AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Evet kadınlar aksiyon istiyor. Toksik ilişki istiyor stres kaos tartışma sorun istiyor. Sokaklarda kadına şiddete hayır diye eylem yapan kadınların çoğu yatakta dövülerek hakaret edilerek becerilmeyi seviyor
Senin beni dövmenle yatakta sert olman bir mi meselâ?
@vailuna yatakta sert değil direk tokatlanarak boğazı sıkılarak yapılmasını istiyorlar
E ne var bunda? İkisi farklı şeyler.
@vailuna hayır aynı şeyler. O zaman ben sinirlendirdiğinde dövmeyim içime atayım. Öfkemi sinirimi sevişirken döve döve çıkartayım başım ağrımasın hem de içim soğusun. Bu mudur yani?
Garip bir bakış açısı.
@vailuna yavrum Tokat tokattır nerede hangi durumda atıldığının bir önemi yoktur. Dipnot geçeyim bende şiddet uygulayarak aşağılayarak sevişmeyi seven biriyim ve şiddete karşı kadınların bakış açıları hakkındaki öngörümü söylüyorum
@vailuna eleştirdiğin yorumu mu beğendin !!
Haklı olduğun için evet
@vailuna hayret bir kadın haklıya hakkını veriyor 👏👏👏🫶🫶
Yani bilemiyorum olaya bu yönden bakmam çok iyiyse cami yaptırsın mizahı olan yerine göre davranan , iyilik tamam eyvallah da çok uç bir nokta
Hayır kesinlikle. Sevmediği, duygu hissetmediği bir adamın iyi olması çok farkettirmiyor sadece. Yani iyi diye sıkıcı değil, duygusu yok diye sıkıcı.
Kadınlar özellikle kişiliği oturmamış kadınlar egosal mantığa göre hareket ederler yani egolarini sisirecek kişilere davranışlara yönelirler
Kadınlar aksiyon severler. Bol gezme, hediye, sürpriz, yalan, aldatma... vs İyi erkekler muhtemelen bu konuda biraz geriden geliyorlar.
Aynen ne öyle her gün sıkıcı sıkıcı 😴
bad boy lazım! Kavga gürültü, basılma 🤯 heyecan, korku, dram, stres falan 🤣
Anıtsayaç
Evet ne yazık ki öyle.
Victor Hugo ve demiş; kadınlar kötü adamlara aşık olup iyi adamlarla sadece dertleşirler.
Tam olarak öyle değil ama açıklaması da yok.
Kadınlar esasen gücü sever. Ve itaati. Onu yapabilen erkeğin peşinden gider.
Sanırım değil kesinlikle evet, zamanımız kadını hort zort maço vurdu kırdı nerede işe yaramazlar onları mıknatıs gibi çekiyorlar maşaallah :D
Deve ve diken mevzusuna girmeye lüzum var mı hiç yok ağzınızdan kan gelen kadar gevişleyin işte ölene kadar 😀
Kadınlar iyi adamları sıkıcı bulmuyorlar. Kadınlar sıkıcı adamları sıkıcı buluyor. İyi ve güvendigi adamlara aşık olur.
Sana güvenmiyorsa ya çok kadınla takılıyorsun o parti benim bu parti benim insanısındır ya da şerefsiz düz güzel kardeşim knka
İyi insan olmayı sıkıcı olmak olarak bağdaştıran bir kafa yapısı ayrıca gülünç. Çok düz bir insan aklı. :)
İyi adamları değil ama. mizahi. olmayan, sohbeti olmayan ya da ilgisini, sevgisini belli etmeyen adam sıkıcı kesinlikle..
çok doğru bence de. size bir şey danışmam mümkün mü?
Efendi erkek candır
Efendi erkekler namuslu kız sever ama
Hayır tam tersi kendini bilen adamların hastasıyım, öyle her maşada bezi olmayan, kendisini seveceği insana saklayabilen ve bunu devam ettirebilen, empati duygusu gelişmiş ve kendini yetiştirebilmiş bir insan olan, kadınına ve kendisine saygısını asla bozmayan ve daha birçok manevi özelliği barındıran o erkekler gerçekten bu hayatta çok güzel sevilmeyi hak ediyorlar. Umarım ehlinize denk gelirsiniz.
