+1 yılEvet öyle olur. Bakma şimdi çoğu ne alaka ya falan der hepsi iyi olsun ister. Dışarıya aslan kendine kedi olsun ister. Sonra da gözleri başka aslanlara kaymaya başlar çünkü sıkılır. Çünkü ona iyi davranan erkeğin aslında pasif yönlü biri olduğunu düşünür. Normal şartlarda bir olay oldu diyelim anasını miyavlatırsın ama sırf sevdiğinden kıyamadığını anlamaz kadın. Benim karşımda pasif kalıyor diye düşünür. Bu sebeple yavaş yavaş ayrılma bahaneleri üretmeye başlar kendinden soğutmaya çalışır. Allah herkesi, kendi gibi olanlar ile denk getirsin diyim. 😃
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılDüzgün (efendi ) erkek tanımıyla ilgili toplumda büyük bir sıkıntı var. Çocukken sürekli ailesi tarafından baskılanmış ve yönlendirilmiş ses çıkarmayan tipleri düzgün sanıyorlar. Nerede konuşamayan, lafa giremeyen, sorumluluk almayıp köşede sessiz sessiz takılan fikir üretmeyen suskun insanı efendi sanıyor toplum.
Düğüne gitmiş mesela adam ama kenarda utanıp sıkılıp oturuyor bu insan efendi değil özgüvensizdir eğer zorla gitmediysen düğün, dans oynamak içindir. sessizlik ve her komuta uyma eşittir efendilik olmuş ama buna boyle bakarsak yanılırız.
Benim için efendi insan, yanındakini ve kendine güveneni yarı yolda bırakmayan, yolda buldugunu yola cıktıgına degısmeyen , sevdiklerinin destekcısı sadece ıyı gununde degıl kotu gunundede olan , yeri geldiğinde eğlenmesini de bilen ama cıvıtmayan, sevgilisi yanındayken kor kutuk sarhos olup gotu bası dagıtmyn , onu sahıplenme ayagına kısıtlamayan eve hapsetmeyen , gerektıgınde sorumluluk almaktan çekinmeyen ve olayları daima eksisiyle artısıyla tartan insandır. Hayır dıyebılme ozellıgıne sahıp , herseye olur demeyen.. tartısmaktan o kırılacak dıye kacmak yerıne gercek dogru nedır onu kovalayan... tek basına degıl ortak karar alabılen... kırdıgında onarmasını bılen ınsandır düzgün efendi insan. Daha boyle ornekler uzatır gıderım de konu cok uzar vesselam.
Tanımı dogru koymalıyız kı teshısı daha rahat yapalım. O bahsettıgım ozellıklerde olmasına ragmen kısı sevgılı bulamıyorsa o zaman onerme haklıdır dıyebılırız.
12 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel, ayrıntılı anlatmışsınız :) bende şöyle düşünüyorum efendi olmak biriyle olmak için yeterli bir şey olmuyor erkeklerin birazda kendilerine karşı özgüvenleri olması gerekiyor yani özellikle ülke toplumumuzda her şey her zaman erkeklerden beklendiği için efendilik sadece yeterli olmuyor özgüvenli olmakta şart..
- +1 yıl
E. İ. C içinde tamamlayıcı ve baglayıcı yorum ıcınde teşekkürler 🌷
Bu konu aslında daha derin mevzulara gırıyor konu konuyu acıyor kadınlarıda direk baglayan ve erkegın ozguvensız olmasını tetikleyen durumlarda mevcut.. Sanmasınlar erkek kendı ıcerısınde bunu tek basına cozmelı.. Onlarında ustune dusen seyler var.. baska zamana konusmak nasıpmıs artık..
+1 yılDüzgün erkek karşımıza çıksa sıkıcı falan gelmeyecekte bu düzgün olanlarda nerede sorunlu, saçma sapan insan varsa onlara gidiyor. Bu kız içinde erkek içinde öyle gözümde, geneli düzgün görünümlü ama çoğu düzgün falan değil.
