Sevgilimle 1 buçuk yıldır birlikteyiz ciddiyiz ama içimde ona karşı kötü bir his var neden acaba?

Birlikteyken çok mutluyuz birbirimizi çok seviyoruz ama ona karşı içimde kötü bir hiç var doğru kişi değil mi acaba?
Sevgilimle 1 buçuk yıldır birlikteyiz ciddiyiz ama içimde ona karşı kötü bir his var neden acaba?
Cevapla