Aşk gerçekten var mı yoksa sadece amaçlı bir sevgi hissi mi yaşıyoruz?

Aşk in var olduğuna inanıyor musunuz? Bana göre ask yok sevgi var birini sevmek normal geliyor ama aşık olmak diye bir şey yok gibi sanki hersey bir amaç içinmiş gibi bir tek ben mi böyle düşünüyorum?

Aşk gerçekten var mı yoksa sadece amaçlı bir sevgi hissi mi yaşıyoruz?
Cevapla