Aksine sorunlu tiplerle uğraşmak en son isteyeceğim şey, diğerleri ne düşünür bilmem genel konuşmayacağım o yüzden ama bana göre gerçekten mutlu ve ciddi bir ilişkiyse istenen karakteri oturmuş, gayet ne istediğini de nasıl davranması gerektiğini bilen biri olmalı. Üslubu, davranışı, yaklaşımı her şeyiyle gözümde saygıya değecek biri olmalı.312 Yorumla- +1 yıl
Oldukça güzel açıklamışsın :) şöyle söyleyim bir erkek olarak, düzgün erkekler genelde içlerine kapanık yaşar ve bir kıza adım atmaya korkar ama bunun tam tersi olan erkekler o kadar rahat ki gelene geçene merhaba derler işte kızların karşısına da bu yüzden hep bu tür erkekler çıkıyor.
- +1 yıl
Çekingenlik kaybettirir bir noktada o olmamalı işte, ben de istemem bunu. Rahatlıkla sohbet edebilen, samimi biri olursa aynı şekilde ben de rahat hissediyorum kendimi mesela, kasmak falan istemem, ki bu bir noktada muhabbete de engel oluyor. Gelene geçene selam veren erkekten zaten hayır gelmez, o yüzden dikkatli olmakta fayda var her konuda.
- +1 yıl
Evet haklısın bahsettiğimiz bu erkeklerin özgüvensiz olmaları da kötü tabi ki bunun ortası olmalı insan yoksa iyi olup yalnız kalmakta normal bu yüzden.
- +1 yıl
Aynen öyle, tabi ki iyi olanlar vardı ama o kadar çekingen olunca kimsenin iyi olmalarını görmelerine fırsat vermedikten sonra sadece kendi bilir iyi olduğunu.
Her şeyin dozunda olanı güzel... - +1 yıl
Kesinlikle haklısın o fırsatı tanımak gerekiyor aslında bir çok erkek bunun farkına varıyor ama biraz geç olsa da...
- +1 yıl
Yani en başında kendileri için iyi bir adım olur farkındalık...
- +1 yıl
İşte kendi kaderini çizmek diye biz buna diyoruz sanırım tam olarak...
- +1 yıl
Ayynen de öyle.👌
- +1 yıl
Katiliyorum
- +1 yıl
🫶🎈
- +1 yıl
Teşekkür ederim.✨
- +1 yıl
Rica ederim :)
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılAdam gibi, akıllı; ve, serseri, akıllı iki erkek bir kadını fethetmeye çalışsalar kim kazanır söyleyeyim mi? Direkt özgüvenli ve akıllı olan kadını fetheder. Demek ki, kadın için bir numara daima özgüven ve akıl! Kadın artı olarak erkeğin doğru yerde adam gibi, doğru yerde serseri gibi olmayı bilenini sever ve ister daima.
21 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısınız sadece düzgün olmak yetmiyor eğer özgüveni yoksa bir erkeğin her zaman yalnız kalmaya mahkumdur ve kadınlar genelde ilk adımı atan taraf olmuyor bu yüzden erkeğin biraz daha kendine güvenmesi gerekiyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Kadınlar Nerede serseri erkek var onları severler , Efendi erkek sevmezler bu değişmez bir kuraldır...
20 YorumlaBilemiyorum bu sadece düzgün erkeklerde değil engellilerde de aynı beş defa reddedildim bu haldeyim diye kızların gözleri yanlış görüyor
Bizim onlara ihtiyacımız varmış gibi sanıyorlar evlenince bana hizmet etsin baksın sanıyorlar bazı engelliler kendi ihtiyaçlarını karşılayabiliyor benim gibi bazıları dünyaya tamamen mahkum kader böyle yazılmış
Kızlar keşke seçeneğini kararını iyi verse bir erkeği hayatına dahil ederek hemen reddetmesin25 Yorumla- +1 yıl
Hayat böyle işte, umarım hak ettiğin mutluluğu bulursun.
