• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Kadınlar düzgün erkekleri sıkıcı mı buluyor?

Sarışıngenc23
Sarışıngenc23 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
97
Yapay Zekaya Sor
Kadınlar düzgün erkekleri sıkıcı mı buluyor?
Kadınlar düzgün erkekleri sıkıcı mı buluyor?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet öyle olur. Bakma şimdi çoğu ne alaka ya falan der hepsi iyi olsun ister. Dışarıya aslan kendine kedi olsun ister. Sonra da gözleri başka aslanlara kaymaya başlar çünkü sıkılır. Çünkü ona iyi davranan erkeğin aslında pasif yönlü biri olduğunu düşünür. Normal şartlarda bir olay oldu diyelim anasını miyavlatırsın ama sırf sevdiğinden kıyamadığını anlamaz kadın. Benim karşımda pasif kalıyor diye düşünür. Bu sebeple yavaş yavaş ayrılma bahaneleri üretmeye başlar kendinden soğutmaya çalışır. Allah herkesi, kendi gibi olanlar ile denk getirsin diyim. 😃

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    Düzgün (efendi ) erkek tanımıyla ilgili toplumda büyük bir sıkıntı var. Çocukken sürekli ailesi tarafından baskılanmış ve yönlendirilmiş ses çıkarmayan tipleri düzgün sanıyorlar. Nerede konuşamayan, lafa giremeyen, sorumluluk almayıp köşede sessiz sessiz takılan fikir üretmeyen suskun insanı efendi sanıyor toplum.

    Düğüne gitmiş mesela adam ama kenarda utanıp sıkılıp oturuyor bu insan efendi değil özgüvensizdir eğer zorla gitmediysen düğün, dans oynamak içindir. sessizlik ve her komuta uyma eşittir efendilik olmuş ama buna boyle bakarsak yanılırız.

    Benim için efendi insan, yanındakini ve kendine güveneni yarı yolda bırakmayan, yolda buldugunu yola cıktıgına degısmeyen , sevdiklerinin destekcısı sadece ıyı gununde degıl kotu gunundede olan , yeri geldiğinde eğlenmesini de bilen ama cıvıtmayan, sevgilisi yanındayken kor kutuk sarhos olup gotu bası dagıtmyn , onu sahıplenme ayagına kısıtlamayan eve hapsetmeyen , gerektıgınde sorumluluk almaktan çekinmeyen ve olayları daima eksisiyle artısıyla tartan insandır. Hayır dıyebılme ozellıgıne sahıp , herseye olur demeyen.. tartısmaktan o kırılacak dıye kacmak yerıne gercek dogru nedır onu kovalayan... tek basına degıl ortak karar alabılen... kırdıgında onarmasını bılen ınsandır düzgün efendi insan. Daha boyle ornekler uzatır gıderım de konu cok uzar vesselam.

    Tanımı dogru koymalıyız kı teshısı daha rahat yapalım. O bahsettıgım ozellıklerde olmasına ragmen kısı sevgılı bulamıyorsa o zaman onerme haklıdır dıyebılırız.

    1
    2 Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Çok güzel, ayrıntılı anlatmışsınız :) bende şöyle düşünüyorum efendi olmak biriyle olmak için yeterli bir şey olmuyor erkeklerin birazda kendilerine karşı özgüvenleri olması gerekiyor yani özellikle ülke toplumumuzda her şey her zaman erkeklerden beklendiği için efendilik sadece yeterli olmuyor özgüvenli olmakta şart..

      Yorumla
    • KahveSacliHeRif
      KahveSacliHeRif
      +1 yıl

      E. İ. C içinde tamamlayıcı ve baglayıcı yorum ıcınde teşekkürler 🌷

      Bu konu aslında daha derin mevzulara gırıyor konu konuyu acıyor kadınlarıda direk baglayan ve erkegın ozguvensız olmasını tetikleyen durumlarda mevcut.. Sanmasınlar erkek kendı ıcerısınde bunu tek basına cozmelı.. Onlarında ustune dusen seyler var.. baska zamana konusmak nasıpmıs artık..

      Yorumla
  • Kırıkkahveçekirdeği
    Kırıkkahveçekirdeği Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Düzgün erkek karşımıza çıksa sıkıcı falan gelmeyecekte bu düzgün olanlarda nerede sorunlu, saçma sapan insan varsa onlara gidiyor. Bu kız içinde erkek içinde öyle gözümde, geneli düzgün görünümlü ama çoğu düzgün falan değil.
    Aksine sorunlu tiplerle uğraşmak en son isteyeceğim şey, diğerleri ne düşünür bilmem genel konuşmayacağım o yüzden ama bana göre gerçekten mutlu ve ciddi bir ilişkiyse istenen karakteri oturmuş, gayet ne istediğini de nasıl davranması gerektiğini bilen biri olmalı. Üslubu, davranışı, yaklaşımı her şeyiyle gözümde saygıya değecek biri olmalı.

