Sevgilim telefondan aramıyor diye mesafe koyuyorum, haklı mıyım?

son zamanlarda telefondan hic aramadı bende mesafe koydum bugun bes kere aradı cevap vermedim bu seferde seni hergun arıycam dedi bende artık gerek yok dedim güya önceden aramada ve görüntülüde ben cok istemiyomusum oda bunu aza indirgemek istemis öyle diyo ama bundan sonra zorlada arattırmam sizce napmam gerek hic konusasım gelmiyo?

Sevgilim telefondan aramıyor diye mesafe koyuyorum, haklı mıyım?
Cevapla