- +1 yıl
Kizlar böyledir sen canını sıkma.
Nerde canini yakicak birisi var ona tutulur ve buna AŞK der.
Fazla değil aradan birkaç yıl geçer sonra hepsi reddettikleri iyi erkekleri mumla arar da bulamaz.
Pek denk gelmez bizim gibi kızlara/kadınlara
- duzgun- ADAM tamlamasi.
YA adam değildir gelen, ya da ahlakını unutup gelmiştir. Ne yazık ki..
- +1 yıl
@YagmurCisesi ay sanki erkekler farkılı kim engelli kızla evlenirki artık kız erkek ayrımı yapmayin
- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılDoğru tespit. İyi anlaşacağımız bize iyi gelecek olan insanlar genelde bize sıkıcı gelir. Aile sorunları baba sorunları olan kızlar derler ya "40 yıldır tanıyor gibiyim" onu üzecek kişiyi bulduğunun ispatı bu söz. O evdeki ortam baba sorunlarından hissettiği duygu durumlarını o kişide de hissediyor tanıdık geliyor. Sonra üzülünce ben asla mutlu olamam herkes böyle kaygısı yaşıyor. Çünkü düzgün insanlar bize tanıdık gelmez sıkıcı gelir halk tabiriyle p. ç severler 😂 o yüzden asıl sıkıcı gelenlere şans verip tanımak gerek
12 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten de öyle düzgün erkekler cidden kızlara sıkıcı geliyor sanırım onu bende fark ettim :D güzel görüşün için teşekkür ederim :)
- +1 yıl
rica ederim 😇🤩
Aşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı. Ne alaka gerçekten. Düzgün erkek karşımıza çıksın diye dua ediyoruz senin dediğine bak. Yani düzgün bir erkeğin espiri anlayışı olabilir, eğlenceli olabilir, heyecanverici olabilir ve s. bunun düzgünlükle hiç bir alakası yok. Sadece nerede ne yaptığını biliyorlar ve çok saygılı, dürüst, terbiyeli oluyorlar onları farklı kılan da bu zaten:)
39 Yorumla- +1 yıl
Sakin :D sadece bir soru :D
- +1 yıl
Evet ama haklı bir cevaptı :D teşekkürler
- +1 yıl
ahahah :D
- +1 yıl
Düzgün erkek karşımıza çıksın diye dua ediyoruz diyen kız ilk kez seni gördüm emin misiniz kızların düzgün erkek istediğine?
Düzgün, dürüst ve sadık adam gibi adamlara bu devirde çoğu bayan ilgilenmiyor maalesef. Ama karaktersiz, adamlıktan uzak ancak paralı ve azıcıkta yakışıklıysa hemen rağbet görüyor. Genelleme yapmıyorum ama şahit olduğum çok büyük kısım hep böyle. O yüzden bizim gibi adamlar yalnızlığa mahkumuz.
22 Yorumla- +1 yıl
Öyle gerçekten bende buna anlam veremiyorum ama düzgün adamlarda da biraz özgüven sorunu olduğunu düşünüyorum.
+1 yılHayır. Sesi çok çıkan iki üç kız ortaya çıkıp "şerefs*z seviyoruz, efendi ve düzgün erkekler kapatılsın" diyor. Herkes de aga bak işte kızlar düzgün adam sevmiyor. Bende çapkınlık yapayım moduna giriyorlar. Size söylemek istediğim;" her duyduğunuza inanmayın, çocuk musunuz yahu ‽ "
12 Yorumla- +1 yıl
İnsan her duyduğuna bence de inanmamalı buna enfikirim yalnız bu şey boş bir algı değil onu da görüyoruz çevremizde.