    3
    12 Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Oldukça güzel açıklamışsın :) şöyle söyleyim bir erkek olarak, düzgün erkekler genelde içlerine kapanık yaşar ve bir kıza adım atmaya korkar ama bunun tam tersi olan erkekler o kadar rahat ki gelene geçene merhaba derler işte kızların karşısına da bu yüzden hep bu tür erkekler çıkıyor.

      Yorumla
    • Kırıkkahveçekirdeği
      Kırıkkahveçekirdeği
      +1 yıl

      Çekingenlik kaybettirir bir noktada o olmamalı işte, ben de istemem bunu. Rahatlıkla sohbet edebilen, samimi biri olursa aynı şekilde ben de rahat hissediyorum kendimi mesela, kasmak falan istemem, ki bu bir noktada muhabbete de engel oluyor. Gelene geçene selam veren erkekten zaten hayır gelmez, o yüzden dikkatli olmakta fayda var her konuda.

      Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Evet haklısın bahsettiğimiz bu erkeklerin özgüvensiz olmaları da kötü tabi ki bunun ortası olmalı insan yoksa iyi olup yalnız kalmakta normal bu yüzden.

      Yorumla
    • Kırıkkahveçekirdeği
      Kırıkkahveçekirdeği
      +1 yıl

      Aynen öyle, tabi ki iyi olanlar vardı ama o kadar çekingen olunca kimsenin iyi olmalarını görmelerine fırsat vermedikten sonra sadece kendi bilir iyi olduğunu.
      Her şeyin dozunda olanı güzel...

      Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Kesinlikle haklısın o fırsatı tanımak gerekiyor aslında bir çok erkek bunun farkına varıyor ama biraz geç olsa da...

      Yorumla
    • Kırıkkahveçekirdeği
      Kırıkkahveçekirdeği
      +1 yıl

      Yani en başında kendileri için iyi bir adım olur farkındalık...

      Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      İşte kendi kaderini çizmek diye biz buna diyoruz sanırım tam olarak...

      Yorumla
    • Kırıkkahveçekirdeği
      Kırıkkahveçekirdeği
      +1 yıl

      Ayynen de öyle.👌

      Yorumla
    • mirandaa17
      mirandaa17
      +1 yıl

      Katiliyorum

      Yorumla
    • Kırıkkahveçekirdeği
      Kırıkkahveçekirdeği
      +1 yıl

      🫶🎈

      Yorumla
    • Kırıkkahveçekirdeği
      Kırıkkahveçekirdeği
      +1 yıl

      Teşekkür ederim.✨

      Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Adam gibi, akıllı; ve, serseri, akıllı iki erkek bir kadını fethetmeye çalışsalar kim kazanır söyleyeyim mi? Direkt özgüvenli ve akıllı olan kadını fetheder. Demek ki, kadın için bir numara daima özgüven ve akıl! Kadın artı olarak erkeğin doğru yerde adam gibi, doğru yerde serseri gibi olmayı bilenini sever ve ister daima.

    2
    1 Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Çok haklısınız sadece düzgün olmak yetmiyor eğer özgüveni yoksa bir erkeğin her zaman yalnız kalmaya mahkumdur ve kadınlar genelde ilk adımı atan taraf olmuyor bu yüzden erkeğin biraz daha kendine güvenmesi gerekiyor.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

61

Cevap

46

Cevap

  • emre00
    emre00 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı.

    Kadınlar Nerede serseri erkek var onları severler , Efendi erkek sevmezler bu değişmez bir kuraldır...

    2
    0 Yorumla
  • FiqHShott
    FiqHShott Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    +1 yıl

    Bilemiyorum bu sadece düzgün erkeklerde değil engellilerde de aynı beş defa reddedildim bu haldeyim diye kızların gözleri yanlış görüyor

    Bizim onlara ihtiyacımız varmış gibi sanıyorlar evlenince bana hizmet etsin baksın sanıyorlar bazı engelliler kendi ihtiyaçlarını karşılayabiliyor benim gibi bazıları dünyaya tamamen mahkum kader böyle yazılmış

    Kızlar keşke seçeneğini kararını iyi verse bir erkeği hayatına dahil ederek hemen reddetmesin

    2
    5 Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Hayat böyle işte, umarım hak ettiğin mutluluğu bulursun.

      Yorumla
    • FiqHShott
      FiqHShott
      +1 yıl

      Bulmaya çalışıyorum ama bulamıyorum olmuyor ne meslek ne aşk

      Yorumla
    • YagmurCisesi
      YagmurCisesi
      +1 yıl

      Kizlar böyledir sen canını sıkma.
      Nerde canini yakicak birisi var ona tutulur ve buna AŞK der.
      Fazla değil aradan birkaç yıl geçer sonra hepsi reddettikleri iyi erkekleri mumla arar da bulamaz.
      Pek denk gelmez bizim gibi kızlara/kadınlara
      - duzgun- ADAM tamlamasi.
      YA adam değildir gelen, ya da ahlakını unutup gelmiştir. Ne yazık ki..

