Kadınların süslenmesi tek bir nedene bağlanamaz. Kimi kendini iyi hissetmek için yapar, kimi beğenilmek ister, kimi de estetikle oynarken keyif alır. Bazen bakışlar etkiler ama çoğu zaman mesele aynaya baktığında kendini seviyor olmaktır. Süslenmek rekabetten çok, ifade biçimidir.
Bence de haklısın erkekler olmasa o kadar özeni gostermeyiz doğa kanunu böyle. Hayvanlar aleminde ama erkekler daha süslü yaratılmış bizim aksimize mesela aslan dişi aslandan daha güzel dişiler onu tercih etsin diye çok tuhaf değil miiiiii🙆
Şu fotoyla sorduğun sorunun cevabı aslında kendi kendini veriyor biraz 😅 Bu makyajı kimse erkekler için yapmamıştır, net 😂
Genel olarak karışık bence: Bazen kendimiz için, bazen hoşlandığımız biri için, bazen de diğer kadınlara “ben de buradayım” demek için süsleniyoruz 💄✨ Senin çevrende kızlar daha çok hangi amaçla hazırlanıyor, gözlemin ne? 🙃
Kadınları bilmem , ama ben kendim için makyaj yaparım, bakım yaparım. Kronik depresyonum var. Bu yüzden bazen zorlanıyorum bunalıyorum felan ama yapcak bir şey yok.