- +1 yıl
Lafın gelişi iki üç kız dedim. Çoğunluk farklı bir düşüncede olabilir ki düzgün erkekleri sıkıcı bulanlar da sürekli bir eğlence arayışında olanlar. Bazı insanlar da isteklerini dile getirmediğinden bu kesime katılıyormuş gibi algılanıyor. Yani iletişimsizlik temel sorun.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir kadına
Seversen, ilgi gösterirsen, üzerine düşersen, hayatının merkezine koyarsan, efendi üslubunda konuşursan, çiçek alırsan, hediye alırsan, saygini korursan onu özel hissettirirsen
ACİ AMA Gerçek Bu Erkeği cepte görürler ve kaçınılmaz son
- konuşmamız lazım, ben bu ilişkiyi yurutemiyorum Hayri ayrilmamiz daha doğru olacak her ikimiz için
Oysa Bir kadıni
Peşinden koştur, ilgi gösteriyor gibi yap ilgini geri cek, kaba davran, ters davran, soğuk sıcak konuş, mesajlarına 2 saat sonra yanıt ver, çiçek bile alma, düşüncesiz dağ ayısı odun ol, üzerine de paran varsa biraz imkanlar vs..
Senden Krali yok
maalesef ALFA erkeksin.
Ne kadar uzersen uz göz bebeğisin
Unutulmaz birisin.
Çok korkunç bir gerçek bu.16 Yorumla- +1 yıl
Bu dediklerinden utanmalisin bu dogru degil
- +1 yıl
Efendi adam eger gercekten adamsa iyiyse kiz onu birakmaz asla
Cevap sahibi+1 yılNiye utanayim
Utanilacak bir şey mi var
Okuduğunu anla önce
Hayal dünyasında yaşamayı bırakın
İyiler daima kaybeder
Herkes egoların ve bencillik duygusunun benmerkeziyetciligin kurbanı olmuş.
Söylemler ve davranışlar birbirinden farklıdır rasyonelitede- +1 yıl
madem soylediklerinde ısrarcısın o zaman aldatan erkeği neden eşi terk eder?
Cevap sahibi+1 yıl@freec sevgili dostum teşekkür ederim. O senin iyi niyetin. Adam gibi adamsın sende
+1 yılDüzgün erkekleri değil de herşeyi ciddiye alan erkekleri sıkıcı buluyoruz
11 Yorumla- +1 yıl
Evet bu konuda haklısın çoğu şeyi ciddiye almakta kötü gerçekten
+1 yılHayır.. Sadece düzgün olan erkekler bizden sıkıyorlar ve sonra da diyorlar ki yoğun çalışıyorum ya da biliyorsun soyle yapıyorum böyle yapiyorum
Zaten d3se ki sıkıldım senden kimse rahatsız etmeyecek.. Ama erkekler acimasizlqr.
20 Yorumla
+1 yılbir kere şu düzgün erkeğin tanımını yapmak lazım. bence düzgün erkek yiğit olur, ağır olur, ezilmez ezdirmez, sesi pısırık çıkmaz konuşkan olur, lafını bilir boş konuşmaz vs vs birazda çapkın olur tabi. Düzgün erkekten kastın buysa eğer bundan sıkılan kadında kadın değildir.
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum...
+1 yılValla mizahı olmayan ve yüzü gülmeyen adam isterse dünyanın en iyi erkeği olsun sıkılırım
11 Yorumla- +1 yıl
Orası öyle tabi
Evet. Genelleme yapmak gibi olmasın ancak kadınlar genellikle heyecan ararlar. Düzgün erkekler bir dediğini iki etmezken bir elini sıcak sudan soğuk suya sokmazken şifresini verip hizmet eder karşı tarafta ilgiye doyuyor sıkılıyor doğal olarak
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılGenelde Keko aşığı kadınlar eli yüzü düzgün adamları, zeki adamları sıkıcı bulurlar.