Kadınlar şerefsiz seviyor
İyi olmak yetmiyor, iyi devam edebileceğine dair işaretler de iyi olmalı
ne kadin ne erkek hepimiz mükemmeli istiyoruz ama kıymet bilmiyoruz ben anlamadim valla bizi
İyi kötüyle alakası yok. Kötü olup sıkıcı olan da çok insan var
Hepsi için "evet" diyemeyiz ama kesinlikle öyle bir şey var.
Yetmiyor işte daha ne yapayım ki @Pamialls gibi
Onlar it kopuk severler. İyi adamlar bozar kadınları.
Güzel ve iyi adamlar son gemiye binip gittiler…
Kadınlar iyi ve rutin olan her şey den sıkılırlar
valla çok iyi bir adamsa bi bokları var demektir az biraz çektirsin ilişkinin rengi olur
Kadınlar heyecan istiyor o da badboylarda var. O yuzden yalniziz 😀
Çünkü siz kadınlarda mazoşistlik var. Acı çekmeyi seviyorsunuz
Yess, kadınlar p*ç ve serseri erkek severler
Bir erkeği kullanırsan, seni sever. Bir erkeği seversen, o seni kullanır.
Aynen öyle sözde adam gibi adam olsun derler ama pijleri severler
Hayır olgun oturaklı olan ama ezik de olmayan bir duruşu olan adama nikah basılır
Kadınlar şairlerle dertlerleşir, müteahhitlerle evlenirler
iyiyae cami yaptırsın lafı boşuna söylenmedi.
Evet sıkıcı buluyorlar, iyi adam olmanın faydası yok ve bir kadına deli gibi aşık olursanız yine üzülen siz olacaksınız kendinizi hazır edin, seveni s*kerler kulağınıza küpe olsun bu söz
Tam olarak dediğin gibi. Erkek ne kadar iyiyse o kadar kanka olur.
Acı gerçek ama öyle
hadi onu anladımda herkesin tercihidir. ama bütün kadınlarda heryerde iyi adam olsun sadık düzügün erkek olsun diye ağlıyorlar. kısaca iki yüzlülükten başka bir şey değil
Evet öyle. İyi erkek olduğum zamanlarda hep ben üzülüyordum. Şimdi kötü erkeğim ve artık üzülen değil, üzen taraf benim.
iyi olmasi önemli tabikide ama sanirim adranelinin de iyi geliyor ve zor olan çekiyo.. ama iyi olan adam ayni zamanda eğlenceli , süprizli, enerjik olursa ve partnerene uyumda sağlıyorsa tadı süper olur. iyi adamlar cok yaşasın
Bence evet, tabiri caizse fırlama serseri tipli istiyorlar. İstiyorlar da sonra aldatıldıklarında da çok ağlıyorlar.
Ne yazık ki hem sıkıcı hem de basit buluyorlar
Gizemli olan çekici geliyo belki de
Hayır olgun kendini bilen adam candır
İyi adam diye bir şey yok arkadaşlar
Herkes kendisine yakışan ile birlikte olur. Hiç iyi adamla tanışmamışsan, karşı cinste aradığın özellikleri tekrar değerlendir kardeşim.
@Alicandmrr iyi adam yok ki karşılaşalım
@Alicandmrr dara geldin mi aldatırsın hiçbir erkek güvenilir değil
Bunlar ergence şeyler, kendime saygım var. Dik yürümemi, milletten yüzümü kaçıracak bir şey kendime yaşatmam. Mezara bile dik gömülcem😂
@Alicandmrr şimdilik. Erkek yaş aldıkça arsızlaşır. Gençken hepsi böyle düşünüyor kendine yakıştıramıyor
Canısı sana kötü bir haber vereyim. Kadınlar erkeklerden daha fazla aldatıyor, yalan söylüyor, dolandırıcılık gibi meslekleri yapıyor. Haberin olsun.
@Alicandmrr yok canısı erkeklerin hepsi aldatıyor yalan söylüyor kandırıyor kadınlar erkek kadar şeytan değil. Bak hırsızlar hep erkek. Aldatanlar erkek. Tiktokta gezmeyen evli erkek yok. Ama TikTok kullanmayan evli kadın var.
