tamamen aynıyım. üniversitede deli gibi çalıştım. Sevgili işlerine de girmeye çalışsam da ne bana uygun birini buldum ne de buluşmaya çıktım böyle kaldım...
Bende öyleyim ama düşünmüyorum şu an çok teşekkür ederim
Ayrıca şunu ekleyelim. Yorumlarda herkes önce okul önce şu bu falan diyor ama bu yaşlarda doğru kişiye yatırım yapmayınca gerçekten doğru kişiler azalıyor. Ben benim kafa yapıma uygun bir kız olmasını ve karşılık olarak yatırım yapmayı isterdim fakat olmadı. Senin yalnızlığını yorumlardaki kimse anlayamaz. O bazı zamanlarda gelen neden benim yok milletin şöyle böyle düşüncelerini yorumlardaki kimse bilemez. Sana sürekli oku vs demişler ama okumak da tamamen bir şey getirmez. Hepsi dengeli olmalı. Dengeyi de senin kurman lazım. Erkeklerin genelde kadınlarda baktıkları şeyler okuduğu okul statü vs değildir. Sen ne kadar fazla okursan her zaman kendine eşit veya daha fazlasını isteyeceksin. İçinde bir yerde böyle istekler olacaktır. Özetle senin yalnızlığını ve içindeki istekleri buradakiler anlayamaz. Senin ayırt etmen gereken şu sevgilin olmasını istiyorsun ama neden? Sosyal medyada sana çift videoları dayatıldığı için mi arkadaşların söylüyor diye mi yoksa gerçekten benim de olsun bir çift olayım mutlu olayım bağ kurayım gibi düşüncelerden mi? Ayırt etmen gereken bunlar. Bundan sonra da ona göre adım atarsın olursa olur olmazsa da olmuyor. Ben ayırt ettim ama olmadı arada bazı insanlar senin neden yok falan diyor ama onlar umrumda değil. Bunları umursama kendi içindeki isteği umursa.
Şu an düşünmüyorsun ama bu soruyu soruyorsun ilginç bir cevap oldu şahsen. Hem isteyip hem reddetmek neyse önemli değil. Ama sohbet etmek istersen sana başımdan geçenleri anlatabilirim bir şeyleri belki daha iyi anlayabiliriz mesela kadın erkek doğası gibi.
Yatırım? Öncelikle kendim için okuyorum, erkeklerin gözünde değerim olsun diye değil. Sosyal medya içerikleri müzikler beni aşırı etkiliyor. Evet kendi isteğim daha önemli
Yani duygusal olarak bazen istiyorum ama sonra mantığım devreye giriyor. Bu yer dan anlatmak istersen seve seve dinlerim gizliyiz hem
Yatırım senin onun için bir şeyler yapman onun da senin için yapması diye düşünebilirsin.
Ben onlar için okuyorsun demedim bu gerçek bir olay. Karşına gelen erkeklerin çoğu senin okuluna bakıp ne kadar iyi notlar almış falan diye etkilenmeyecektir sadece bunu diyorum.
Sosyal medyayı azaltmanı öneririm. Gerekirse ilgilenmiyorum de engelle hatta.
Herkesin ortasında üzgünüm anlatamam. Burada kalacak çünkü onlar. İstersen özelden anlatırım herhalde buradaki hesabında da kimliğin falan yoktur yine anonim olacaksın. Sana kalmış.
Flörtlerim demişsin ayrıca. Bir erkekle en fazla ne kadar ileri gittin temas öpüşme vs
Şahşen erkekleri etkilemek için bir şey yapmam şu an her şey kendim için yapıyorum yapmam gereken bir zaman gelirse yaparım. Sanaldan flörtüm oldu. Uzak mesafeydi. Hiç sevgilim olmadı o dediklerini nasıl yaşayım? Bende özelimi anlatıyorum ama neyse
Yalnız flört işleri tam olarak öyle olmaz. Etkilemek için bir şeyler yapacaksın elbet mesela beğendiğin bir erkeğe karşı gülebilirsin. Yoksa okumak falan o işler ayrı.
Gerçekte flörtün olmadı mı?
O dediğim şeyleri yapmak o kadar normal hale geldi ki bunun için flört bile olmana gerek kalmadı. Millet neler neler yapıyor flörtle yattım vs. Belki buluşmaya çıkmışsındır da el ele tutuşmuşsundur dedim
Tekrar söylüyorum okumayı karşı tarafı için olmadığını 🤦🏻♀️ buluşmadım
Ben anladım onu zaten ben de söyledim ya. Beni anlamadın sanırım. Neyse
Anladım da iki kere yazdın okuma işini
Tamam ben de dediğini onayladım zaten o esnada. Sen beni anlamadın muhtemelen.