      Yorumla
    • Halsizce
      Halsizce
      +1 yıl

      @YagmurCisesi ay sanki erkekler farkılı kim engelli kızla evlenirki artık kız erkek ayrımı yapmayin

      Yorumla
    • FiqHShott
      FiqHShott
      +1 yıl

      @Halsizce parası olan biri ise evlenir

      Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Doğru tespit. İyi anlaşacağımız bize iyi gelecek olan insanlar genelde bize sıkıcı gelir. Aile sorunları baba sorunları olan kızlar derler ya "40 yıldır tanıyor gibiyim" onu üzecek kişiyi bulduğunun ispatı bu söz. O evdeki ortam baba sorunlarından hissettiği duygu durumlarını o kişide de hissediyor tanıdık geliyor. Sonra üzülünce ben asla mutlu olamam herkes böyle kaygısı yaşıyor. Çünkü düzgün insanlar bize tanıdık gelmez sıkıcı gelir halk tabiriyle p. ç severler 😂 o yüzden asıl sıkıcı gelenlere şans verip tanımak gerek

    1
    2 Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Gerçekten de öyle düzgün erkekler cidden kızlara sıkıcı geliyor sanırım onu bende fark ettim :D güzel görüşün için teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      rica ederim 😇🤩

      Yorumla
  • Angell20
    Angell20 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı.

    Ne alaka gerçekten. Düzgün erkek karşımıza çıksın diye dua ediyoruz senin dediğine bak. Yani düzgün bir erkeğin espiri anlayışı olabilir, eğlenceli olabilir, heyecanverici olabilir ve s. bunun düzgünlükle hiç bir alakası yok. Sadece nerede ne yaptığını biliyorlar ve çok saygılı, dürüst, terbiyeli oluyorlar onları farklı kılan da bu zaten:)

    3
    9 Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Sakin :D sadece bir soru :D

      Yorumla
    • Angell20
      Angell20
      +1 yıl

      Sakinim ben zaten sadece ayrıntılı cevapladım:)

      Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Evet ama haklı bir cevaptı :D teşekkürler

      Yorumla
    • Angell20
      Angell20
      +1 yıl

      Haklılık=Ben Rica ederim:)

      Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      ahahah :D

      Yorumla
    • freec
      freec
      +1 yıl

      düzgün erkek utangaç içine kapanık olduğu için bulunması biraz zor

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Düzgün erkek karşımıza çıksın diye dua ediyoruz diyen kız ilk kez seni gördüm emin misiniz kızların düzgün erkek istediğine?

      Yorumla
    • Angell20
      Angell20
      +1 yıl

      Diğerlerini bilemem akıllı kız düzgün erkek ister sapık falan istemez her halde

      Yorumla
    • nisa7821
      nisa7821
      +1 yıl

      @Yamahamotocross ben de düzgün erkek istediğimizin taraftarıyım gidip de her güzel kıza yürüyen birini istemeyiz herhalde?

      Yorumla
  • Oziii24
    Oziii24 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    Düzgün, dürüst ve sadık adam gibi adamlara bu devirde çoğu bayan ilgilenmiyor maalesef. Ama karaktersiz, adamlıktan uzak ancak paralı ve azıcıkta yakışıklıysa hemen rağbet görüyor. Genelleme yapmıyorum ama şahit olduğum çok büyük kısım hep böyle. O yüzden bizim gibi adamlar yalnızlığa mahkumuz.

    2
    2 Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Öyle gerçekten bende buna anlam veremiyorum ama düzgün adamlarda da biraz özgüven sorunu olduğunu düşünüyorum.

      Yorumla
    • Oziii24
      Oziii24
      +1 yıl

      Kendi adıma konuşacak olursam hiçbir özgüven sorunum yok. Tek sorun karşıma çıkan bayanlar bu değerleri gözeten düşüncede olmayan insanlar. Bizim gibi insanlara değer veren bayanaların olduğunu biliyorum ancak sayıları çok az olduğu için hiç rastlamadım sadece.

      Yorumla
  • çirkinkalplinsan
    çirkinkalplinsan Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır. Sesi çok çıkan iki üç kız ortaya çıkıp "şerefs*z seviyoruz, efendi ve düzgün erkekler kapatılsın" diyor. Herkes de aga bak işte kızlar düzgün adam sevmiyor. Bende çapkınlık yapayım moduna giriyorlar. Size söylemek istediğim;" her duyduğunuza inanmayın, çocuk musunuz yahu ‽ "

    1
    2 Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      İnsan her duyduğuna bence de inanmamalı buna enfikirim yalnız bu şey boş bir algı değil onu da görüyoruz çevremizde.

