Sevgiliniz ayrı olduğunuz dönemde başkasıyla bir şey yaşaması?

Sevgilimle yapamadık ve 2 yıllık ilişkimize son verdik.1 yıla yakın bi ayrılık sonrası tekrar barıştık. Ama bundan öncesinde ayda 1 falan konuşuyoduk. Her neyse ilişkiye başlamadan işte hayatımıza birileri girdi mi diye sorduk ya da herhangi bi şey yaşandı mı diye. Yaşamadığını söyledi hatta yeminler etti. Neyse biz bu şekilde 1 aya yakın sevgili olduk sonrasında bana bi gün işte ben içimde tutamıyorum diyip biz ayrıldıktan 2 3 ay sonra bi arkadaşıyla aynı eve gitmişler sonrasında yakınlaşma olmuş sadece öpüşme olduğunu söyledi kızla da konuştım o da aynısı söyledi sonrasında hiç muhattap olmadıklarını vs söyledi ama iki insanın bir evde sadece öpüşme olacağını düşünmüyorum sadece verdiğim çabalara çok üzülüyorum ve bu beni yıpratıyor sizce ne yapmalıyımm

Sevgiliniz ayrı olduğunuz dönemde başkasıyla bir şey yaşaması?
Cevapla