Vazgeçmek sizce her zaman yenilmek midir yoksa bazen kendini korumak mı?

Buraya çok acıklı duygusal romantik dokunaklı açıklamalar yazmak gelmiyor değil içimden ama yazmayacağım. Kimsenin de umrunda değil zaten olmasına gerek yok soruya cevap verseniz yeter 😃

Vazgeçmek sizce her zaman yenilmek midir yoksa bazen kendini korumak mı?
Cevapla