"Bad boy"kavramına tapan tipler sıkıcı bulur.
Zekası gelişmemiş kadın sıkıcı bulur.20 Yorumla
+1 yılNiye herkes kendini düzgün sanıyor nerde kendini öven var aksi çıkıyor. kısaca vardır illaki bir eksi yönleri
30 Yorumla
+1 yılBen sıkıcı bulmuyorum ancak kızlarımızın belalı tiplerden hoşlandığı bir gerçek. Ancak olgunlaştikça bu istek kayboluyor.
31 Yorumla- +1 yıl
Belalı tiplerle eğlenip yattiktan sonra o kız olgunlaşsa ne yazar zaten kirlenmiş o
+1 yılBen bir daha 4 yıl boyunca bir kadına aşıktım benden ayrıldı Herhangi bir sebebi yoktu durup durur ken sonra bir başkasıyla beraber oldu Adam ona hep bağırıyor Ben ona sesimi kaldırmazken kıyamazken İncitme kıyamazken ve onu aldattı O adam Bazen diyorum iyi ki de ayrılmış benden
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİlk başta daha gençken 23-25 gibi en serseri adam ile birlikte oldum hem kavgacı küfürcü kıskanç baskıcı içki içen biriydi hep bir şey olcak sanardım iki ay dayanamadım ayrıldık peşimi bırakmadı madde ye bulaşmıştı şehir değiştirdim
28 yaşında 30 yaşında bir adam ile evlendim o kadar düzgünki çok şükür bir kötü laf etmez hep şükür eder beni el üstünde tutar
yani kısaca gençken deli toy isteriz ama olgunlaştıkça adam gibi ağır başlı aksiyonu olmayan adam ile evleniriz 🥰
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı. "Düzgün" erkek mizah anlayışı olmayan, eğlenebilmek icin kafasina silah dayayacağımız, soğuk ve donuk açılımındaysa evet baya sıkıcı olurdu..
10 Yorumla
+1 yılKonu düzgünlük değil konu uyumlu olmak. Ortak noktalar bulabilmek önemli.
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Tek eşli olmak istiyorlar diye düşünüyorum düzgün serseri çabuk sıkılıyorlar diye düşünüyorum
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Kızlara hak vermiyor değilim eğlenmek, gezmek, dolaşmak hayatlarını yaşamak istiyorlar sıkıcı erkeklerle bu pek mümkün değil
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Düzgün biri olmalı elbette ama lütfen espiri anlayışı yüksek biri olsun. Zira düzgün ama buz gibi bir adamla da ömür geçmez.
10 YorumlaBence hep bir aksiyon arıyorlar, kendilerini uzun süre mutlu edecek erkekleri değil de kısa süreliğine mutlu olabilecekleri erkekleri tercih ediyorlar
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 307 cevap paylaştı. Sanırım öyle. Gerçi ben her dönemi yaşamış bir insanım, düzgünde olduk, serseri de olduk, olmayınca olmuyor 😂 nasip
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSayıları az, ben sıkıcı bulmuyorum genelde uyumlu oluyorlar
10 Yorumla
+1 yılDüzgün erkek yok ki sevelim ayrıca sıkıcı bulmuyoruz özgüvensizleri sıkıcı buluyoruz
112 Yorumla- +1 yıl
Düzgün erkekler ozguvensiz olduğu için düzgünler zaten sjsjjsjs. Düzgün olmayan adamların özgüvensiz olduğunu hiç gördün mü?
- +1 yıl
Düzgün olup özgüvenli de var?
