Nişanlım ve ben çok mutsuzuz çok seviyoruz ama galiba ayrılmak istemiyorum?

Hiçbir aktivite yapmıyoruz bir yere gitsek bile sıkılıyoruz zevklerimiz aynı değil işte ben mesela gezmek tozmak eğlenmek istiyorum bisiklete binmek ne bileyim atv'ye binmek ne bileyim ondan sonra akvaryuma gitmek atış poligonuna gitmek o bu tutumlar yapmıyor çünkü sıkılıyor herhalde bilmiyorum uzun zamandır beklediğim bir yüzük var Kendi yüzümü beğenmedim diye onu bile değiştirmiyor nişanda bile getirmemişti bana ne yapacağım ben şimdi çok mutsuz ikimiz de birbirimizi mutlu edemiyoruz evlendiğimiz zaman da bu böyle devam eder mi seni hiç tanımasaydım keşke dedi mutsuz ettiği için öyle dedi
Nişanlım ve ben çok mutsuzuz çok seviyoruz ama galiba ayrılmak istemiyorum?
Cevapla