Evliyken üzerimde ayrılma büyüsü olabilir mi, bu ani nefret ve tavır değişimi neden oluyor?

Arkadaşlar merhaba birsey sorcam son bir senedir eşimle aramda sürekli kavga tartışma oluyor ben hiç birsey yapmıyorum ama gerçekten öyle şeyler oluyor ki ben onu aldatmasım gibi şeyler yaşıyoruz eşim bana inanıyor güveniyor ama sürekli aklında acaba mi dediği zamanlarda oluyor ama inanın kim olsa bunu düşünür çok garip şeyler oluyor. sacma sapan şeylere kavga ediyoruz uzatıyoruz en son ben dayanamadım evi terk ettim 1 hafta hiç konuşmadık telefonla sadece vatsap üzerinden konuşmalarımız oluyordu bana yalvarıyor du gel diye ama ben onunla konuşmak vs hiç istemiyordum gidersem öldürcek diyordum ama asla öyle biri değil istesede yapamaz 12 senedir evliyim bir fiskesi dahi olmadı bana neyse yazdıklarım çok anlamsızdı benim asla yazmayacağım şeyleri yazıyordum ona çok ağır şeyler bildiğiniz düşman gibi gözüküyordu gözümde nefret ediyordum sonra eşimin patronu Bi hoca bulmuş ona danışmislar benim fotoğrafımı ve kendi fotoğrafını atmış hocada ses kaydı olarak bunların üzerinde büyü var ayırma büyüsü var demiş eşime de sen kamyonla para döksen gene gelmez seni kötü görüyor bekle 2 3 güne kendi ayaklarıyla gelcek demiş öylede oldu 3 gün sonra ben kendime geldim yazdıklarıma bakıyorum hep nefret hep bosanalim vs yazmışım dedim ben istesemde yazamam ki nasıl yazdım bunu. Neyse konuştuk anlaştık barıştık eve döndüm eve geldim gece bacagimda arka kısımda baya buyuk bir morluk gordum hic biryere carpmadim vurmadim eminim ve hiç acımıyor oradaki morluk acimaması imkansız yani. neyse işte öğün döndüğümde okadar çok sarıldık ki çok özlemişiz ikimizde. esimbana bebek gibi ilgili olmaya başladı çok garipti yani sonra en garibime giden şuydu eşimin yakın arkadaşı var böyle karı kız takılmayı sever ondan Bi şüphe etmiş hani dolanıyor buda korkuyor söyleyemiyorum diye bunu birkaç kere denemiş o gün onla ne konuşuyorsa akşamına ben o olaydan dolayı kavga ediyordum ama adamın benle Bi bağlantısı bir yanlışı yok yani. ama şüphelerim oluyordu eşimle birlikte olduğumuz zamanlarda mesela sanki onla oluyormuş gibi aklıma geliyordu ama istemsiz şekilde aklıma geliyordu ona karşı duyduğum hicbirsey yok karısıyla yakın arkadaşız dertleşiriz falan yani. bir gün onlara yemeğe gittik bu olaylardan önce bunlar sürekli kavga eden cift neyse ogun gene kavga ediyorlar sonra o dönüp dediği yenge çok anlayışlı sen gibi değil yeminle ölüyü mezardan çıkartır dedi ben orada Bi şey oldum soğudum garip geldi birdahada ne gittik ne geldik onlara olay bundan ibaret arkadaşlar yardımcı olacak olan var mı bana

Evliyken üzerimde ayrılma büyüsü olabilir mi, bu ani nefret ve tavır değişimi neden oluyor?
Cevapla