- +1 yıl
Bazıları özgüvensiz olduğu için kendilerini düzgün efendi sanıyorlar ama özgüveni kendine gelse onlar da diğerleri gibi
- +1 yıl
Varsa da çok aşırı hatta en az var olam erkek tipi o. Genelde ciddi anlamda düzgün olan erkek zaten az var sen birde en azını arıyorsun özgüvenli olanını yani. Öp başına koy sıkıcı ozguvensiz falan deme bulursan düzgününü
- +1 yıl
Özgüven halledilir zaten
- +1 yıl
Yani bir kızla yakın olan erkek özgüven kazanır zaten bana da çevrem hep derdi lan git bir kızla seviş seks yap açılırsın diye harbi de öyleymiş ya. Ne kadar bakir eline erkek eli değmemiş adam varsa hep özgüvensiz
- +1 yıl
Ben ama aştım bunları artık eskiden bekarete falan çok önem verirdim günah diye şimdi çok önemsiz geliyor zaten bakir değilim artık
- +1 yıl
Özgüvensiz erkeklere gidip bakirliğini bozsunlar demiyorum ama kız bulmak için de değişmek lazım maalesef ya
- +1 yıl
Özgüvene bence yanlış açıdan bakıyorsun
- +1 yıl
Hayır sen erkekleri yeteri kadar tanıyamamışsın sadece
- +1 yıl
Tanımıyorum zaten
- +1 yıl
Belli
Aşk İlişkileri konusunda 449 cevap paylaştı. Kişiden kişiye değişir bu konu ama bence öyle çünkü beni seven biri olmadı 💔
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerde kadinlarda ergenlik doneminde heyecan ararlar bu yuzden duzgun insanlar sıkıcı gelir
10 Yorumla
+1 yılkadınına göre değişir kimisi heyecan ister kimisi garanticidir kimisi marjinal takılır
10 Yorumla
+1 yılEvet geçrekten öyle. Peşinden süründüreni seviyorlar anlamıyorum arkadaş...
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Düzgün ve düz farklı düzleri sıkıcı buluyoruz düzgünleri değil
15 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayır tam tersi insan hiç sıkılmıyor sürekli onunla vakit geçirmek istiyorsun
10 Yorumla Bence değiller ama genel olarak sıkıcı bulunur diye düşünüyorum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 835 cevap paylaştı.
+1 yılHem düzgün hem deli olsun benim gibi. Öyle sıkılmam
10 Yorumla Fırlamalar daha ilgi çekici geliyor. Haberleri görmelerine rağmen hala ne bu istek anlamadım ama..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSıkıcı bulanlar da ne bilim artık. Bir zahmet bulmasinlar.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 308 cevap paylaştı. Kadınlar düzgün erkekleri değil sıkıcı erkekleri sıkıcı bulurlar
10 YorumlaBeni arzulayıp onun olmam için cabalayan ve onun olunca da sadece ikimizin olduğu bir dünya varmış gibi hissettiren adamı severim ve onun olup sonsuza dek sadece onu görebilirim. Bunu yaptığı sürece..
10 Yorumla
+1 yılKızlar düzgün erkekleri sıkıcı bulmaz, sıkıcı erkekleri sıkıcı bulur. Daha ilk buluşmada bir kadını nasıl yatağa atarım diye düşünmüyorsunuz diye iki lakırdı edip karşınızdakini eğlenmekten aciz değilsiniz ya.
10 Yorumlaevet bu doğru ben şuanki ilişkimdeki kız benden çok sıkıldı mesela neden bu düzen böyle illa badboy mu olalım anlamadım ki aileside badboy seviyor ben anlamdım demekki bu dönem bozuk biz bu dönemin çocukları değiliz
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÖylelerini boş verin. Onları bozuk kendisine değer vermeyen aldatan, kısıtlayan , şiddet uygulayan vb. bozuk erkeklere bırakın.
112 Yorumla- +1 yıl
Her kız kötü adam seviyor zaten
Cevap sahibi+1 yılHer kız sevmiyor mesela ben sevmiyorum ama kızların %99'u seviyor maalesef.
Cevap sahibi+1 yılO yüzden öyle kızlara bakmayın onları bozuk erkeklere bırakın
- +1 yıl
%99 sevdiği için bende bozuk olmayı tercih ettim zaten...
