Nişanlım arıyor telefonunu açmıyorum sizce doğru mu yapıyorum?

biraz uzun olacak hakkınızı helal edin dün facebookuma bakmış ve yer bildirimi falan yapıyorum bana şöyle cocukça ergen kızlar gibi paylaşım yapma dedi ve bunun üzerine tartışmaya başladık sadece ona benimde sevdiğim seyklerin olduğunu saygı göstermesi gerektiğini söyledim söylediği sözler aklını başına topla işte günlerdir düşünüyorum iyi bir eş olacak mısın yuvayı taşıyabilecek misin bunun sonu ne olur gibicesinden bende ben bu şekildeyim beni böyle tanıdın değiştirmeye çalışma dedim ve böyle yurumeyeceğiniş ayın 10 da yanıma geli nişanı atacağını söyledi bende tamam dedim. Şimdide deli gibi arıyo açmıyorum seviyorum aklını basına topla böyle cevap vermemekle olmz vs diyor. hiçbirşekiklde cevap vermedim vermek istemedim sürekli tartısıyoruz ilk değil affedemiyorum ilk defada tekr etmedi önceleri sevgiliyken beni kaybetmekten ödü kopardı napmalıyım bir yardım edin Allah rızası için herkese 1
Güncellemeler
+1 yıl
aradı yine mesgule attım senin derdin ne diye mesaj atmış öküz.
Güncellemeler
+1 yıl
en son attığı mesaj beni kızdırmaya başladın kendi düşen ağlamaz bakalım sen beni aradığında ne olacak. demiş hayvan
Nişanlım arıyor telefonunu açmıyorum sizce doğru mu yapıyorum?
Cevapla