Ayrılık acısı yaşarken başkasıyla bir ilişki düşünür müsün yoksa o acıyla kendin başedip bitince boş kalbe mi yeni birini alırsın?

Bence boş kalbe. Çivi çiviyi söker diyenler bu noktada çok yanılıyor. Kimseyi yara bandı yapıp hakkına girmeye gerek yok. Boş kalbe gelen ile ilişki en sağlıklısı olur diye düşünüyorum. Sizce?

Ayrılık acısı yaşarken başkasıyla bir ilişki düşünür müsün yoksa o acıyla kendin başedip bitince boş kalbe mi yeni birini alırsın?
Cevapla