Anladımm
Dayının yorumunu da sildin galiba bana özelden havlamış kendisi :D
Sildim ne demiş sana
Özelden küfür falan etmiş sanki ben engel oldum sana yürümesine hahah canım ya kaç yaşına gelmiş karşısında bebek var sanki minnoşum falan filan
Bu dayılar niye böyle ya dndndnd kusura bakma benim yüzümden olduysa
Yok senle alakalı değil. Kendince bir taktik yapmaya çalışıyorlar 😅
Evet biliyorum maalesef
Erkeklere asla zaman verme olmasın daha iyi okulu takip et hayallerine odaklan sonrası sonra
Doğru
Abi benimde 18 yaşına kadar hiç olmadı depresyondayım
Olabilir
23 yaşındayım benim de hiç olmadı kafana takma bence
Yok takılmıyorum
Hala sevgilin olmaması normal. Önceliğin okul, kariyer olmalı
Bence de
Benim de en son 17 yaşında olmuştu hayır sorun değillll her şeyin zamanı var 🍓🍓
Tabi ki de
Benim komşum 20 yaşında evlendi birde cocugu var
Karar meselesi
Ben 25 e giricem bi kere bile olmadi sen düşün ncjcnfjn
Çok normal, öncelik bence şu an eğitimin olmalı, karşına biri çıkmadığı sürece. Karşına biri çıkar emin olursun o kişiden, devam ettirirsin
Haklısın
Ya hep okulu savunduk da böyle böyle de evlilik yaşının önü kapandı, daha çok günaha düşmemize sebep oluyor nerde hata yapıyoruz anlamadım
Evlilik yaşı kaç olmalı ki? Eninde sonunda evlenilecek zaten. Nasıl günaha giriyoruz ki?
25 ideal mesela, çoğu aile artık önce okul dediği için eskinin genelebleri her sokağa taşındı evlilik dışı birlikte olanlar hatta bunun normalleşmesi arttı bunu söylemek istemiştim
Doğru söylüyorsunuz. Ben öyle bir şey yaşamadım.
Okula öncelik ver yaşın küçük
Bence de. Evlenmeyi düşünmüyorum zaten
Aferin sana başarılar diliyorum
Teşekkürler
Biraz da olsa olması lazım hiç mi olmadı
Flörtüm oldu normal erkek arkadaşım oldu anomin konuştuğum insanlar oldu
Sanalmı hep
Evet sanal
Ozman işler kötü ya
Neden ki
Çok zorlanırsın reelde
Reelde nasıl olacak peki
o yaşlarda iyileri falan kapmazlar bu arada kaptıklarını sanırlar karşı tarafın hevesi geçinceye kadar
Yani hiç olmaması garip anlattıklarını da okurum tanışmak isterim seninle
Senin oldu mu? Nesi garip ki
Hiç sevgilin olmaması garip ben 18 im benim daha önce oldu mesela öyle takılma niyetindede değildim
Ne sevgili meraklısı bir nesil..
Meraklılık ehehdhdb hiç sevgilisi olmamış bana mı diyorsun?
Öncelik eğitim ve kariyer olmalı.
Evet
Okul önceliksin olmalı
Evet
Helal sana
Sağol fgcvdd
Yok normal değiş şimden sonra olsun
Bdbdbd nedenmiş
Normal. Okul kariyer öncelik
Evet
Okula önem ver. Ne varsa eğitim de var.
Evet
Tabiki önceliğin okulun ve kariyerin olmalı,
Katılıyorum
En azından kafan rahat olur
Rahat ama bazen içim gidiyor
Giden için olsun boş ver
Doğru
Öncelik okul olsun kolay kolay düzgün insan yok
Doğru
aldatilma travmanda yok bu iyi bisey hic sevgili yapmadan evlenirsen daha mutlu olursun
En iyisini yapmışsın helal olsun
Çok normal doğru yoldasın
Normal kendi tercihin
İkisini de beraber götür derim.
Pek becerimyorum
Becerirsin sadece ders çalışmakla inan ömür geçmez
Ben abartıyorum ya birinden hoşlanınca djdjdnd
Ben de 🤣
Haha dengesizlik var
Evet ben kendimi kaptiriyorum ama bu şekilde yürüten çok insan var. Bi tanıdığım hem evlendi hem akademisyen oldu.
Maşallah
Yani biz de yapabiliriz
Olabilir
Bende ôyleyim yemin ederim ne yapacam bilmiyorum
Yalnız değilmişim
Evet ama cinsiyetimiz farkli benim için daha zor
Neden noluyor ki?
Bi erkegin böyle olmasi daha zor kızlari seven illa biri çikar
Neden öyle düşünüyorsun ki olabilir yani. Erkekleri de seven çıkar. Gerçek sevginin olmadığına inanıyorum ya çağ değişti artık ama yine umutlu olmak lazım
Benim umudum kalmadı ya şimdiye kadar olmadı
Denedin mi?
Yok deneemedim çekingenim
Dene belki iyi gelir sana. Bende çekingenim ama ömür boyu böyle sürmez ki
Biliyorum evet böyle olmaz da ne yapacaz bilmiyorum
Okulun varsa ona odaklan ya ilerde olacak illa biri akışına bırak ben artık öyle düşünüyorum
Öyle yapıyorum zaten de ama düşünmemek elde değil
Ya benimde hani çok duygusal ihtiyaçlarım var düşünüyorum ama duygular hep olur ki kariyer daha önemli bence
Evet kariyer olsa illaki olur
Kariyer de nasıl olacak diye düşünüyorum
O da sıkıntı ama para kazanmanın illa bi yolu var
Evet
Sen ne okuyorsun
Felsefe
Öğretmenlik mi
Ana bilim de öğretmenlik de oluyor
Anladim
Konuşalım mi senle
Sen?
