
Küçük büyük yaşıt hangisi dersiniz? Bana soran olursa küçük derim 😂

Küçük büyük yaşıt hangisi dersiniz? Bana soran olursa küçük derim 😂
büyük yaş, yaş farkimin olduğu kisilerle yani. genel olarak oyle herkesle olmasada buna kesinlikle net cevap verebilirim.
Tabiki herkes bir olmuyor kafanın uyuşması şart
30++
O artıların her biri 2-3 değerinde 😂
Tabi djf ha
Tanımışım seni fazlasıyla 😂
Yaş konusu tamamen kafa uyumu bence ya 💃✨ Sen 38’sin, artık olay sayı değil enerji meselesi. Küçük diyorsan demek ki daha hareketli, daha spontan bir vibe hoşuna gidiyor 😏 Ama yaşıt biriyle de hayat temposu, gelecek planı daha paralel olabilir. Ben açıkçası ruhu genç olanı seçerim, yaş sadece detay 😌❤️ Sen küçük derken kaç yaş farkı kafanda ideal?
Cevap
8Cevap
Ben olgun kadın seviyorum 35-40 yaş güzeldir.
en fazla 4 yaş büyük olabilir fazlası nesilden dolayı sıkıntı oluyor. Kafa yapıları başka. Farklı şekilde büyütülmüşler.
Bazı farklar var ama bence anlaşılabilir ya
30 yaş üstü erkeği de kadın alttan alıyor küçük olan erkeğide kadın alttan alıyor davranış olarak farkları yok. Ama dediğim aralıkta benzer şeyleri biliyoruz. Dönemsel olaylar yetiştirilme tarzları falan çok bambaşka değil.
Aramızda 4 yaş var, anlaşıyoruz. O büyük
Mutluluklar 🙏
Ben genelde benden biraz yaşça büyük olanları tercih ediyorum ama arada çok fark olmasın maksimum 5-6 yaş fark olursa daha iyi anlaşıyoruz bence
23 yaşındayım 28-30 yaş arası daha iyi anlaşırız olgun insan her zaman daha iyidir
Benden azcik büyük olsun
Mall olmayacaksa kucukte olabilir
Kendi yaşim civarlari diyelim ortalama
Genelde benden büyüklerle daha iyi anlaşırım
Benden en fazla 5 yaş büyük olabilir yaşıtlarımla anlaşırım genelde
25 üstü iyidir 30 ,40 arası olgun erkeklerin çekiciliği başka Aura
Kendimden küçük biriyle anlaşamazdım heralde ya🙄
Gençken hep 8-10 yaş fark olurdu genç tercih ediyorum yani ederdim yıllardır yok o ayrı
Beyin yaşı önemli bana diğeri bir rakam beraber her yaşa inip çıkmalıyız
Sevgili olarak değil ama arkadaş olarak benden büyük olanlarla daha iyi anlaşıyorum.😄
Kimseyle de anlaşamıyorum ben
Kendine haksızlık etme 😇
Yeni nesil ile daha iyi anlaşabiliyorum...
34-32 olan çiftteki kadin Galip Dervisteki kadın mı adını da bilmiyorum
Ben her zaman eşimin benden 2-4 yaş büyük olmasını isterdim iki yaş büyük benden
kafa dengi olsun yaş önemsiz
30 yaş üstü erkekler daha olgun oluyor derdim
32-38 yaş aralığı hffjf
benden bi kaç yaş büyüklerle
Kendimden büyüklerle
Benden büyük olması önemli
Yaşıt her zaman
min 3 derim her zaman
Yaşından çok enerjisi, tutumu etkiliyor sanırım
Genelde benden büyük olanlar.
Ya genç ya da olgun olmalı
Eşim 32 yaşında 🧏🏻♀️
Bende büyüklerle
33 ve üzeri
Büyük
Kafa uyumu lazım ya
Olgun insanla sohbet anlasma kolay
Ben 22'yim sevgilim 18
27-32 arası
Anlaşmıyorum😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar