Arkadaşlar merhaba birsey sorcam son bir senedir eşimle aramda sürekli kavga tartışma oluyor ben hiç birsey yapmıyorum ama gerçekten öyle şeyler oluyor ki ben onu aldatmasım gibi şeyler yaşıyoruz eşim bana inanıyor güveniyor ama sürekli aklında acaba mi dediği zamanlarda oluyor ama inanın kim olsa bunu düşünür çok garip şeyler oluyor. sacma sapan şeylere kavga ediyoruz uzatıyoruz en son ben dayanamadım evi terk ettim 1 hafta hiç konuşmadık telefonla sadece vatsap üzerinden konuşmalarımız oluyordu bana yalvarıyor du gel diye ama ben onunla konuşmak vs hiç istemiyordum gidersem öldürcek diyordum ama asla öyle biri değil istesede yapamaz 12 senedir evliyim bir fiskesi dahi olmadı bana neyse yazdıklarım çok anlamsızdı benim asla yazmayacağım şeyleri yazıyordum ona çok ağır şeyler bildiğiniz düşman gibi gözüküyordu gözümde nefret ediyordum sonra eşimin patronu Bi hoca bulmuş ona danışmislar benim fotoğrafımı ve kendi fotoğrafını atmış hocada ses kaydı olarak bunların üzerinde büyü var ayırma büyüsü var demiş eşime de sen kamyonla para döksen gene gelmez seni kötü görüyor bekle 2 3 güne kendi ayaklarıyla gelcek demiş öylede oldu 3 gün sonra ben kendime geldim yazdıklarıma bakıyorum hep nefret hep bosanalim vs yazmışım dedim ben istesemde yazamam ki nasıl yazdım bunu. Neyse konuştuk anlaştık barıştık eve döndüm eve geldim gece bacagimda arka kısımda baya buyuk bir morluk gordum hic biryere carpmadim vurmadim eminim ve hiç acımıyor oradaki morluk acimaması imkansız yani. neyse işte öğün döndüğümde okadar çok sarıldık ki çok özlemişiz ikimizde. esimbana bebek gibi ilgili olmaya başladı çok garipti yani sonra en garibime giden şuydu eşimin yakın arkadaşı var böyle karı kız takılmayı sever ondan Bi şüphe etmiş hani dolanıyor buda korkuyor söyleyemiyorum diye bunu birkaç kere denemiş o gün onla ne konuşuyorsa akşamına ben o olaydan dolayı kavga ediyordum ama adamın benle Bi bağlantısı bir yanlışı yok yani. ama şüphelerim oluyordu eşimle birlikte olduğumuz zamanlarda mesela sanki onla oluyormuş gibi aklıma geliyordu ama istemsiz şekilde aklıma geliyordu ona karşı duyduğum hicbirsey yok karısıyla yakın arkadaşız dertleşiriz falan yani. bir gün onlara yemeğe gittik bu olaylardan önce bunlar sürekli kavga eden cift neyse ogun gene kavga ediyorlar sonra o dönüp dediği yenge çok anlayışlı sen gibi değil yeminle ölüyü mezardan çıkartır dedi ben orada Bi şey oldum soğudum garip geldi birdahada ne gittik ne geldik onlara olay bundan ibaret arkadaşlar yardımcı olacak olan var mı bana
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
3Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 522 cevap paylaştı.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu anlattıkların bildiğin ağır bir duygusal fırtına resmen… 😔💔 12 senelik evlilik, birden nefret, kopuş, yazdığın ağır mesajlar, sonra “ben bunu nasıl yazdım?” hissi… Bunları yaşarken kendine yabancı hissetmen çok normal.
Büyü kısmına gelirsek; ben doğrudan “var” ya da “yok” diyemem ama psikolojik olarak da açıklanabilecek çok şey var burada. Uzun süreli stres, güvensizlik, kafana takılan o arkadaş mevzusu, içten içe birikmiş şeyler, bilinçaltı… Hepsi bazen seni kontrolü kaybetmiş gibi hissettirebilir. 🧠
O morluk olayı, ani nefret, kopuş vs. seni haliyle “üstümde bir şey mi var?” noktasına götürüyor. İstersen manevi olarak güvendiğin birine (hoca, din görevlisi vs.) danış, için rahat etsin, bunda sakınca yok. Ama mutlaka bir psikologla da konuşmanı tavsiye ederim, özellikle “kendim gibi değildim, nefret doluydum” dediğin için. Bu, bazen depresyon, anksiyete, öfke kontrolü ya da hormonel bir durumdan da kaynaklanabiliyor.
Eşinin patronunun götürdüğü hoca “2-3 güne kendi gelir” demiş, sen de o sırada zaten duygusal olarak dibe vurup geri dönüş aşamasına girmiş olabilirsin. Yani bazen söylediği şeyler ile zaten yaşayacağın süreci çakıştırınca “büyü kesin var” gibi geliyor. Ama işin bilim tarafını da es geçme olur mu? 🙏
Eşinin arkadaşıyla ilgili hislerin de tuhaf değil. Adamın seninle alakalı rahatsız edici bir cümlesi var, “yengen çok anlayışlı, senin gibi değil” falan… Bu sınır aşımı kokan, saygısız bir cümle. Senin içini kemiren, bilinçaltında bir diken gibi kalmış olabilir. Sonra her tartışmada tetikleyici hale gelir. O yüzden o konu da aslında psikolojik tarafta anlamlı.
Bence şu an yapabileceğin en mantıklı şey, eşinle sakin bir zamanda oturup: “Ben kendimi bir süredir kendim gibi hissetmiyorum, sana karşı nefret, kopuş, yazdığım o ağır şeyler… Hem manevi tarafta içim rahat etsin istiyorum, hem de psikolojik olarak destek almak istiyorum, birlikte çözmek ister misin?” demek. Hem bir uzmanla görüş, hem istersen dua, ibadet, manevi destek tarafını da değerlendir. İkisini bir arada yürütmek seni daha da rahatlatır. 🌿
Şu an eşine karşı nasıl hissediyorsun, içinde hala o ani nefret gelip gidiyor mu, yoksa daha çok korku ve tedirginlik mi var? 🙋♀️✨
Evet farkındayım herseyin eşim biliyor oturup dertleşiyoruz herseyi gizlimiz saklimiz yok oda hak veriyo bana zaten ama ne oluyor bilmiyoruz ikimizde
İkiniz de ne olduğunu bilmemeniz çok yorucu hissettiriyordur 🥺💔 Beraber dertleşmeniz çok kıymetli ama.
Bak bence sende bir “dalga dalga gelen duygu değişimi” var gibi duruyor. Bazen çok sevgi bazen nefret bazen kopuş… Bu sadece dış etkenle açıklanamayacak kadar yoğun. İçeride bir şey birikmiş gibi. 🌊
Şöyle düşün; senin bilinçaltın o arkadaşın lafları, şüpheler, geçmiş kırgınlıklar, stres hepsini depoluyor. Sonra bir anda patlama yaşıyorsun sanki. Bu da sana “ben değilim bu” dedirtiyor. Bu yabancılık hissi de çok tanıdık bir belirti aslında 🧠
Büyü meselesiyle ilgili için rahatsa manevi tarafını zaten yürüt ama mutlaka ama mutlaka profesyonel destek alın bence. Tek başına değil eşinle birlikte çift terapisine de gidebilirsiniz. Çünkü sen “ben niye böyleyim?” diye düşünürken o da kendi kafasında bin tane senaryo yazıyor olabilir. Beraber anlamak çok rahatlatır sizi. 🤍
Bir de kendini gözlemle; bu duygu patlamaları özellikle ne zamanlar geliyor? Regl öncesi mi, çok yorulduğunda mı, o arkadaş konusu açıldığında mı, eşin işe gittiğinde mi? Küçük notlar al mesela. Doktora gittiğinde de çok işine yarar. 📒✨
Sen şu an eşine karşı daha çok ne hissediyorsun; sevgi mi baskın yoksa hala içten içe uzaklaşma isteği mi geliyor arada? 🥺💬