    • çirkinkalplinsan
      çirkinkalplinsan
      +1 yıl

      Lafın gelişi iki üç kız dedim. Çoğunluk farklı bir düşüncede olabilir ki düzgün erkekleri sıkıcı bulanlar da sürekli bir eğlence arayışında olanlar. Bazı insanlar da isteklerini dile getirmediğinden bu kesime katılıyormuş gibi algılanıyor. Yani iletişimsizlik temel sorun.

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bir kadına

    Seversen, ilgi gösterirsen, üzerine düşersen, hayatının merkezine koyarsan, efendi üslubunda konuşursan, çiçek alırsan, hediye alırsan, saygini korursan onu özel hissettirirsen

    ACİ AMA Gerçek Bu Erkeği cepte görürler ve kaçınılmaz son
    - konuşmamız lazım, ben bu ilişkiyi yurutemiyorum Hayri ayrilmamiz daha doğru olacak her ikimiz için

    Oysa Bir kadıni

    Peşinden koştur, ilgi gösteriyor gibi yap ilgini geri cek, kaba davran, ters davran, soğuk sıcak konuş, mesajlarına 2 saat sonra yanıt ver, çiçek bile alma, düşüncesiz dağ ayısı odun ol, üzerine de paran varsa biraz imkanlar vs..

    Senden Krali yok

    maalesef ALFA erkeksin.

    Ne kadar uzersen uz göz bebeğisin
    Unutulmaz birisin.

    Çok korkunç bir gerçek bu.

    1
    6 Yorumla
    • Mehmnetbeyyy
      Mehmnetbeyyy
      +1 yıl

      Bu dediklerinden utanmalisin bu dogru degil

      Yorumla
    • Mehmnetbeyyy
      Mehmnetbeyyy
      +1 yıl

      Efendi adam eger gercekten adamsa iyiyse kiz onu birakmaz asla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye utanayim

      Utanilacak bir şey mi var

      Okuduğunu anla önce

      Hayal dünyasında yaşamayı bırakın

      İyiler daima kaybeder

      Herkes egoların ve bencillik duygusunun benmerkeziyetciligin kurbanı olmuş.

      Söylemler ve davranışlar birbirinden farklıdır rasyonelitede

      Yorumla
    • Mehmnetbeyyy
      Mehmnetbeyyy
      +1 yıl

      madem soylediklerinde ısrarcısın o zaman aldatan erkeği neden eşi terk eder?

      Yorumla
    • freec
      freec
      +1 yıl

      o kadar iyi özetledin ki helal olsun bu arkadaşa siteyi verin yönetsin gerçekten diyorum dalga değil gerçekten bu kadar iyi yaşayarak ve görerek özetleyen tek ADAM GİBİ ADAM

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @freec sevgili dostum teşekkür ederim. O senin iyi niyetin. Adam gibi adamsın sende

      Yorumla
  • sierravista
    sierravista Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 22
    +1 yıl

    Düzgün erkekleri değil de herşeyi ciddiye alan erkekleri sıkıcı buluyoruz

    1
    1 Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Evet bu konuda haklısın çoğu şeyi ciddiye almakta kötü gerçekten

      Yorumla
  • igdonducakss
    igdonducakss Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır.. Sadece düzgün olan erkekler bizden sıkıyorlar ve sonra da diyorlar ki yoğun çalışıyorum ya da biliyorsun soyle yapıyorum böyle yapiyorum

    Zaten d3se ki sıkıldım senden kimse rahatsız etmeyecek.. Ama erkekler acimasizlqr.

    2
    0 Yorumla
  • yüzbaşıerdem
    yüzbaşıerdem Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    bir kere şu düzgün erkeğin tanımını yapmak lazım. bence düzgün erkek yiğit olur, ağır olur, ezilmez ezdirmez, sesi pısırık çıkmaz konuşkan olur, lafını bilir boş konuşmaz vs vs birazda çapkın olur tabi. Düzgün erkekten kastın buysa eğer bundan sıkılan kadında kadın değildir.

    1
    1 Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum...

      Yorumla
  • ikizterazi
    ikizterazi Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Valla mizahı olmayan ve yüzü gülmeyen adam isterse dünyanın en iyi erkeği olsun sıkılırım

    1
    1 Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Orası öyle tabi

      Yorumla
  • sadboy_
    sadboy_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet. Genelleme yapmak gibi olmasın ancak kadınlar genellikle heyecan ararlar. Düzgün erkekler bir dediğini iki etmezken bir elini sıcak sudan soğuk suya sokmazken şifresini verip hizmet eder karşı tarafta ilgiye doyuyor sıkılıyor doğal olarak

    1
    0 Yorumla
  • dionysosjai
    dionysosjai Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Genelde Keko aşığı kadınlar eli yüzü düzgün adamları, zeki adamları sıkıcı bulurlar.
    "Bad boy"kavramına tapan tipler sıkıcı bulur.
    Zekası gelişmemiş kadın sıkıcı bulur.

