Ama şu ana kadar aldığı çiçeği bile ben söylediğim zaman aldı kendi hiç bir şey düşünmüyor ve yapmıyor. İlk başlarda gerçekten sorun değildi ama artık bu beni değersiz hissettiriyor tabiki sevgi hediye ile para ile ölçülebilecek bir şey değil ama insan bekliyor ve bu artık benim içim ciddi bir sorun. Ve aynı zamanda biz ikimizde üniversitede öğreticiyiz biraz tutumlu olmak zorundayız o yüzden aynı şekilde çoğu zaman beraber gittiğim yerlerde hesabı alman usülü yapıyor hatta çoğu zaman değil her zaman öyle yapıyoruz aslında bu benim için yine sorun değildi ama artık düşündükçe kötü hissediyorum sizce böyle düşünmem saçma mı?
Güncellemeler
1 yıl
Üniversite öğrencisiyiz düzelteyim yanlış yazmışım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer