Sevgilimle bir yıldır beraberiz. Bana karşı hiç bir yanlışı yok çok iyi giden bir ilişkimiz var?

Ama şu ana kadar aldığı çiçeği bile ben söylediğim zaman aldı kendi hiç bir şey düşünmüyor ve yapmıyor. İlk başlarda gerçekten sorun değildi ama artık bu beni değersiz hissettiriyor tabiki sevgi hediye ile para ile ölçülebilecek bir şey değil ama insan bekliyor ve bu artık benim içim ciddi bir sorun. Ve aynı zamanda biz ikimizde üniversitede öğreticiyiz biraz tutumlu olmak zorundayız o yüzden aynı şekilde çoğu zaman beraber gittiğim yerlerde hesabı alman usülü yapıyor hatta çoğu zaman değil her zaman öyle yapıyoruz aslında bu benim için yine sorun değildi ama artık düşündükçe kötü hissediyorum sizce böyle düşünmem saçma mı?

Güncellemeler
1 yıl
Üniversite öğrencisiyiz düzelteyim yanlış yazmışım
Sevgilimle bir yıldır beraberiz. Bana karşı hiç bir yanlışı yok çok iyi giden bir ilişkimiz var?
Cevapla