Aşık olduğunuz kızın doğum gününü kutlar mısınız?

Bir kız olduğunu düşünün deli dehşet aşıksınız. Hala mı bilmem ama daha 4 ay önceye kadar konuşuyordunuz da. Sonra kız hayatından sonsuza kadar çıkıyorum sana umut vermek istemiyorum diyerek hayatınızdan çıkıyor. Siz yinede onun doğum gününü kutlar mıydınız? Kız sizin doğum gününüzü kutlamıştı bu arada ve o zaman konuşmuyordunuz. Ondna sonra tekrar konuşmaya başladınız ama olmayınca kız o mesajı attı ve o şekilde bitti. Özellikle erkekler empati yaparka cevap verirse sevinirim.

Aşık olduğunuz kızın doğum gününü kutlar mısınız?
Cevapla