Cevap sahibi+1 yılİşte yapacak bjr şey yok ya düzgün olup yalnız kalacaksın ya da bozuk olacaksın
- +1 yıl
Düzgün adam neden sevilmiyor kafayı yiycem niye bozulmak zorundayız kızların bizi sevmesi için?
Cevap sahibi+1 yılÇünkü kizlar da bozuk. Duzgun adamı kaldıramıyorlar. Kimse için bozulmaya değmez bence bu devirde yalnız olmak çok daha iyi
- +1 yıl
İyi de anaları babaları nasıl yetiştiriyor bunları da böyle bozuk kız oluyorlar
Cevap sahibi+1 yılOnu inan ben de çözmüş değilim ama toplum bozulmuş zaten bunu görebiliyoruz
- +1 yıl
Evet görebiliyoruz. Anası babası çok düzgün olup da kızı afedersin xorusbu olanlar var ya çok üzülüyorum öyle anne babalara kızlarını düzgün zannediyorlar çünkü inan öylesi de var anası babası düzgün kız kaşar
Cevap sahibi+1 yılO anne babanın emeğine yazık gerçekten...
- +1 yıl
Evet ya çok üzücü: (
hayır. ben şahsen düzgün erkekleri sıkıcı bulmuyorum. hatta düzgün erkek tercihimdir. öyle birini bulsam ona çok hayran kalırdım ve hep onunla zaman geçirmek isterdim ama maalesef günümüzde öyle erkekler çok yok. en azından benim çevremde yok.
10 YorumlaÇoğunlukla atraksiyon arıyorlar
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDüzgün erkekten kastın ne olduğu ile alakalı. Efendi düzgün erkek anlayışımız, korkak vasıfsız erkekler değil mesela. ya da bad boy olarak tabir edilen ezikleride sevmiyoruz. İşinde gücünde zeki , cesur , romantik olanları istiyoruz.
00 YorumlaKeko falan değil biz biraz şerefsiz seviyoruz ama şimdi bu böyledir sıkıcı düz erkeği kimse bi yerden sonra kaldıramaz
31 Yorumla- +1 yıl
Kadına şiddete hayır diye ağlamasınlar o zaman
+1 yılOnlar peçete gibi muamele görmek isterler, TEK GECE TEK KULLANIMLIK... KULLAN AT, bu şekil davranan erkekleri daha çok tercih ederler... hepsi için değil çoğunluk öyle...
10 Yorumla
+1 yılAslında herkes bir şekilde kalite olarak kendi dengini arıyor ve buluyor
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Ben sıkıcı bulmuyorum. Ya kadın değilim ya da herkesin düzgün bulduğu erkeklerle benimki farklı😂
00 Yorumla
+1 yılBazıları öyle düşünüyor olabilir ama bence genelleme yapmak doğru değil
00 YorumlaDenk gelemiyoruz ki sıkıcı bulalım
18 Yorumla- +1 yıl
Şanssızlık diyelim o zaman
- +1 yıl
Profil resmini bence değiştirme çok iyi duruyor 😂
- +1 yıl
Sitede çok aktif olmadığım için görmedim affınıza sığındım o yüzden 😂
- +1 yıl
Görseydim yorum yapardım :D düşünün nasıl isterseniz :D
+1 yılHayır , düzgün olması ve sıkıcı olması bence farklı şeyler düzgün birini bulmak zor bulduktan sonra neden sıkıcı bulalım
11 Yorumla- +1 yıl
Sıkıcı olsa ne olacak bulmuşsun böyle bir devirde düzgününü birde sıkıcı diye aşağılamayın
Bulsunlar bizene? Kadınların eğlence maymunu değiliz. Birde düzgün derken tam olarak açmanız gerekiyor. Evde ot gibi oturanlardan mı yoksa işinde gücünde ayrıca gezip tozanlardan mı bahsediyoruz? Yoksa hiçbiri mi?
