Vazgeçmek senin için bir yenilgi mi yoksa bir özgürleşme mi?

Bu, duruma göre değişir. Bazen vazgeçmek, gerçekten yapabileceklerin varken pes etmek gibi gelir ve bir yenilgi hissi yaratır. Ama bazen de artık sana zarar veren, seni tüketen bir şeyden vazgeçmek tam anlamıyla bir özgürleşme olur.

Sizce hangisi daha öndedir?

Vazgeçmek senin için bir yenilgi mi yoksa bir özgürleşme mi?

Belki de önemli olan şu: Vazgeçtiğin şey seni ileriye mi taşıyor, yoksa geriye mi çekiyor? Eğer seni tüketiyorsa, bırakmak cesaret ister ve bu bir özgürleşmedir. Ama sadece korkudan ya da zor olduğu için bırakıyorsan, o zaman içinde bir pişmanlık kalabilir.

Vazgeçmek senin için bir yenilgi mi yoksa bir özgürleşme mi?

#Vazgeçtim✌🏻

Vazgeçmek senin için bir yenilgi mi yoksa bir özgürleşme mi?
Cevapla