    2
    0 Yorumla
  • -Afroditimsi
    -Afroditimsi Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Niye herkes kendini düzgün sanıyor nerde kendini öven var aksi çıkıyor. kısaca vardır illaki bir eksi yönleri

    3
    0 Yorumla
  • Kardelen236
    Kardelen236 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben sıkıcı bulmuyorum ancak kızlarımızın belalı tiplerden hoşlandığı bir gerçek. Ancak olgunlaştikça bu istek kayboluyor.

    3
    1 Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Belalı tiplerle eğlenip yattiktan sonra o kız olgunlaşsa ne yazar zaten kirlenmiş o

      Yorumla
  • Alitürkaslan
    Alitürkaslan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ben bir daha 4 yıl boyunca bir kadına aşıktım benden ayrıldı Herhangi bir sebebi yoktu durup durur ken sonra bir başkasıyla beraber oldu Adam ona hep bağırıyor Ben ona sesimi kaldırmazken kıyamazken İncitme kıyamazken ve onu aldattı O adam Bazen diyorum iyi ki de ayrılmış benden

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İlk başta daha gençken 23-25 gibi en serseri adam ile birlikte oldum hem kavgacı küfürcü kıskanç baskıcı içki içen biriydi hep bir şey olcak sanardım iki ay dayanamadım ayrıldık peşimi bırakmadı madde ye bulaşmıştı şehir değiştirdim

    28 yaşında 30 yaşında bir adam ile evlendim o kadar düzgünki çok şükür bir kötü laf etmez hep şükür eder beni el üstünde tutar

    yani kısaca gençken deli toy isteriz ama olgunlaştıkça adam gibi ağır başlı aksiyonu olmayan adam ile evleniriz 🥰

    1
    0 Yorumla
  • Quafly
    Quafly Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı.

    "Düzgün" erkek mizah anlayışı olmayan, eğlenebilmek icin kafasina silah dayayacağımız, soğuk ve donuk açılımındaysa evet baya sıkıcı olurdu..

    1
    0 Yorumla
  • mirandaa17
    mirandaa17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 52%
    +1 yıl

    Konu düzgünlük değil konu uyumlu olmak. Ortak noktalar bulabilmek önemli.

    3
    0 Yorumla
  • Buzor
    Buzor Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Tek eşli olmak istiyorlar diye düşünüyorum düzgün serseri çabuk sıkılıyorlar diye düşünüyorum

    1
    1 Yorumla
    • Buzor
      Buzor
      +1 yıl

      İstemiyor

      Yorumla
  • mehmet022
    mehmet022 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Kızlara hak vermiyor değilim eğlenmek, gezmek, dolaşmak hayatlarını yaşamak istiyorlar sıkıcı erkeklerle bu pek mümkün değil

    1
    0 Yorumla
  • Evdeyokum
    Evdeyokum Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Düzgün biri olmalı elbette ama lütfen espiri anlayışı yüksek biri olsun. Zira düzgün ama buz gibi bir adamla da ömür geçmez.

    1
    0 Yorumla
  • Lâedrî00
    Lâedrî00 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence hep bir aksiyon arıyorlar, kendilerini uzun süre mutlu edecek erkekleri değil de kısa süreliğine mutlu olabilecekleri erkekleri tercih ediyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Ahmeet26
    Ahmeet26 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 307 cevap paylaştı.

    Sanırım öyle. Gerçi ben her dönemi yaşamış bir insanım, düzgünde olduk, serseri de olduk, olmayınca olmuyor 😂 nasip

    1
    0 Yorumla
  • gamzedesaklı
    gamzedesaklı Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Sayıları az, ben sıkıcı bulmuyorum genelde uyumlu oluyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Vazgeçtim__-
    Vazgeçtim__- Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Düzgün erkek yok ki sevelim ayrıca sıkıcı bulmuyoruz özgüvensizleri sıkıcı buluyoruz

    1
    12 Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Düzgün erkekler ozguvensiz olduğu için düzgünler zaten sjsjjsjs. Düzgün olmayan adamların özgüvensiz olduğunu hiç gördün mü?

      Yorumla
    • Vazgeçtim__-
      Vazgeçtim__-
      +1 yıl

      Düzgün olup özgüvenli de var?