Benim veterinerlik
Hm çok güzel benim de kedim var
Öyle mi cinsi ne
Tekir calico
Evde mi besliyorsun
Evet dışarıya da çıkıyor alışkın
Ne güzel
Bölümünün iş olanakları çok iyi niye dert ediyorsun ki
İş olanakları iyi de benim uzun mesele ya
Hm anlatabilirsin istersen
Eğer senin içinde uygunsa özelden yazabilir miyim
Burdan yaz çok özel değilse zaten soruyu silerim sonra hiç kimse cevap vermiyor diye
Biraz özel işte
Sadece bunu anlatirim
Hm anladım gizlisiniz aslında bir şey olmaz sen bilirsin
Açiyorum kendimi
Açtım
Siz bi selam yazın
Hm anladım yazmıyım kişişel algılama da ben hemen bağlanırım djdjdjd
Ya sadece bunu anlatacam
Sonra isterseniz cevap vermezsiniz
Kb
Anlamadim
Kusura bakma mı diyorsunuz
Evet
Bende bağlanırım hemen djjaq
Tamam burada konuşalım o zaman
Hahaha
Dinliyorum
Ne oldu jdjsw
Beklemediğim şekilde geldi işte
Bu kadar diyeyim
Bende bağlanırım dedin ya
Evet ôyleyim maalesef
Peki bağlansak diyelim ne olacak ki yyeyrdf
Yapma iş önce shsbsn
Belki aradığım kisisindir
İkimizinde olmamış
Evet olmamış
Kaç yaşındasın?
23 yaşındayım
Sonra yazacağım şu an musait değilim
Hm iyi sen bilirsin
burada olursun değil mi
Evet olurum
Geldim
Hg
Hoşbuldum
Özele gelecek misin
Hayır
Nasılsın
burada da bir süre sonra mesaj kotasi doluyor
İdare ediyorum
Bi tuhaf hissediyorum kendimi
Neden
burada söylemeyeyim
Peki
Sen nasılsın
Bence gelebilirsin bağlanmazssin bana korkma
İyiyim
Denedim daha önce maalesef öyleyim.
Ya bişey olmaz walla bak
Fiziksel özelliklerin nasıl
Esmerim ama buğday tenliyim.
Boy kilo
165/70
Güzel
Açik misin kapalı mı
Açık
Röportaj mı veriyorum hshshdn sen anlat biraz
Djjsjqjq
Ben burada söylemek istemiyorum ya
Herkesin içinde
Malım ben yazarım herkesin içinde bdbdbd 😹
Ya neden öyle diyorsun deme öyle
183 83 kumralim bende
Snsnsn
Boyun iyi
İyi mi sana göre
Mesaj sayısı 100 ü geçti her an yazamayabikrim kota dolabilir inat etme de gel ya
Evet iyi
Kilom peki nasıl
Normal
Biraz fazla mi yoksa az mi
Erkeklerde 80 kg çok abartı duymuyor kadınlara daha kilolu gösterir
Kadınlarda tabiki ben baya fitimdir
Sonkez soruyorum gel dmde rahat rahat konuşalım
Benimde ilk 24 de oldu
Günümüze göre epey geç rakam
Aynen
Şimdi millet 16-17
14 bile var yani djdjdn
O iş 14 de de mi oluyor yani 🙈
Çok erken ya
Sevgili olma yaşı düştü epey
Evet aynen
Mümkünse birlikte yürümeli.
okul öncelik bence ilişki akıl bulandırır
Bence de
yapabilirsen yap
Neyi
Ikiside bktan seyler
Ee ne yapacağız?
Otur evinde ya
Gsdhdhdb
Sffgff
Aman olanların hali daha kötü
Aynen shsbsnsb
😀
Benim de hiç sevgilim yok
Olabilir
Evet ama hiç olmadı
Benimde olmadı çok da sorun değil
Tamam aynı kaderi yaşıyoruz
Evet
Gizliden çıkarsanız sevgili olabiliriz
Çok emri vaki olmadı mı? Hdjdjdjd
yok emretmiyorum rica ediyorum
Teşekkür ederim
Rica ederim
Okula öncelik ver
Tamamdır
24üm benimde hiç olmadı takılmana gerek yok
Takılmıyorum soruyorum
Evet normal
Evet
40 yaşında olmayan var
Doğrudur
Okulunu bitir sevgili herzamn var
Doğru
İkiside olmalı
Kişiye göre değişir bence
Olmali
Normal
Evet
Çok normal
Peki
Okul okul
Cidden mi?
Kesinlikle
Bence de
olmasın boş ver
Gayet normal ve çok özel
Okulunu oku
Normal
Normal tabiki
Okul
Olmamış olabilir. O seni bulur
Normal. omcelik okul
Normal değil