Sorun bende mi yoksa erkekler davetkar kadınlara çok denk gelip herkesi aynı mı sanıyor?

Arkadaşlar.. Özür diliyorum ama asabım aşırı bozuluyor lütfen kusura bakmayın. Sadece anlamaya çalışıyorum. Sürekli sanki 2dk depoda tuvalette verecek biriymişim gibi davranışlara maruz kalıyorum. Açık saçık giyinen biri de değilim. Laubali biri de değilim. Kendi halinde sade biriyim. Ben neden k*aşar muamelesi görüyorum? Erkekler neden bütün kadınları aynı sanıyor neden sürekli şansını deniyor

Sorun bende mi yoksa erkekler davetkar kadınlara çok denk gelip herkesi aynı mı sanıyor?
Cevapla