1 haftadır yazmadı en son dayanamadım neden yazmadın dedin çok kırıldım dedim
oda bana geçmiş olsun demedin bide yazmadığıma mı kırıldın dedi.
Hem suçlu hem güçlü
1 haftadır yazmadı en son dayanamadım neden yazmadın dedin çok kırıldım dedim
oda bana geçmiş olsun demedin bide yazmadığıma mı kırıldın dedi.
Hem suçlu hem güçlü
Yani aslında haksızda sayılmaz ameliyat ne kadar küçük olsa bile insanın sevdiği yanında olmasını ister eğer sen ona bir geçmiş olsun demeyi bile çok gördüysen siz zaten sevgili değilsiniz demektir insan arkadaşına bile bugünde yalnız bırakmazken sevgliyi bırakmak enteresan gerçekten
Bu durumda haklı olan kesinlikle sen değilsin diyecek bir durum yok, o da tam haklı değil açıkçası 🫠 Ameliyat ciddi bir şey, geçmiş olsun beklemesi normal ama 1 hafta trip de fazla dramatik olmuş. İkiniz de kırılmışsınız aslında. Oturup sakin sakin konuşmanız lazım bence, “Ben de şuna kırıldım” diye anlat. Siz normalde nasılsınız, o çok alıngan mı böyle konularda? 💬❤️
Cevap
5Cevap

Sana amuda kaldirarak hadi ordan cekmek gerekiyor bana birini hatirlattin. Bak yine sinirlednim.
1 hafta yazmadı ya

Kalemin kirilmis.
Yani bence haklı ama 1 hafta konuşmayacak kadarda prenses
Evet yani abarttı
Yalnız, bu trip olmuyor. Tavrını koymuş.
Offf ben mi hata yaptım ya onun yazmasını bekliyordum
Sana yazamıyorum nasıl yazacağım kapalı
Bunu nasıl yapacağını bilmiyor olamazsın.
Bu üyeye mesaj gönderemezsin diyor neden kapalı mesaj bölümü senin
Ben seçilmiş üyeyim.
Jeton düştü.
Ben olsam senden ayrılirdim.
Abart abart sende
Oooo siz maci bitirmissiniz uzatmalari oynuuonuz
Geç dalganı hayat sana güzel
Deseydin abla
Dedim aslında da hususu yazmamı beklemiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?