Boyum kısa olduğu için benden hoşlanan kızlardan dahi uzak duruyorum doğru mu yapıyorum?

Boyum 1.71 21 yaşına bastım daha bir kere bile bir kızın elini tutmuşluğum yok. Kızların gözünde cool olduğumu söylerler ve yolda da bakanlar tabikide oluyor okulda ortak arkadaşlardan da bana talipler çıkıyor ama ben boyumun kısa olduğu için istemiyorum reddediyorum.. Bir yerden sonra kızın arkadaşlarından etkilenip benden ayrılıp uzun birini bulacağını biliyorum. Kızlar severken boya bakmasalar bile 1.80 den kısa erkek olmak kötü bir şey bu değişmez gerçektir bir kız beni ne kadar sevse de o boyum göze batacak mutlaka.

Doğrumu yapıyorum hiç bilmiyorum. Keşke boyum 190 olsaydı da koluma takıp gezdirebilseydim rahat rahat ve bu yüzden de evliliği falan hiç düşünmüyorum.

Kimseden tavsiye istemiyorum, seven boya bakmaz, benim 1.60 arkadaşımın bir sürü sevgilisi oldu yorumları da istemiyorum mesele sevgilim olması değil elbet olur ama o kız uzun boylu erkeklere duyduğu arzunun bindebirini bana duymaz duygusal odaklı olur ama arzu olmaz o da beni tatmin etmiyor.

Boyum kısa olduğu için benden hoşlanan kızlardan dahi uzak duruyorum doğru mu yapıyorum?
Cevapla