01 YorumlaImmm bence çok düzenli herşeyi tam olan bir erkek yoktur :3
10 Yorumla
+1 yılSen yolunda devam et kardeşim en sonunda mutlu bir evlilik yaşayabilirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHoşlandığım, sevdiğim erkek tam olarak öyle. Çok düzgün birisi. İkimizde birbirimizden hoşlanıyoruz fakat açılamıyoruz ben çekiniyorum o da öyle sanırım. Deliriyorum valla🤦🏻♀️
119 Yorumla- +1 yıl
Delirme direkt olarak söyle
- +1 yıl
Bana ilgisi var diyorsun
- +1 yıl
Hemen açil
- +1 yıl
Bir mesaj atmak da mı zor bir şey ben mesela en azından yüz yüze açıklayamasam bile mesaj olarak söylüyorum hoşlandığım kız olunca
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross yüz yüze açılamaz farklı ünilerdeyiz gelemiyoruz yüz yüze. Bilemiyorum ne düşünüyor. Yüz yüze gelsek daha rahat olurdu belli ederdim iyice. Sosyal medya üzerinden pek bir şey gelmiyor
Cevap sahibi+1 yıl@Alikemal01 açılamıyorum çekiniyorum gerçekten☹️
- +1 yıl
Sosyal medyadan konuşmuyor musunuz?
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross şöyleki 2 sene öncesine kadar sosyal medyası yoktu. Açtıktan sonra istek attı. Geçen sene hikayelerimi beğenmeye başladı. Benim olduklarım da dahil. O beğenince ben de beğenmeye başladım. Karşılıklı beğenileşiyoruz yani. 2 hafta önce kuşum öldü. Onu koydum. Yanıt veren tek kişi o oldu. Konuştuk biraz. Sonraki gün ben yazdım hal hatır soramadım bahanesiyle. Biraz da öyle konuştuk. Şimdi tekrar hikaye attığımda beğeniyor beni. Öyle önüne gelen herkesin hikayesini beğenecek birisi değil. Bilemiyorum ne düşünüyor
- +1 yıl
Emin misin senden hoşlandığından?
- +1 yıl
Veya o senin ondan hoşlandığını fark etmiş midir? Çok karışık olmuş sizin durumlar maalesef
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross baya karışık gerçekten. Ne yapmaya çalışıyor diye düşünmüştür belki ama hoşlandığımı fark etmemiş olabilir. Nasıl fark ettireceğimi de bilemiyorum ki tam olarak
- +1 yıl
Fark etmemiş olabilir evet
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross nasıl fark etmesini sağlayabilirim? 🙃
- +1 yıl
Sevgilin var mı birinden hoşlanıyor musun diye sordun mu hiç?
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross sevgilisi olmadığını biliyorum sormadım o yüzden
- +1 yıl
Hoşlandığın biri var mı diye sor bakalım
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross pat diye bunu mu sorayım😅. Anlar fakat bana söyletmek için neden? der. Utanç vericiii. Gerildim bile krvfpebşdbd
- +1 yıl
Shsjjajaa ama bunu desen harbi anlar
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross sjorpehpdveldb evett
+1 yılNormalde sıkıcı bulmaması lazım. Ama kadınlar işte. Heyecan arıyorlar
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBulmuyor mu? Bunu sormana gerek yok. Geneli buluyor çünkü eğlenceli gelmiyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl30 dan sonra kadınlar düzgün erkek arar. Düzgün erkek imajıyla 30 yaş üstü düşüyor. Evleneceğini falan sanıyorlar.
10 Yorumla
+1 yılHayır ama öyle biri ohoo
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGaliba evet serefsiz olmayinca bir yerlerim eksik oluyor illakibir kazik yitecekmisjm gibi
20 Yorumla- Devamını Gör (47)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 