Zuahaahahahahahah komik hikaye canısııı
@Alicandmrr işine gelmez tabii hep yedekleriniz oluyor
Bildiğim tek yedek, Semih Şentürk. O da namıdeğer Nöbetçi Golcü idi😂
Sana adam gibi adam denk gelmemiş, ne bu kin öfke 😂
@Alicandmrr reis sen anlamıyon mu? Yoksa numara mı yapıyorsun? Adam gibi adam yok.
O zaman kadın gibi kadın da yok. Hepiniz doğunun görgüsüzlüğünü alıp, batılı gibi medeni olmaya çalışıyorsunuz. Sonra adam gibi adam yok diyorsunuz. Adam gibi adam size niye sabretsin. Hadi bakimm
@Alicandmrr kadın çooook var. Sende biliyorsun sadık kadın çok ama kıymetini bilen yok. Erkek önündekini düşünür.
Zuahaahahahahahah hiçte inanmıyorum biliyor musun? Kadın beklentilerle hareket eder ilişkide, beklentisi karşılanmayınca seçenekleri düşünür. Erkek gerçekten sevdiyse başka kimsenin lafının önemi kalmaz.
@Alicandmrr ya bırak bu işleri ben hep sadık kaldım hep. Ama ne oldu? En düzgün duranı bile kız ekledi geç bu işleri sende konuşuyorsundur 5000 kızla
En son 3 sene önce 5 senelik sevgilim, artık seni sevmiyorum diyip gitti. 2 sene kimseyle sevgilim olmadı. 2 sene sonunda iş yerinden bir kıza aşık oldum. Onunla da yürümedi. Ondan beridir sevgilim yok. şu an konuştuğum hiç kimse de yok. Yalan söylüyorsam nokta nokta çocuğuyum. Kötü şeyler yaparak bin kere mutlu gibi davranmaktansa, bir kere adam gibi yaşarım ya en iyisini yaşarım ya da hiç yaşamam. Nokta! İster inan ister inanma😂
@Alicandmrr sorunda bu zaten terk eden zoru oynayan değer vermeyen kızlardan medet umar erkekler. Sizi terk etmeyen ilgi veren kızlara takın boynuzu terk edin. Sebebinizde şu çok sıkıyordu, çok iyiydi bunaltıyordu annem gibi davranıyordu falan filan.
Tam tersi kızlar her zaman nerede it, serseri var ona yöneliyor. Sonra ortada iyi adam yok diye sızlanıyor. Sen o iyi adamların hepsiyle arkadaş kaldın aslanım 😂😂😂
@Alicandmrr yok tamda dediğim gibi bak sen kötü davranan terk edeni bulmuşsun. O iyi adamlar benimle arkadaş kaldı gitti senin gibi esc kovaladı. Sen iyi kızı ilgili sevecen sadık sıkıcı diye reddet sonra gel burada ağla
@Alicandmrr bak senin gibi aslanım diyorlar İYİ erkekler bana sizin neyinize düzgün kız
Çok üzülüyorum sana yazamıyorsun deliriyorsun şuanda hahahahaha
İşte böyle erkoların sonu bu arkadaşlar. Terk edilmek. Hak ettikleri son budur. Kendileri efendi düzgün kız değil yırtık kız severler bu yüzden kötü olun kötü davranın bu gördüğünüz tiplere böyle davranın hak ettikleri bu köleniz olurlar
Hyr benim için değil
Hepsini değil ama ilişkide eğlence olmalı
Parası varsa sıkılmaz
Hayır bulmuyorum huyu huyumu göre olanı isterim
Olabilir, bilemiyorum tercih meselesi
Kadınlar da bir şapşırmasın artık aaa
Sevdiğim hiçbir şeyden sıkılmam
Çünkü eğlenceli aksiyonlu hayatları yoktur
Kadınlar işine gelmeyeni sıkıcı bulur
Askin kimyasi paranoya
Fazla iyi olmamak gerek
Thats why, biz de sizi siquimize sallamıyoz.
Tipi benim sevdiğim tarzdaysa ve ufakta olsa çekim varsa ben arkadaş kalmam.
Bu insanlar kadinlar degil erkeklerde sıkıcı bulur. Kafa dengi degildir falan.
Elde edemediğimiz, inişli cıkıslı olan adam bizi pesınden kosturuyor bizde bunu istiyoruz. Dümdüz adamı napalım
İyi adam değil de flörtöz olmayan kadınlarla arkadaş muhabeti yapan duygusal adamları sıkıcı buluruz maalesef