4 yıldır birlikteyiz, o evlilik istiyor ama ben ayrılmak istiyorum, ne yapmalıyım?

onu hiç gelecekteki eşim olarak görmedim sadece sevgilim olarak gördüm bilmiyorum aslında ideal evlenilecek bir kadın ama eşim olarak göremem gibi onu görmüyorum hiç masrafı olmadı gibi bir şey 4 yıl boyunca bana sürekli tatile gitsek bile ortak harcama yaptık araba aldım iki yıl önce araba aldıgım zaman bana cok destek verdi hala ödüyorum borcunu 4-5 aya biticek benden asla maddi bi beklentisi yok evet güzel herşeyiyle güzel ama onu eşim olarak görmüyorum 29 yaşıma geldim

4 yıldır birlikteyiz, o evlilik istiyor ama ben ayrılmak istiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla