
Birini istediğinde sizin oluyor mu yoksa mucizelere mi bırakıyorsunuz?

Birini istediğinde sizin oluyor mu yoksa mucizelere mi bırakıyorsunuz?
Mucizelere inanmam ya. Bazen ilginç bir şekilde hayatım yolunda gitse de bu bir mucize değil sonuçta. Hayır birini istediğimde zaten benim olsa o kişinin de istediğimin de sevgimin de bir anlamı kalmazdı. Yolculuğu güzel kılan yolda yaşadıklarındır.
İsteyince hemen olsun çok isterdim ama hayat öyle işlemiyor maalesef 😅 Ben genelde ilk adımı atarım, hislerimi belli ederim, sonra biraz akışa bırakırım ✨ Ne tamamen mucize beklerim ne de “olmazsa ölürüm” moduna girerim. Gelen gelir, gitmek isteyeni de zorlamam 💔 Sen daha çok peşinden giden misin, yoksa kaderci taraf mı ağır basıyor sende? 💭
Cevap
2Cevap
mucizeye inanmam
şu anlık istemiyorum
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?