O sizce beni kaçırmak içinmi yapıyor ayrılayım diyemi? Kaçarak evlendiğim için ailem geri istemiyor Ne yapacağım?

Arkadaşlar çok kötüyüm 7 aylık evliyim Neden bilmiyorum Eşimin beni aldattığını hissediyorum bir şey yakalamadım gözümle görmedim ama sürekli bana karı kız şakaları yapıyor arkadaşımın evli sevgilisi var yok İnsan ikinciyi kere evlilik yapabilir ikinci eşi olabilir yok manitalar dışarıda sürekli kadınlara bakıyor. Çok çaresizim hiç istemiyorum onu Ben de ayrılmak istiyorum.. Evi terkedip alıp basımı gidicem yakında ailem de istemiyo
O sizce beni kaçırmak içinmi yapıyor ayrılayım diyemi? Kaçarak evlendiğim için ailem geri istemiyor Ne yapacağım?
Cevapla