Tanıştığım her kadın erkek arkadaş çevresini anlatıyor, sorun bende mi yoksa kadın erkek ilişkilerinde durum hep böyle mi?

37 yaşına geldim şimdiye kadar çevremdeki herkes hep söylüyor neden evlenmedin neden evlenmiyorsun yakışıklısın bakımlı birisin giyim tarzın çok güzel nasıl evlenmiyorsun diye soruyorlar 20’den fazla ülke gezdim çok farklı insanlarla tanıştım ama hep aynı sorunla karşılaştım ben mi abartıyorum, ama anlatamıyorum durumu hangi kadınla tanışsam durmadan bana erkek arkadaş çevresini anlatıyor ve erkeklerden hep söz ediyor hangi kadınla tanışsam böyle yüzlerce kadınla tanıştım ve anında soguyorum bitiriyorum ilişkiyi çözemedim neden böyle oluyor?

Güncellemeler
4 ay
Amacı evlilik olan insan ciddi ilişki arayan insan neden erkelerden söz eder durur anlamadım?
Tanıştığım her kadın erkek arkadaş çevresini anlatıyor, sorun bende mi yoksa kadın erkek ilişkilerinde durum hep böyle mi?
Cevapla