      Yorumla
    • Vazgeçtim__-
      Vazgeçtim__-
      +1 yıl

      Bazıları özgüvensiz olduğu için kendilerini düzgün efendi sanıyorlar ama özgüveni kendine gelse onlar da diğerleri gibi

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Varsa da çok aşırı hatta en az var olam erkek tipi o. Genelde ciddi anlamda düzgün olan erkek zaten az var sen birde en azını arıyorsun özgüvenli olanını yani. Öp başına koy sıkıcı ozguvensiz falan deme bulursan düzgününü

      Yorumla
    • Vazgeçtim__-
      Vazgeçtim__-
      +1 yıl

      Özgüven halledilir zaten

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Yani bir kızla yakın olan erkek özgüven kazanır zaten bana da çevrem hep derdi lan git bir kızla seviş seks yap açılırsın diye harbi de öyleymiş ya. Ne kadar bakir eline erkek eli değmemiş adam varsa hep özgüvensiz

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Ben ama aştım bunları artık eskiden bekarete falan çok önem verirdim günah diye şimdi çok önemsiz geliyor zaten bakir değilim artık

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Özgüvensiz erkeklere gidip bakirliğini bozsunlar demiyorum ama kız bulmak için de değişmek lazım maalesef ya

      Yorumla
    • Vazgeçtim__-
      Vazgeçtim__-
      +1 yıl

      Özgüvene bence yanlış açıdan bakıyorsun

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Hayır sen erkekleri yeteri kadar tanıyamamışsın sadece

      Yorumla
    • Vazgeçtim__-
      Vazgeçtim__-
      +1 yıl

      Tanımıyorum zaten

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Belli

      Yorumla
  • Erayucak
    Erayucak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 449 cevap paylaştı.

    Kişiden kişiye değişir bu konu ama bence öyle çünkü beni seven biri olmadı 💔

    1
    0 Yorumla
  • Eskiblablacı
    Eskiblablacı Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.

    Erkeklerde kadinlarda ergenlik doneminde heyecan ararlar bu yuzden duzgun insanlar sıkıcı gelir

    1
    0 Yorumla
  • 1omerryildirimm
    1omerryildirimm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 79%
    +1 yıl

    kadınına göre değişir kimisi heyecan ister kimisi garanticidir kimisi marjinal takılır

    1
    0 Yorumla
  • melihyakicii
    melihyakicii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet geçrekten öyle. Peşinden süründüreni seviyorlar anlamıyorum arkadaş...

    1
    0 Yorumla
  • Shivers u
    Shivers Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 77%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Düzgün ve düz farklı düzleri sıkıcı buluyoruz düzgünleri değil

    1
    5 Yorumla
    • Cielos
      Cielos
      +1 yıl

      O ne demek lann 😄

      Yorumla
    • Shivers u
      Shivers
      +1 yıl

      @Cielos lan mı?

      Yorumla
    • Cielos
      Cielos
      +1 yıl

      Buna mı takıldın şimdi

      Yorumla
    • Shivers u
      Shivers
      +1 yıl

      @Cielos evet tam da buna takıldım. Biraz daha seviyeli konuşmak lazım

      Yorumla
    • Cielos
      Cielos
      +1 yıl

      Tamam iyi günler

      Yorumla
  • charmsture
    charmsture Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Hayır tam tersi insan hiç sıkılmıyor sürekli onunla vakit geçirmek istiyorsun

    1
    0 Yorumla
  • Şeriffe
    Şeriffe Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence değiller ama genel olarak sıkıcı bulunur diye düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • MrsCanselll-_
    MrsCanselll-_ Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 835 cevap paylaştı.

    Hem düzgün hem deli olsun benim gibi. Öyle sıkılmam

    1
    0 Yorumla
  • swica
    swica Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Fırlamalar daha ilgi çekici geliyor. Haberleri görmelerine rağmen hala ne bu istek anlamadım ama..

    1
    0 Yorumla
  • Birkirlangicmisali
    Birkirlangicmisali Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Sıkıcı bulanlar da ne bilim artık. Bir zahmet bulmasinlar.

    1
    0 Yorumla
  • Berserk34
    Berserk34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 308 cevap paylaştı.

    Kadınlar düzgün erkekleri değil sıkıcı erkekleri sıkıcı bulurlar

    1
    0 Yorumla
  • Zehra2625
    Zehra2625 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Beni arzulayıp onun olmam için cabalayan ve onun olunca da sadece ikimizin olduğu bir dünya varmış gibi hissettiren adamı severim ve onun olup sonsuza dek sadece onu görebilirim. Bunu yaptığı sürece..

    1
    0 Yorumla
  • IsetresiIuzunIkatipI
    IsetresiIuzunIkatipI Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kızlar düzgün erkekleri sıkıcı bulmaz, sıkıcı erkekleri sıkıcı bulur. Daha ilk buluşmada bir kadını nasıl yatağa atarım diye düşünmüyorsunuz diye iki lakırdı edip karşınızdakini eğlenmekten aciz değilsiniz ya.

    1
    0 Yorumla
  • freec
    freec Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    evet bu doğru ben şuanki ilişkimdeki kız benden çok sıkıldı mesela neden bu düzen böyle illa badboy mu olalım anlamadım ki aileside badboy seviyor ben anlamdım demekki bu dönem bozuk biz bu dönemin çocukları değiliz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Öylelerini boş verin. Onları bozuk kendisine değer vermeyen aldatan, kısıtlayan , şiddet uygulayan vb. bozuk erkeklere bırakın.

    1
    12 Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Her kız kötü adam seviyor zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her kız sevmiyor mesela ben sevmiyorum ama kızların %99'u seviyor maalesef.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O yüzden öyle kızlara bakmayın onları bozuk erkeklere bırakın

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      %99 sevdiği için bende bozuk olmayı tercih ettim zaten...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İşte yapacak bjr şey yok ya düzgün olup yalnız kalacaksın ya da bozuk olacaksın

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Düzgün adam neden sevilmiyor kafayı yiycem niye bozulmak zorundayız kızların bizi sevmesi için?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çünkü kizlar da bozuk. Duzgun adamı kaldıramıyorlar. Kimse için bozulmaya değmez bence bu devirde yalnız olmak çok daha iyi

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      İyi de anaları babaları nasıl yetiştiriyor bunları da böyle bozuk kız oluyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onu inan ben de çözmüş değilim ama toplum bozulmuş zaten bunu görebiliyoruz

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Evet görebiliyoruz. Anası babası çok düzgün olup da kızı afedersin xorusbu olanlar var ya çok üzülüyorum öyle anne babalara kızlarını düzgün zannediyorlar çünkü inan öylesi de var anası babası düzgün kız kaşar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O anne babanın emeğine yazık gerçekten...

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Evet ya çok üzücü: (

      Yorumla
  • nenaack
    nenaack Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    hayır. ben şahsen düzgün erkekleri sıkıcı bulmuyorum. hatta düzgün erkek tercihimdir. öyle birini bulsam ona çok hayran kalırdım ve hep onunla zaman geçirmek isterdim ama maalesef günümüzde öyle erkekler çok yok. en azından benim çevremde yok.

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Çoğunlukla atraksiyon arıyorlar

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Düzgün erkekten kastın ne olduğu ile alakalı. Efendi düzgün erkek anlayışımız, korkak vasıfsız erkekler değil mesela. ya da bad boy olarak tabir edilen ezikleride sevmiyoruz. İşinde gücünde zeki , cesur , romantik olanları istiyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • Cagla483
    Cagla483 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Keko falan değil biz biraz şerefsiz seviyoruz ama şimdi bu böyledir sıkıcı düz erkeği kimse bi yerden sonra kaldıramaz

    3
    1 Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Kadına şiddete hayır diye ağlamasınlar o zaman

      Yorumla
  • Kartalyüksek
    Kartalyüksek Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Onlar peçete gibi muamele görmek isterler, TEK GECE TEK KULLANIMLIK... KULLAN AT, bu şekil davranan erkekleri daha çok tercih ederler... hepsi için değil çoğunluk öyle...

    1
    0 Yorumla
  • Grininellitonu35
    Grininellitonu35 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Aslında herkes bir şekilde kalite olarak kendi dengini arıyor ve buluyor

    1
    0 Yorumla
  • Bikız99
    Bikız99 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 54%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Ben sıkıcı bulmuyorum. Ya kadın değilim ya da herkesin düzgün bulduğu erkeklerle benimki farklı😂

    0
    0 Yorumla
  • Beliz_inquiring33
    Beliz_inquiring33 Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Bazıları öyle düşünüyor olabilir ama bence genelleme yapmak doğru değil

    0
    0 Yorumla
  • İrsisback
    İrsisback Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Denk gelemiyoruz ki sıkıcı bulalım

    1
    8 Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Şanssızlık diyelim o zaman

      Yorumla
    • İrsisback
      İrsisback
      +1 yıl

      Diyelim bakalım

      Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Profil resmini bence değiştirme çok iyi duruyor 😂

      Yorumla
    • İrsisback
      İrsisback
      +1 yıl

      Öncekini biliyor musun :D

      Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Sitede çok aktif olmadığım için görmedim affınıza sığındım o yüzden 😂

      Yorumla
    • İrsisback
      İrsisback
      +1 yıl

      Öncekini de görüp bu daha iyi anlamında söylediğinizi sanmıştım :D öneriyi dikkate alacağım, affı da düşünmem lazım :D

      Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Görseydim yorum yapardım :D düşünün nasıl isterseniz :D

      Yorumla
    • İrsisback
      İrsisback
      +1 yıl

      Tamamdır

      Yorumla
  • gulsenelifefe
    gulsenelifefe Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Hayır , düzgün olması ve sıkıcı olması bence farklı şeyler düzgün birini bulmak zor bulduktan sonra neden sıkıcı bulalım

    1
    1 Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Sıkıcı olsa ne olacak bulmuşsun böyle bir devirde düzgününü birde sıkıcı diye aşağılamayın

      Yorumla
  • Farnold1
    Farnold1 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bulsunlar bizene? Kadınların eğlence maymunu değiliz. Birde düzgün derken tam olarak açmanız gerekiyor. Evde ot gibi oturanlardan mı yoksa işinde gücünde ayrıca gezip tozanlardan mı bahsediyoruz? Yoksa hiçbiri mi?

