İhtiyaç duyduğumuzda hatırladığımız geçici bir duygu değil, insan doğasının derin bir parçasıdır. Bazen fark etmesek de sevdiklerimize karşı hissettiğimiz bağlılık, özlem ve sadakat onun sürekli var olduğunu gösterir. Sevgi, sadece ihtiyaç anlarında değil her an bizimledir.
Sevgi bence hep var olan bir şey ve insanız buna benim ihtiyacım yok diye söyleyen kişilerin bile ihtiyacı olan bir duygu ama doğru insan, doğru kişi burada çok önemli maalesef ki karşımızdaki kişilerin doğru mu yanlış mı olduğunu ayırt edemedimiz bir döneme geldik insanlar o kadar sinsi ki kim neci bilemiyoruz..
Yüreğinde iyi niyet , beklentisiz yaklaşım benimseyen insanlarda sevgi her daim vardır. Ihtiyaç duyulan anda verilen sevgi bana göre sevgi değil. Sevgi kalıcı olmalı daimi kalbinde saklamali
Sevgi, ihtiyaç duyulduğunda ortaya çıkan bir his gibi görünse de, aslında özünde bir ihtiyaç değil, bir bağ kurma biçimidir. İnsanlar arası ilişkilerin dinamiğinde sevgi, tıpkı bu fotoğraftaki gibi bir şefkatle, bir dokunuşla, bir güvenle kendini gösterir. Bazen ince detaylarda ortaya çıkar; bir bakışta, küçük bir jestte. Sevgi var, hem de en samimi haliyle. İhtiyacın olduğunda değil, hissedildiğinde gerçektir. 🤍✨
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sevgi gerçekten var mıdır yoksa sadece ihtiyaç duyduğumuz zamanlarda hatırladığımız bir duygudan mı ibarettir?