    0
    1 Yorumla
    • Farnold1
      Farnold1
      +1 yıl

      Bana göre düzgün insan, işinde gücünde olan gezip tozan kişilerdir. Kötü kişiler ise uyuşturucu, hırsız, sürekli kavgalara bulaşan sürekli küfür eden insanlardır bana göre.

      Yorumla
  • elaiste
    elaiste Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Immm bence çok düzenli herşeyi tam olan bir erkek yoktur :3

    1
    0 Yorumla
  • Ndmdldodkdm
    Ndmdldodkdm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Sen yolunda devam et kardeşim en sonunda mutlu bir evlilik yaşayabilirsin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hoşlandığım, sevdiğim erkek tam olarak öyle. Çok düzgün birisi. İkimizde birbirimizden hoşlanıyoruz fakat açılamıyoruz ben çekiniyorum o da öyle sanırım. Deliriyorum valla🤦🏻‍♀️

    1
    19 Yorumla
    • Alikemal01
      Alikemal01
      +1 yıl

      Delirme direkt olarak söyle

      Yorumla
    • Alikemal01
      Alikemal01
      +1 yıl

      Bana ilgisi var diyorsun

      Yorumla
    • Alikemal01
      Alikemal01
      +1 yıl

      Hemen açil

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Bir mesaj atmak da mı zor bir şey ben mesela en azından yüz yüze açıklayamasam bile mesaj olarak söylüyorum hoşlandığım kız olunca

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Yamahamotocross yüz yüze açılamaz farklı ünilerdeyiz gelemiyoruz yüz yüze. Bilemiyorum ne düşünüyor. Yüz yüze gelsek daha rahat olurdu belli ederdim iyice. Sosyal medya üzerinden pek bir şey gelmiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Alikemal01 açılamıyorum çekiniyorum gerçekten☹️

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Sosyal medyadan konuşmuyor musunuz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Yamahamotocross şöyleki 2 sene öncesine kadar sosyal medyası yoktu. Açtıktan sonra istek attı. Geçen sene hikayelerimi beğenmeye başladı. Benim olduklarım da dahil. O beğenince ben de beğenmeye başladım. Karşılıklı beğenileşiyoruz yani. 2 hafta önce kuşum öldü. Onu koydum. Yanıt veren tek kişi o oldu. Konuştuk biraz. Sonraki gün ben yazdım hal hatır soramadım bahanesiyle. Biraz da öyle konuştuk. Şimdi tekrar hikaye attığımda beğeniyor beni. Öyle önüne gelen herkesin hikayesini beğenecek birisi değil. Bilemiyorum ne düşünüyor

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Emin misin senden hoşlandığından?

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Veya o senin ondan hoşlandığını fark etmiş midir? Çok karışık olmuş sizin durumlar maalesef

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Yamahamotocross baya karışık gerçekten. Ne yapmaya çalışıyor diye düşünmüştür belki ama hoşlandığımı fark etmemiş olabilir. Nasıl fark ettireceğimi de bilemiyorum ki tam olarak

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Fark etmemiş olabilir evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Yamahamotocross nasıl fark etmesini sağlayabilirim? 🙃

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Sevgilin var mı birinden hoşlanıyor musun diye sordun mu hiç?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Yamahamotocross sevgilisi olmadığını biliyorum sormadım o yüzden

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Hoşlandığın biri var mı diye sor bakalım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Yamahamotocross pat diye bunu mu sorayım😅. Anlar fakat bana söyletmek için neden? der. Utanç vericiii. Gerildim bile krvfpebşdbd

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Shsjjajaa ama bunu desen harbi anlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Yamahamotocross sjorpehpdveldb evett

      Yorumla
  • Alikemal01
    Alikemal01 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Normalde sıkıcı bulmaması lazım. Ama kadınlar işte. Heyecan arıyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bulmuyor mu? Bunu sormana gerek yok. Geneli buluyor çünkü eğlenceli gelmiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    30 dan sonra kadınlar düzgün erkek arar. Düzgün erkek imajıyla 30 yaş üstü düşüyor. Evleneceğini falan sanıyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • fatmakokten
    fatmakokten Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 85%
    +1 yıl

    Hayır ama öyle biri ohoo

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Galiba evet serefsiz olmayinca bir yerlerim eksik oluyor illakibir kazik yitecekmisjm gibi

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (47)
Devamını Gör(92)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kadınlar düzgün erkekleri sıkıcı mı buluyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınlar iyi adamları sıkıcı mı buluyorlar? 203 cevap verildi
Kadınlar efendi erkekleri sıkıcı mı buluyor la? 9 cevap verildi
Efendi erkekler kadınların gözünde sıkıcı mıdır? 61 cevap verildi
Kadınlar, efendi erkeklerden sıkılıyor mu? 145 cevap verildi
Fazla ilgili erkek kadınları bıktırır mı? 130 cevap verildi
Efendi erkek=sıkıcı erkeğe dönüşünce kadınlar sıkılıyor mu? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